24 Haziran 2012 Pazar

Ben Caymadım Sevgili, Kovuldum...!

Sevgili/m...
İç Kanamalı Satırlarımın Azmettiricisi Olan Adam...!
Yalnızlıklar Şehrindeyim Şimdi Senden Uzakta...
Beni Duyuyor musun ?
Geceleri Sarılıp Uyduğum Yokluğun Tüm Odamın Duvarlarını Sarıp, Tavanımdan Yüzüme Damlıyor!
Sabaha Dek Yokluğunla Yıkanıyor Bedenim...
Varlığın Henüz Gün Yüzü Görmemişken, Yokluğun Gittikçe Büyüyor!
Aşk Sandığın Gibi Sevgilinin Duygularını İpotek Altına Almak Değildir Sevgili...!
Kusursuz Bir Aşk'ın Zirvesindeyken Yaktın Tüm Geri Dönüş Biletlerimi...
Kimsesiz Gecelerin Koynuna Attın Beni...!
Ben Caymadım Sevgili, Kovuldum...!
Sensizliğin Girdabında Boğuldum...!
Adressizliğim Bu Yüzdendir Sevgili/m...!


Bekleyişlerin Ardı Sırası Kesilmiyor...
Umutsuzca Gözler Yolunda!
Durulmuyorum Akıyor...
Akıyorum...
Aktıkça Kanıyorum!
Sonra Birden Bir Tebessüm Beliriyor Dudaklarımda...
Ve Bakıyorum ki Düşüncemde Sen Varsın...
Yine Gelmiş En Sevdiğin Yere Oturuvermişsin...
Hayaller Yeşeriyor Yine Sessizce...
Beni Bir Kez Daha Yerden Yere Vurmak İçin Geliyorlar Sinsice...
Ve İşte Başlıyorum!


Seni, Senli Günlerimi Yad Ederek Giriştim Bu Kez İşe!
Önce Seni Andım...
İsmini Söyledim Ürkek ve Bir O Kadar da İstekli Bir Sesle...
Kulağıma Gelen Her Seste İçime Biraz Daha Sen Doldun...
Açıyorum Aşk  Kokan Defterimizi...
Tek Tek Bakıyorum Sayfalarına...
Her Sayfada Sen Varsın...
Seni Okuyorum...
Yazan Her Satır Senle Dolu...
Birden Dalgalar Yeniden Vurmaya Başlıyor Sahilime...
Bu Kez Canımı Acıtıyorlar!
Daha Hırçın ve Daha Acımasızlar!
Sanırım Bu İsyankarlıkları Yalnızca Sana!
Ama Durdurmalıyım Bu Fırtınayı...
Çünkü Seni Her Şeyinle Hatırlamak İstiyorum...
Sevdiğinle...
Acıttığınla...
Ve Kanattığınla...
Sonra da Hiç Durmayan Gözyaşlarımla...
Her Şeyiyle Hatırlamalıyım...
Sevinçlerimi de Hatırlamalıyım, Acılarımı da...
En Koyusuyla!
Bak Kaçmıyorum Hiçbir Şeyden Cesaretim Var Yüzleşmeye...
Oysa Senin Aşk'ını Yaşamaya Bile Cesaretin Yok!


Kanıyor Yüreğim...
Artık Kapatmalıyım Belleğimin Tozlu Kapağını...
Belki de Kabuk Bağlamaya Yüz Tutmuş Anıları Yeniden Canlandırmamalıyım...
Yaşandı ve Bitti!
Hatırlayarak Tekrar Yaşayamam ki...


İşte Yeniden Başlıyor...
Bu Kez İçimdeki Fırtınayı Dindirmek İçin Çabalamayacağım...
Vursun Dalgalar En Acımasız Haliyle Kıyılarıma...
Kanatsın Yüreğimi!
Her Vurduğunda Senin Bir Parçanı Daha Götürsün...
Fırtına Dindiğinde Kalmasın Sana Ait Bir Şey...
Git Benden!
Ya da Gitme!
Kal!
Hep Kal...
Alışamam!
Bedenim Senin Olmadığın Bir Beni Taşıyamaz!
Yüreğim Buna Dayanamaz!
En Azından Sen Kal...
Sen Benim Bir Parçamsın...
Seni Ben Büyüttüm Bedenimde...
Sen Oldum Ben Artık...
Ruhum Yalnızca Sana Ait...
Sadece Görüntü Veriyorum Dış Dünyaya...
Hadi Artık Bırak Şu Saçma İnadı!
Durulsun Dalgalar...
Dinsin Fırtınam!
Sen Bana Aitsin, Gidemezsin...
Gittiğin Anda Beni de Bitirirsin...
Ölürüm!
Ruhum Olmadan...
Sen Olmadan Yaşayamam...!

Yüreğim Kanıyor...
Durduramıyorum...
Gözlerinin Önünde Yok Olmama İzin Verme!
Döndür Yeniden Beni Hayata...
Hadi...!


Her Gitme Deyişim Bin Seni Seviyorum Demekse...
Her Kal Deyişimde Bin Kere Yüreğin Atıyorsa...
Her Bakışım Ok Gibi Kalbine Saplanıyorsa Sustuğuma Bakma...
Gözlerim Her Satrını Yazıyor Aşk'ın...
İmkansız Bir Aşk'a Tutulmuşum Diye, Gelecekten Ümidim Olmasa Bile Sustuğuma Bakma...
Elini Yüzüme Koy...
Alnıma Düşen Saçı Kaldır...
Yanağıma Yavaşca Dokun...
Sonra Gülümse Bana...
Seninde Söylemen Gerekmez...
Gözlerin Her Satırını Yazıyor Bu Aşk'ın...


Yaşayan Ölüden Bir Farkım Yok Nice Zamandır...
Öylesine Yaşıyorum Hayatı...
Seni Unutmadım, Unutamıyorum...
Yokluğunda Yaşatıyorum Seni Senden Habersiz...
Senin Bilmediğin Bir Diyarda...
Yüreğimde...!
Ne Hayalin Terk Ediyor Beni Ne de Geriye Tek Bir Umudum Kaldı...
Yine de Ne Zaman Bir Şiir Okusam Mısralarındasın...
Ne Zaman Bir Şarkı Dinlesem Hala Sözlerindesin...
Ne Garip Bir Hayat Bu Yaşadığım, Bir Papatya Falı Gibi;
Mutluyum/Mutsuzum Diyerek Koparıyorum Hayatımın Sayfalarını Tek Tek...
Tüketiyorum Yaşamı, Tükeniyorum Ağır Ağır...
Öyle Çaresiz Hissediyorum ki Kendimi...
Yine Yağmur Olup Yağsan Diyorum Avuçlarıma...
Filizlense Yine Yok Olan Umutlarım...
Yine Geceler Boyu Bıkıp Usanmadan Yazsam...
Duvardaki Gölgelerde Seni Bulsam...
Gözlerim Kapansa, Senin Sıcaklığın Kaplasa Bedenimi...
Nasıl Büyüksün İçimde Bir Bilsen...
Her Hücrem Sen Diyor...
Dilimden Adın, Yüreğimden Sevdan Bir An Bile Eksilmiyor...
Seni Seviyorum Yüreğim...
Seni Çokk Seviyorum Mutluluğum...
Öyle Özledim ki Seni...


Dumansız Bir Yuva Bizimki...
Sonsuz Bir Hayal...
Bazen Kararır Umutlar...
Kalpde Bir Veda Şarkısı Çalar...
Saatler Hasretti 5 Gecer...
Ve Dudaklardan Hoşcakal Titrek Bir Sesle Çıkar...
Gidişimin Her Satırı Yazılırken Sözlerime...
Gidemem Senden...!

......................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.