14 Haziran 2012 Perşembe

Tenimde Aşk'la Bir Ömür Yanmaya Var mısın?

Geceye Kucak Açan Sessizliğin Özlemiyle Özledim Seni... 
Gülün Bir Damla Suya Hasreti Gibi Hasret Gözlerim Gözlerine... 
Yeşermiş Yaprağın Dalında Durduğu Gibi Can Bulur Tenim Teninde... 
Çatlamış Toprakların Bir Damla Yağmura Özlemi Gibi Özlüyor Dudaklarım Dudaklarını... 
Sana Kavuşmak Sadece Bir Rüya Değil, Artık İnanıyorum Buna... 
Onca Özlem Biriktiriyorum, Hazır mısın? 
Tereddütün Var mı Sevgimin Yükünden Yana? 
Soğuk Olmayacak Muhtemelen... 
Yanıcı Bir Isıyla Yaklaşacağım Sana, Hazır mısın? 
Belki Kıştır Sevdiğin Mevsim!? 
Gözlerim Seni Her An Esiri Edebilir...
Ellerim Rahat Durmayabilir...
Ellerim Yüzünde Gezinirken Ben'den Başka Hiç Bir Şey Görememeye Hazır mısın? 
Yeni Hazlar, Belki Çok Eski Lezzetlerle Gelirim, Bilmiyorum... 
Kalbimi Tenime, Tenimi Tenine Serdiğimde, Kopmak İstemeyebilirim, Hazırmısın? 
Seninle Sadece Saatlerce Konuşmak İsteyebilirim... 
Seninle Sadece Sarılıp Kalmak ta İsteyebilirim... 
Seninle Konuşup, Sonra Sarılıp Kalabilirim...
''Konuşuyoruz'' Derken Seni Yine İsteyebilirim... 
Bütün Bunları Ayrı Ayrı, Diğerlerinden Mahrum Ya da Bir Yumak Halinde Sunabilirim... 
Mahrum Olmaya Ya da, Değişen Duygu Durumlarıma Dolaşmaya Hazır mısın? 
Bende Bilmiyorum Henüz, Belki Senin Seçeneklerin Vardır...
Var mı? 
Tüm Şıkları İşaretlersem Şaşırmazsın Değil mi? 
Seni Özledim ve Bir Bedeli Olmalı Bunca Özlemin... 
Beni Tepeden Tırnağa Aşk'a Dönüştüren Sevgilim Kendi Eserinle Varolmaya, Varmısın? 
Beni Gizlemeye, Beni Örtmeye, Kendi Bildiğin Mevsimden Haykırmaya Hazır mısın? 
Değilsen Hazırlan!
Yavaşsan Hızlan!
Özledim Anlamalısın!
Ben Söylemedim ki Sana, Hiç Sevmemiş Bir Kalbe Sevgili Ol Diye! 
En Issız Adalarıma Saray Olan Sen'sin! 
Sen Seçtin Yüreğimde Sevgili Olmayı...
Sana Adanacak Ömrümde Sonsuz Tutkularla Bezenmiş Tenimde Aşk'la Bir Ömür Yanmaya ve Yaşamaya Varmısın?

Varlığında Yüreğime Mutlulukları Doldurduğum Adam... 
Uzat Ellerini Ellerime... 
Savur Kendini Uzaklığımdan Yakınlığıma... 
Derinliğini En İyi Bildiğin Susuzluğuma Taze Susuşlarınla Can Kat... 
Feleğin Değirmeninde Bir Türlü Öğütemediğim Arsız Acılarımı Gülüşlerinle Erit...
Hadi Dol İçime... 
Hadi Sarıl Sıcak Nefesime... 
Ben "Sen" Olayım, Sende "Ben"...
Hadi Katıl Seni Anlatan Satırlarıma... 
Adımlarını Hızlandır... 
Kan Ter İçinde Kal Bana Gelirken...
Dudaklarımı Islat Yüreğinin Öpüşleriyle...
Ölümsüzlüğü İç Dudaklarımdan...
Hayatı İç Avuçlarımdan...
Gözlerimde Yaşa Sevdayı...
Yanmaktan, Yakmaktan Korkma...
Yaktıkça Beni Küllerimden Doğarım Sana...
Sokaklarını Bilmediğin Şehrimde Yabancı Gibi Etrafına Bakma Sakın... 
Bilmesen de Adresimi, Yüreğinin Sesini Dinle...
Beni Kokumdan, Beni İzlerimden Tanı...
Beni Arama Sakın...
Baktığın Aynada...
Açtığın Her Kapı Ardında... 
Ve Kanının Sıcaklığındayım Ben...
Avuçların İçindeki Terde...
İki Dudağın Acemi Titreyişinde Ben Sana Yanıyor Olacağım...
Dol İçime... 
Kokunu Bırak Yüreğimin İnce Dallarına... 
Ellerini Sımsıkı Kenetle Ellerime...
Sar Beni...
Sarmala...
İki Dudağından Çıkan Her Cümleye Beni Kat... 
Senle Doldur Yüreğimin Boşluklarını... 
Sahibim...
Ömür Sebebim...
Gönül Güzelliğim Ol... 
Islat Beni Sevda Sözcüklerinle...
Sözlerini Unutulmuş Binlerce Şarkıyı Fısılda Kulaklarıma... 
Her Notasında Beni Haykır... 
Delice Ak Susuz Ovalarıma... 
Dol Kıyılarıma...
Kana Kana İçeyim Sevgini... 
Kokunu...
Umudunu...
Mutluluğunu...
Huzuru Bırak Avuçlarıma... 
Tüm Bunları Bırakmaya Geldiğinde Ev Kapısının Kapı Olduğunu Düşüneceksin Bir An... 
Hayır, Hayır Sevgili! 
Yüreğimin, Evimin Anahtarı Senin Yüreğinde...
Ellerine Yüreğine Götür Sadece... 
Hadi Bekleme...!
Bana Gelirken Biliyorum Nefes Nefes Kaldın Sen...
Biraz da Terledin...
Hadi Utanma Sevgili; Terini Terimle Sil... 
Sonra Yol Yorgunu Gözlerini Gözlerimde Dinlerdir...
Usulca Kıvrıl "Yüreğin" Miktarı Boşluk Bıraktığım Yatağımın Kenarına... 
Sokul Nefesime... 
Gözlerini Gözlerime Kapat Hadi... 
Bırak Bana "Sendeki" Seni... 
Kapat Perdeleri...
Bana Söyleyeceğin Her Şeyi Unut...
Sus Sadece...
Sustuğun Her Cümlede Varlığım Sana Doysun...
Sarıl Bana...
Susuz Dudaklarını Daya Boynumun Kurak İklimlerine...!!!

Şimdi Ben Bin Kez Daha Acıktım Sana...
Ve Bin Kez Daha Çıldırdı Arzularım...
Yaşamak İstiyorum Seni Bir Başka Mevsimin İçinde...
Gecesinde, 
Gündüzünde,
Her Saatinde...
Sermek Tenimi Teninin Üstüne,
Bir İpekten Yorgan Gibi Örtmek Sıcaklığını...
Ve Bir Nefes Kadar Olsun İstiyorum Uzaklığın,
Ve Hiç Bitmesin İstiyorum Sana Tutsaklığım...
Hiçbir Yasak Olmasın O Dünyada Aşk'a Dair,
Sana Dair, 
Bana Dair...
Yaşamak İstiyorum Seni Bir Başka Mevsimin İçinde...
Ve Sermek Tenimi O Ateşten Teninin Üstüne...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.