12 Haziran 2012 Salı

İçimde Yaralı Bir Aşk Kaldı Senden Sonra...

Bir Yalnızlık Şarkısı Çalar Kimi Zaman Gece Vakitleri...
Sen Susarsın, Sen Kaçarsın...
Sen Ağlamak İstemezken Gelir Bulur Seni Bütün Ağlak İfadeler Yatağında Yalnız Başına Yatıyorken..
Birilerini Özlersin...
Adını Koyamadığın Bir Özlemdir İçindeki...
Adını Koyamadığın Sevginin Verdiği Huzurdur Kimi Zaman Seni Rahatlatan...
Susmak İstersin Çoğu Zaman Cevabını Bilip de Söylemeye Çekindiğin Soruların Karşısında...
Lakin Susarsın da, Ama Susmak Ne Seni Ne de Soruları Yoluna Yordamına Sokar..
Sen de Sorularda İçinden Çıkılamayacak Hal Alır Bir Süre Sonra...
Sen Ağlarsın, Sorular Ağlar Karşında...
Seni Ağlatan Sevdanken Soruları Ağlatanlar, Sevdanın Sorulara Verdiği Cevaplardır Çoğu Zaman...
Çığlıkların Fayda Etmez Sana...
Yardım Çağrılarını Duymaz Olur Herkes...
Sevdiğim Dediğin Yoktur Artık Yanında...
Susmak İstersin...
Sen Yine Sığınırsın Adını Koyamadığın Sevginin Limanına...
Kim Ne Derse Desin Seni En Fazla Rahatlatan Onun Kollarıdır Yalnızlığında...
Kelimeler Yetişmez Bazen Duygularının Hızına...
Öyle Hızlı Yaşarsın ki, Öyle Hızlı Akıtırsın ki Gözyaşlarını Tanımlamana Fırsat Kalmadan Sıra Diğer Damladadır...
Sen Yine Sığınırsın Adını Koyamadığın Duygularına...
Yine Dingindir Ruhun Adsız Sevdalarda...
Yine Sen Onun O Senindir...
Adı Konulmamıştır Yaşanılanların...
Adı Yoktur Bakışların...
Adı Yoktur Elleri Tutamamamın...


Ben Sustum, Sen Sustun...
Gece Sevmedi Bu Susuşu, Seni Getirdi Aklıma...
Sana İsyanlandırdı Bu Yüreği...
Derken Daha da Acıdı Yürek, Ağladı, Haykırdı Seni Arzuladı...
Gözlerle Temasa Geçti Yürek, Gözyaşları Oluk Oluk Aktı...
Yokluğun Hüküm Sürüyor Bedenimde, Gece Çöktü Sensizliğime Yine!
Acımasızca Vurdu Yüzüme Yine Sensizliğimi...
Gözyaşımda Sensizlik, Yastığımda Sensizlik...
İçimde Sensizlik, Dışımda Sensizlik...
Duyduğum Her Şarkıda Sensizlik...
Gecede Sensizlik, Dilimde Sensizlik...
Sorularda Sensizlik, Aldığım Her Nefeste Sensizlik...
En Acısı da Yaşarken Sensizlik!
Sende Sessizlik, Bende Sensizlik!
Merak Ediyorum Sende de Var mı Az Biraz Bensizlik???


Yine Gece Oldu Sevgili...
Yine Karanlık...
Ve Yine Sabah Olacak...
Yine Sensiz Bir Sabah...
Ne Kadar Zor Bir Bilsen!
Herkes Yeni Güne Büyük Umutlarla Göz Açarken Ben Sensizlikle Boğuşuyorum...
Kimilerine Göre Boş ve Hafifken Bana Göre Yükü Ağır Gelen Sensizlikle...
Gitmeseydin, Ya da Dur Deseydim Ne Değişirdi Sevgili?
Hiçbir Şey Dediğini Duyar Gibiyim...
Biliyorum Değişmezdi Bende ki Değişmeyen Yerin Gibi...
Sana Gitmeyi Hiç Yakıştıramadım, Bana da Ağlayıp Yas Tutmayı...
Elde Değil ki Sevgili, Ne Desem Faydasız Artık...
Ne Sen Dönersin, Ne de Benim Gözyaşlarım Diner...
Ama Şunu Bil!
Ben Biterim, Sen Bitersin Ama Bu Aşk Bitmez Sevgili...!
Sen Bende Ömürlüktün...
Bırakmaya da Niyetim Yoktu Aslında, Ama Gidene Dur Demek Yakışmazdı Bana
Ve Sen Aldırış Etmezdin Zaten...
Etmedin de...!
Bıraktın ve Gittin...
Dönüşünde ki Sevincin Yerini Koca Bir Hüzün Kapladı...
Sen Yine Aldırış Etmedin...!
Senin İçin Gitmek, Ardında Bir Enkaz Yığını Bırakmak Zaferdi...
Ve Başardın...!
Gidişinin Ardından Yüreğime Sığdırdım Sensizliği Ama Kandıramadım...
O Benim Kadar Saf Değilmiş Anladım...
Ben Sessizken O Çığlık Attı, Ben Gülmeye Çalışırken O Hıçkıra Hıçkıra Ağladı...
Ama Ne Çığlıklar Ne Gözyaşları Seni Bana Geri Getirmedi...
İçimde Yaralı Bir Aşk Kaldı Senden Sonra...
Kaybetmek Zormuş!
Aslında Yoktun ya Başta, Niye O Yokluk Şimdi Anlamsız Bir Boşluk Yaratıyor?
Hayat, Üç Beş Kırık Dökük Kelimeyle Anlatmaya Çalıştığım Herhangi Bir Şey...
Hayat Sana Yakın, Benden Uzak Şimdilerde...
Nefes Almak Güç müydü Eskiden?
Yokluk, Sensizlikle Eş Anlamlı Değildi...
Öncesi ve Sonrası Kayıp Bir Duygu Bu...
Unutmaktan Bahsediyor Şimdi İçimde ki Yalnızlık...
Öfke Var Bir de, Ara Sıra Çıkıp Gösteriyor Kendini...
Baktığım Yerler Boşluk...
İçimden Ağlamak Geliyor...
Düğümlenmiş Boğazım...
Sevdaya Yakındı Adın Önceleri, Şimdi Her Şey Koca Bir Yokluk...
Sensizliğin Adı Ölümdü Ya Hani?
Ölmedim Sanırım Ben, Yanağıma Düşen Yaşlardan Anlıyorum!
Evet Hala Ağlıyorum...
Sana mı Yoksa Harcanan Sevgime mi Bilmiyorum!
Kabuğunu Kaldırıyorum Yaraladığın Yüreğimin...
Her Dokunuşumda Daha Çok Acıyor...
Gittiğinin Kaçıncı Günü Bunu da Bilmiyorum...
Günde Kaç Kez Daldı Gözlerim Sensizliğe, Ya da Kaç Damla Akıttım Geceye...
Belki Burdan Çıkarırım Diyorum, Gittiğinin Kaçıncı Günü Olduğunu...
Neyse!
Seni Kimseye Anlatamamıştım Ya Hani?
Sensizliği de Anlatamıyorum!
Senle Sensizlik Arasında Gidip Geliyorum Şu Ara...
Şimdi Nerdesin Bilmiyorum...
Acaba Beni Düşünüyormusun Hiç?
Aklına Geliyor muyum?
Senin de İçin Cız Ediyor mu?
Elini Kalbine Koyduğunda Hala Beni Duyuyor musun?
Tükettiklerim Acıya Yakın...
Özlemlerim Maskeli...
Gözlerimde Sisli Bir Şehir...
İçimde Yıkılıyor Mabetler...
Yüreğim Enkaz...
Acıydı!
Hafifledi, Sonra Geçti Sandım, Meğer Hala Aynıymış...!
Var mısın Yok musun Şimdi?
Elimi Uzatsam Gelir misin Benimle?
Şimdi Sen Konuş Sevdigim...
Bırak Tutayım Ellerinden...
Başımı Göğsüne Bastırayım...
Gözlerimi Kapatıp Kalbinin Fısıltılarını Dinliyeyim...
Sevgin İçimi Sevgim İçini Titretsin...
Sen Ben Ol Ben Sen Olayım..
Yani Biz Olalım...!!!


Olmuyor İşte!
Bitmiyor!
Ben Sessizim, Sen Sessizsin...
Şimdi Hiç Tanımadığım, Hiç İhtiyacım Olmayan Acılar Yaşıyorum Tarifsiz..
Beynimde Sorular Harmanı, Ruhumda Hak Etmediğim Acılar...
Gözlerimde Buğu, Bakışlarımda Ötelerin Solukları...
İçimde Poyrazlar...
Acı Kış Haykırışları...
Boynu Bükük Sonbaharlar...
Kirpiklerimde Sıcak Çiğ Taneleri...
Anlıyacağın Yıkılıyor Üstüme Kış Gibi Sevdan...
Kırağı Vurmuş Toprak Gibi Hasretin...
Ne Haldeyim İnan Bilemezsin...!
Çaresizce Çırpınışım Geldikçe Aklıma, Sessizce Dökülüyor Gözyaşlarım...
Beynimin İçinde Cevapsız Yığınla Soru Dolanıp Duruyor...
Aslında Her Sorunun Bir Cevabı Var; Ama, Onları Yanıtlayacak Cesaretim Yok...
Aşk Dolu Bir Hayat Sunmak İsterken Sana, Anladım ki Kaybetmişim Kimliğimi...
Anladım ki, Seni Mutlu Etmek İsterken Unutmuşum Mutlu  Olmanın Ne Demek Olduğunu...
Az Sonra Yağmur Yağacak...
Bulutlar Kapadı Yıldızları ve Ay'ı...
Böyle Geceler Daha da Çok Arttırıyor Hüznün Katsayısını...
Şimdi Çıksam Sokağa, İliklerime İşlese Yağmur, Sırılsıklam Etse Beni...
Kapadım Gözlerimi, Uyku Alsın Diye Beni...
Şöyle Deliksiz Bir Uyku Uyumayalı Ne Kadar Oldu?
Ne Kadardır Kendimde Değilim?
Kontrol Edemiyorum Zamanı...
Oysa Tek İlacım Zaman...
Bedenin Gibi Ruhunda Terk Etmeli Beni...
Ancak O Zaman Kurtulacağım Kendi Tuzağımdan...
Ancak O Zaman Bitecek Kimliksiz Geceler...!!!


Yine İçime Oturdu Bir Garip Hüzün, Ağlamak İstiyorum Feryad Edercesine!
Öyle Yalnızım, Öyle Çaresiz, Bir O Kadar da Küskün...
Yangınlar İçinde Etlerim Eriyor Ve Bin Faryad İçinde Ruhum Yanıyor Sen Beni Duymuyorsun!
Başımı Gömüp Klavyeme, Tuşları Döve Döve Yazdığım Şiirlerden Hep Sen Çıkıyorsun...
Göz Yaşlarım Damlıyor Şiirlerime, Kan Çanağı Oluyor Gözlerim Uzanıp Silmiyorsun!
Artık Gücüm Kalmadı, Ayağıma Takılan Çelmelerden Yoruldum!  Hep Düşüyorum Uçurumlara Elimden Tutmuyorsun!
Telli Dikenler Battı Gözlerime Bak Yine Ağlıyorum! Her Şey Kara, Her Yer Zindan, Karanlıktan Korkuyorum Işığı Yakmıyorsun!
Öyle Yorgunum ki, Nefes Bile Almaya Yok Mecalim, Kirpiklerimde Halen, Deminki Yaşlar Duruyor...
Ölmek İstiyorum Sen  "Dur!" Bile Demiyorsun!
Ölüm İsteğim Kamçılarken Beni, Sen Susuşlara Sığınıyorsun...
Eyvallah!
Öyle Olsun...!!!
......................................................................

Ezilmişsin, Yorulmuşsun...
Sevdiğin Yok Olmuş Ellerinde...
Yüreğinde Bir Acı İle Kalmışsın Yapayalnız...
Dinmez Olmuş Gözyaşların...
Dayanmak Ne de Zormuş Diyorsun Hiç Durmadan...
Aklında Sadece Sorular...
Cevapları İse Sende Değil...
Çaresizliğinle Baş Başasın İşte!
Tanımlamarın Bitmek Bilmiyor...
Arayışın Sonu Yok...
Okuduğun Her bir Yazıda Onu Görüyorsun...
Gördüğün İnsanlarda Onu Arıyorsundur Artık...
Kimseye Tek Bir Kelime Anlatamazsın...
İçinde Onu İncitmelerine Dayanamazsın...
Ona Yazamazsın...
Ulaşamazsın...
Sadece Ağlarsın İşte Tek Başına...
Du'a Edersin Sadece...
Döktüğüm Her Bir Gözyaşım Onun Kalbine Düşsün Diye...
Yalvarırsın Sonsuzluk Sahibine Onun Yüreğinde Bir Sevgi Bahçesi Büyütsğn Diye...
Yaşamak Çok Zor Böyle...
Yapamıyorum!
Dayanma Gücü İstiyorum...
O Geri Gelmeyecek...
Gelse de Acınacak Bir Kadına mı Gelecek ki?
Yitik Bir Kadına mı Gelecek?
Sevgisi İle Yüreğinde Tek Başına Kalmış Bir Kadına mı Gelecek?
Vazgeçmedim, Vazgeçemedim!
Yüreğimden Bırakamadım Onu...
Bırakmayacağım da...!
Bedeline Hazır Değilim...
Bu Halde Hiçbir Şeye Hazır Değilim...!


Yum Demeden Yummuştum Gözlerimi...
Oysa ki, Usulca Uzatıp Ellerini Yerinden Söktüğün Benim Yüreğimdi...!!!



Yıllar Önce Okuduğum Bir Roman'ın Yazarı Kitabın Arka Sayfasına Aynen Şöyle Bir Not Düşmüştü...
Sevgilinize Başkalarının Şiirlerini Okumayın ve Yazmayın...
Çünkü Sevgilinize Okuduğunuz Başkalarının Şiir'leri Sevgilinizi O İnsanın Dudaklarıyla Öpmekten Başka Bir Şey Değildir...
Bu Kelimeler Bana Her Ne Kadarda Saçma Gelse Aklımıda Karıştırmıştı Bir Kere...
O Günden Sonra Elimden Geldiği Kadarıyla Sevdiğim İnsan İçin Kendim Yazmaya Gayret Ediyorum...
Zaten Birini Gerçek Manada Seviyorsanız Mutlaka Kelimeler Kendiliğinden Dökülecektir Sayfalara...
Söyleyene Değil Söyleten O İnsana Bakmak Gerek...
Çünkü Bu Duyguları Bize Yaşatan O İnsandan Başkası Değildir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.