8 Haziran 2012 Cuma

Gidersem Sakın Suçlama Beni...!

İşte Yağıyorsun Yine!
Vücudumda Bir Kırıklık...
Ruhumda Bir Sıkıntı...
Yüreğimde Sebepsiz Bir Sızı Varken Hem de!
Böyle Zamanlarda Bulutlara Özenip Kurtuluyorum Yüklerimden...
Artık Eskisi Gibi Zorlanmıyorum Ağlarken...
Islak Bir Rüzgar Var!
Bu Gece Ağlamaktan Yana Yapıyorum Seçimimi...
Kötü Bir Gün Geçirdim!
Yüreğimden Kara Bir Tren Çıktı Yolculuğa Umuda Doğru...
Peşinden Koşmaya Takatim Yok!
Ateşim Var...
Belki de Üşümem Bu Yüzdendir...
Hüzün Değildir Beni Titreten!
Tut Ellerimden...
Bilmediğim Yerlere Savurmasın Beni Rüzgar!
Bilmediğim Yerlere, Alışmadığım Hüzünlere Taşımasın Beni!
Gidersem Sakın Suçlama Beni!
"Direnmedi" Sakın Deme Ardımdan!
Bil ki; Ne Ruhumu...

Ne Yüreğimi Teslim Edemedim Kolay Kolay!

Kelimelere Sığdırabilsem de Bazı Şeyleri İçimde Haykırıyor Bilmediğim Şeyler...
Sensiz, Soğuk Yağmurlu Bir Akşamda Oturmuş Yine Yazıyorum Böyle Apansız...
Anlamsız...
Bir Aşk Şarkısı Odamda Yankılanırken Bak Yine Sensiz Her...
Gözümden Akmasa da Bir Damla Gözyaşı Bekliyor Pınarında...
Ellerim Soğuk...
Üşüyorum...
Yokluğunu Arıyor Ellerinin...
Seviyorum Seni...
Sensizlikte Bile Seni Kaybetme Korkusuyla Seviyorum Seni Hala...
Söyleyemeyeceğim Belki Uzunca Bir Süre...
Çünkü Seni Daha Fazla Kaybetmeye Tahammülüm Yok...
Korkuyorum Sensizlikten...
Seni, Sensizlikte Özleyerek...
Seni, Sensizlikte Kaybetmekten Korkarak...
Hala Seviyorum Seni...
Söyleyemesem de....
Duymak İstemesende Vazgeçmedim Senden...
Ecelle Bile Gelecek Olsan Burda Bekliyorum Seni...
Sevgim İçimde İlk Günkü Gibi...
Ve Biliyorum Gelmeyeceğini...
Bir Başka Aşk'a Teslim Etmiş Olsan da Yüreğini...
Belki Bir Gün Seversin Umuduyla Hala Seviyorum Seni...!


Öyle Hasretim ki Sana Kimseler Anlamıyor Beni...
Öyle Özledim ki Seni Canım Gidiyor...
Bilmiyordum Sevmenin Bedelini Bu Kadar Ağır Ödeyeceğimi...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.