24 Haziran 2012 Pazar

Tüm Ateşleri Söndür de Öyle Git!

Benim Sonum Olacak Zaten Senin Yokluğun...!!!
Ellerin Isıtmıyorsa Buz Tutmuş Avuçlarımı Artık...
Tüm Ateşleri Söndür de Öyle Git!
Ne Yaparsan Yap Artık Bensiz Hayatında!
Zaten Ben Senin Hayat Denen Kavramında Var mıydım Onu Bile Bilmiyorum...
Kalbimde Bir Sızı Hissediyorum Şu An ve Gittikçe Büyüyor...
Ellerim Üşüyor Diğer Taraftan, Ne Yapsam Isınmak Bilmiyor...
Sözlerin Bile Anlamsız Geliyorsa Her Bir Kelimesini Saklayan Yüreğime Artık...
Sesini de Al Öyle Git !
Kulağıma Emanet Etme Hiçbir Cümleni...
Yankılanmasın Odamda Çığlık Çığlık...
Bir de O Kalmasın Zaten Vurgun Yiyen Yanlarıma!
Hiçbir Şey Söyleyemiyor Gibiyim...
Sende Kaldı Galiba Sesim...
Sakın Geri Dönme Vermek İçin!
Aşkın Bile Yoksa Yalnız Seninle Yaşayabildiğim Şu Hayatımda Artık, Nefesimi de Al Öyle Git !
Sana Yeni Bir Hayat Verir Belki Soluğum, Benim Sonum Olacak Zaten Senin Yokluğun...!!!
Eğer Herşey Bitiyorsa Birgün, Neden Başlıyorum ki?
Eninde Sonunda Kalbim Acımayacak mı Zaten?
Yaralanmıycak mıyım En Derinden, Üzmeyecekler mi Beni Sanki?
Ezmeyecekler mi Yaprak Gibi?
Susturmayacaklar mı Beni?
Dayamayacaklar mı Bıçaklarını Göğsümün Soluna?
Öyle Çaresiz Kalmayacak mıyım?
Kim Gelecek ki Yardımıma?
Kim Tutup Kaldırcak Beni?
Kim Alacak Ateşlerin Ortasından Bedenimi?
Öyle Yanmayacak mıyım Oralarda?
Gözlerin Aydınlatmayacaksa İçimi Artık Işıkları Kapat Öyle Git!
Aydınlıklar Değmesin Yüzüme!
Zaten Sensizlik Karanlık Demek Diğer Bir Anlamıyla, Bu Yüzden Karanlıklara Alışmam Gerek...!
Bilir misin Sen Olduğunu Sebebimin?
Sende Bir Ben Olduğunu ve Benim Seninle Dolu Olduğumu Anlayabilir misin?

Ya Zamanından Çok Erken Gelirim, Dünyaya Geldiğim Gibi, Ya Zamanından Çok Geç, Seni Bu Yaşta Sevdiğim Gibi!
Mutluluğa Hep Geç Kalırım, Hep Erken Giderim Mutsuzluğa...
Ya Herşey Bitmiştir Çoktan, Ya Hiçbir Şey Başlamamış!
Öyle Bir Zamanına Geldim ki Yaşamın, Ölüme Erken Sevgiye Geç...
Yine Gecikmişim Bağışla Sevgili  Sevgiye On Kala Ölüme Beş...!
 

İşte Hayat!
Çaresizlikleriyle...
Çıkmazlarıyla...
Karamsarlıklarıyla...
Ömür Tüketen İç Çekişleriyle Senden Yarım Kalanları Tamamlamaya Çalışıyorum...
Mutlu Olduğunu Söyleyeceksin Sözüm Sana Ulaştığında...
Belki Ben Böyleyim Diyeceksin...
Belki Kapatmaya Çalışacaksın Yüreğindeki Gerçekleri Kaçamak Cevaplarınla...
Susacaksın...
Susturacaksın...
Ve Hep Bahanelere Sığınacaksın...
Hadi Durma!
Hiç Olmadım Say...
Hiç Düşmedim Say Yüreğine ve Cümlelerine...
Say Sayabildiğin Kadar...!!!
Canım Acıyor!
Yüreğim Kanıyor!
Dayanamıyorum Sancılarıma!
Seni Sevmiyorum Desem, Kendim Bile İnanmıyorum Buna!
Yüreğinden Kovulmanın Acısı Vurdu Gönlüme!
Acıttı Kalbimi!
Hapsetti Yüreğimi Sancılara!
Şimdi mi?
Şimdi Hüzün Zamanı...
Şimdi Ayrılık Zamanı!
Derin Bir Acı Çekiyorum Ciğerlerime...
Hayaldi, Belki de Suya Yazılmış Bir Aşk Masalıydı Bizimki...
Aşk Gerçeklere Ne Kadar Yakınsa Sonsuzluğa O Kadar Uzakmış Meğer...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.