12 Haziran 2012 Salı

Bitip Tükenecek Gibi Değilsin İçimde...

Hiç Bir Şeye Benzemiyor Bu Vurgun...
Bir Su Birikintisi Gibi Yüreğim...
Yıldızlara Aslılı Kalıyor Her Gece Hasretim...
Darağacımda Hasretin...
Her Söz Nemli...
Her Söz Buğulu...
Senden Bahsederken Dudaklarım Titriyor...
Seni Düşünürken İçimi Kor Ateşler Kaplıyor...
Gönlüm Lal...
Boş Beklentilerim Var Şimdi Hayattan...
Yaşıyorum İşte Sensiz, Sebebsiz...
Tükenecek Gibi Değilsin İçimde...
Bitecek Gibi Değil...
Bir Bebek Ağlayışı Gibi Hasretin...
Ne Zaman Elimden Bırakmaya Kalksam...
Daha Bir Büyüyor Çığlığın...
Oysa Senin İçin Gitmek Kolay...
Birde Bana Unutmayı Sor...
Bırak Ben de Gideyim...
Bırak Zincirlerimi Savrulayım...
Umutlarım Tükensin Artık...
Güneşin Işıkları Kapansın...
Bırak Artık Öleyim...!



Gitmekle Bitmiyor Sevda...
Yazılmış Tüm Sözlerin, Şiirlerin, Hikayelerin Ötesinden Sana Haykırmak İstediklerim Vardı...
Senin Asla Bilemediğin, Hayata Yenik Düşmüş...
Çok İsterdim Sana Her Seferinde Anlatmayı...
Ama Öyle Dolambaçlı Yolların Ardında Saklı Kalmıştı ki Sevdan Ne Sözlerim Yetişti Ömrüne, Ne Kelimelerim Varabildi Gönlüne...
Bütün Bu Yaşanmış Yalanların Ardından İçerimde Ağlayan, Bedenimde Kanayan, Özümde Azap Çeken Bir Sen Hala Var...

Yalnız Bıraktığın Biri Var mı Diye Düşünmeden Yaşamaya Devam Ettiğin Hayatında Beni Öldürdüğünü Biliyor musun?
İstemedin Sevgimi...
Yanlışlıklarının Başlangıcında Yaprak Dökümü Bile Olmadan Kuruttun Beni...
Günler, Haftalar, Aylar Geçti Ama Ben Hala Zifiri Karanlığın Ortasında Seni Düşünüyorum...
Seni Sevenden Haberin Yok ya Bırak Onun Gözleri Yaşla Dolsun...
Alışmıştır Şimdi O Bu Acılara Ama Sen...
Sen Sakın Ağlama!
Sen Mutlu Ol...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.