17 Haziran 2012 Pazar

Yanayım Aşk'ınla...!


Esselatü Vesselamü Aleyke Ya RasülAllah...
Esselatü Vesselamü Aleyke Ya HabibAllah...
Esselatü Vesselamü Aleyke Ya NebiyAllah...

Gül Muhammedim...
Canımın Cananı..
Kainatın Gülü...
Rahmet Sağanağım...

Sana En Yakışanı Bulmak İçin Düştüm Yollara Bu Kez...
Seni İfade Edebileceğim Bütün Kelimeleri Gönlümün Kütüphanesinden İndirip En Kıymetlisini Aradım Yorulmadım...
Hangisinin Manası Tamamıyla Seni İfade Etmeye Yeter ki...

Bu Gece Gözyaşlarım Umman Oldu ve Seni Arıyorum Efendim...
Umuda Sordum Sende midir Diye?
"Bende Bir Garip Umut Yolunu Gözlemekteyim?" Dedi...
Hasrete Sordum Sende mi Diye ?

"Sence Ben Neden Hazanla Birlikte Anılıyorum Sanıyorsun?" Dedi...
Sevdanın Kapısına Gittim, Ey Sevda Yoksa Sende mi Gizlidir Dedim?

Sevda Buğulu Bir Sesle "Bende Olsa Böyle Düştüğüm Yüreği Yakar mıyım?" Dedi...
Güle Sormadan Daha "Kokusundan Nasiplenmek İçin Her Mevsimde, Hazanda Baharda Durmaksızın Açıyorum" Dedi...
Çöllere Sordum, "Hasretinden Yandım Yandım Küle Döndüm" Dedi...
Rüzgârların Önüne Dikildim, Bulsaydık Böyle Bir Öteye Bir Beriye Savrulur muyduk" Dedi...
Yüreğine Sor Bir Bakalım" Dedim...
Yüreğime Sorunca, Şimdiye Kadar Nerdeydin" Dedi...
"O Ne Mekandadır Ne de Zamanda...

Buyuruyor ki; Kişi Sevdiğiyle Beraberdir...
Yani Kişi Sevdiğiyledir" Dedi...


Efendim...!
Yine Yüreğimin Nehrinden Sen Çağladın...
O Mübarek İsmin Çağladı...
Sessiz Dalgalar Misali...
Öylesine Duru....
Öylesine Saf ve Gül Kokulu...
Senin Adını Duyunca Yüreğimden Hep Bir Şeyler Kopuyor Sanki...
Yüreğime Bir Damla Kan Sızıyor...
Yorgun Düşmüş Kalp Atışlarımdan Hariç Hiç Bir Şey Duyulmuyor...
Seni Seviyorum Diyen Dudaklarımın Ardında Hep Bir Salat'u Selam Saklı...


Engelli ve Esrarlı Bir Yolun Başlangıcındayım...
Bir Başıma Binbir Tehlikenin Kol Gezdiği Bu Yolda Umutsuz Bir Yolculuğa Çıkıyorum...
Zelal Bir Gecede Kapında Gül Demetiyle Bekliyorum Vuslat İçin...
Senin İçin Ya RasulAllah...


Bir Şiir Dolanır Şimdi Dilime...
Bir Sevda İner Yüreğime...
Bir El Tutar Ellerimden…
Bir Sen Gelirsin Taaa Ötelerden...
Bir Sen Gelirsin Ey Canım Efendim!
Hamd ve Sena Bizi Yaratıp Bize Kulum Deyip Bize En Büyük Şerefi Verene...
Salat ve Selam O’na Rahmet Peygamberimize...
Biricik Rehberimize...
Allah’ın Sevgilisine...
O Sevgililer Sevgilisine...
Can Ahmedime, Muhammedime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.