18 Haziran 2012 Pazartesi

Elveda Sıkıştı Sözcüklerin Tam Ortasına...!

Bir Gün Ağlarım Diye Başladığım Gözyaşı Serüvenim Gitgide Uzamaya Başladı...
Yakalayıpta Tutamadığım, Kucağıma Sığmayan Kocaman Aşk'ımı Karşıma Alıp Dertleştim Hep...
Hep Sen Geçtin Her Cümlenin İçinde Çünkü Bütün Derdim Sendin...
O Kadar Geçirirken Seni İçimden Geçemedim Yine de Sevginden...
Kaptırdım Kendimi Umut Rüzgarına...
Tam Benim Olacaksın Derken,Yokluğun Tokat Gibi Vurup Yüzüme Uyandırdı Yine Beni Hayalimden...

Yoktu Ucu Bucağı Sensizliğin Görünmüyordu Dibi İçine Düşmeden...
Yanımdayken Anlayamadığım Herşeyi Anlıyorum Derin Boşluğunda...
Sığındığım Anılarım Alay Ediyor Acizliğimle...
Etrafımı Saran Bu Yanlızlık Korkutuyor Beni Bütün Cesaretime İnat...
İki Gözümüde Kapayarak Bakıyorum Herşeye, Sırf Gördüğümle Aklıma Gelme Diye...
Duyduğum Bir Cümle Kadar Harf Bile Anlam Kazanmıyor Durmuş Aklımda...
Bir Hüzün, Bir Yakarış Hepsinden Fazlası Bir Yalvarış İçinde Geçiyor Günler.....
Hiç Hissetmediğin Koskocaman Bir Acıyla Dolaşıyorum Sokağımda...
Aydınlığın Sözü Bile Geçmiyor Heryer Kapkaranlık...
Gözyaşı Yorgunuyum Issızlığında Ellerimin Bir Avuç Sevgiyi Bekleyen...
Terk Edilişlerde Başrolde Oynayan Gülmeyi Unutan Bir Kuklayım...
Yüzünde Her Duygu Saklayan Ama Mutluluğu Ölümüne Gizlemiş Arada Kalmış Bir Duvarım...
Sabrın Kıyısında Tükenmiş Bir Umudun Sesiyim Hep Senin Duyabileceğin Tek Senin Uğruna Söylenen...
Gözyaşı Yorgunuyum Uğrunda Yazılacakları Akıtmış Gönlüme Tekrar Yazılmayı Bekleyen Karalanmış Bir Kağıdın Ruhuyum...
Buruşturduğun Yer Ellerin Olduğu İçin Mutluyum...!!!


Yarın Burada Olmayacağım...
Yarın Bir Daha Dokunamayacaksın Ruhuma...
Konuşsana?!
Ne Varsa Anlat Şimdiden...
Susma!
Dakikalara Sığdır Sözcükleri...
Saatler Geri Saymaya Başladı Artık...

Zamanda Birkaç Dilim Kaldı Beraber Yaşanacak...
O da Bitiyor!
Durdurmayı Çok İsterdim  Ama Olmuyor!
Ne Sen, Ne de Zaman Beni Dinliyor!
Bak Ellerim Titriyor!
Merak Ediyorum Seninde Kalbin Sıkışıyor mu Şu An?
Ya Benimle Tanıştığın İlk Günü Hatırlıyormusun?
Sadece Dost Kalacağım Sanırdım Seninle...
Oysa Sevdim!
Sevdim Ölesiye!
Nasıl Oldu Sorma Sakın, Sevdim İşte!
Ümitsizliğin Ortasında Bütün Gücümle Saplandım Sevgine!
Oysa Yarın Yok Artık!
Bitti!
Susma Artık Birşey Söyle!
Yalan Olsada Sevdim De!
Söz İnanacağım!
"Elveda" Sıkıştı Sözcüklerin Tam Ortasına!
Sor Beni Unutmayacaksın Değil mi Diye?
Söz Unutmayacağım...
Artık Seninle Değil, Verdiğin Acılarla Avunacağım...
Seni Bütün Arzuların Üzerinde, Bütün Özlemlerin Ötesinde Seveceğim...
Dünya Duracak, Ama Sen Durmayacaksın...
Zaman Bitecek, Ama Sen Bitmeyeceksin...
Bir Gün Bütün Çiçekleri Solacak Bahçelerin...
Yıldızlar Işık Vermeyecek...
Güneş Doğmayacak Hiç...
Ama Sen Solmayacaksın, Sen Eksilmeyeceksin...
Benim İçimde Hep Bugünki Gibi Kalacaksın...
Taptaze, Sımsıcak...
Yalnız Benim Gözlerimde Bir Manası Olacak Bakışlarının...
Ben Yok Olduğum Zamanda Satırlarımda Yaşayacaksın...
Hiç Değişmeden, Hiç Tükenmeden...
Biliyorsun Yarın Burada Olmayacağım...!!!
..................................................................................


Bir Deli Yağmurdun Sen...
Her Damlan İçime İşledi...
Her Damlan Yüreğimde Akan Bir Nehre Dönüştü...
Islak Halimle Tir Tir Titrerken Kaçmadım Hiçbir Yere...
Yağacağını Bilerek Özlemenin Tadını da Sevdim Ben...
Yağışından Sonra Gökkuşağına Dönüşmeni de...

Kavuşmasa Ellerim Ellerine...
Değmesede Dudaklarım Dudaklarına Seviyorum Seni...
Sevgi Bu Değil mi?
Yokluğunda Bile Sevmeyi Bilmek, Aşk'ı Yücelten Bu Değil midir ki?
Görmeden Sevmeyi...
Dokunmadan Hissetmeyi Öğrendim...
İyi ki Kısa Bir Süreliğine de Olsa Hayatıma Girmişsin...
Yıllar Sonra da Olsa Bana Aşk Nasıl Olmalı, Sevmek Nasıl Olmalı Öğretmişsin...
Sen Sevdiğim...
Sen Özlediğim...
Sen Aşk Kokan Adam!
Sen Gözlerinde Boğulduğum Adam!
Hiç Kimsenin Anlayamayacağı Bir Anlayışla Sevdim Seni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.