23 Haziran 2012 Cumartesi

Bil ki Gücümün Yettiği Kadar Aşığım Sana...

Gözümden Akan İki Damla Yaş...
Biri Kalbimdeki Yangına..
Diğeri Mısralarımda Kağıdıma...
Her Mısrada Aşk'ın...
Acının...
Kırık Bir Kalbin Hikayesi...
Yalnız Bir Aşk'ın Sessiz Çığlığı...

Sahip Olduğum Tek Can Bırakıp Giderken Geride Yarım Bir Hayat, Küllenmeye Yüz Tutmuş Bir Sevda Kaldı..
O Sevda Bir Yangındı...
Yaktı Yıktı...
Kül Oldu Rüzgarla Savruldu...
Kayboldu Sensizliğe Ağlarken...
Geceler Hep Sensizdi...
Çaresizdi...
Kayboldu Sensizliğe Ağlarken...
Yalnızlık Kaderim Oldu...
Ve Her Şey İçin Çok Geçti...
Hani Bir Sevda Vardı Dillere Destan...
Hani Bir Kadın Vardı Kalbinde Sevda Dolan...
Ne Sevda Kaldı Ne O Kadın...!


Ne Diyorum Biliyor musun Gece?
Keşke Dile Gelseydi Sustuklarım...
Zehrini İçime Atıp Kan Kusuşlarım...
Belki Anlam Kazanırdı Kimsesizliğe Terk Edilmiş Kangren Acılarım...
Şimdi Bir Tren Kalkıyor Gönlümden, Dumanı Ayrılık Kokan Bir Tren...
Her Vagonda Ayrı Dert, Aynı Çilekeş Hayatlarla Demirlenen Bu Tren Son Kez Yola Çıkıyor...
Ve Diyor ki;
Giden mi Yakar Canı Yoksa Kalan mı Yanar Daha Derinden?
Beni Bana Sorma Sevgili, Bu Acı Ağır Bana...
Fazla Sorumluluk Yüklenmiş Omuzlarıma...
Kaldırma Gayretim Boşuna...
Beli Kırılanın Omuzları Kalkar mı Sevgili?
Zaten Hayat Bükmüş Belimi Kanıyorum Günden Güne...
Anlayan Yok Halimi...!!!
Ruhum Dallarında Yedi Veren Acılarla Günlerimi Eskitiyor...
Dünlerime Tuz Basıyorum Yanına Yarınları Hapsederek...
Ne Seni Bulabiliyorum Bu Zifiri Karanlıkta Ne Kendimi...
İçimde Kopan Kıyametler ve Kırılmamak İçin Can Çekişen Kalemimle Kızıldan Siyaha Dönen Bir Günde Sana Şiirler Yazıyorum Yine...
Yalnızlığımla Sarıyorum Seni...
Sonra İçimin Çöl Ateşinden Sesleniyorum Sana;
Dinle!
Bana Susacak Kadar Ben, Konuşacak Kadar Bir Sen Lazımsın!
Bil ki Ben Her Zaman Bir Nefes Kadar Yakınım Sana... 
Bil ki Ben Gücümün Yettiği Kadar Aşığım Sana...
Bunu Bu Gece Daha Çok Kabul Ediyorum...
Aşk'ı, Tutku'yu, Sevgi'yi, Özlem'i Tenimin Her Yerinde Hissediyorum Her Gün, Her Dakika...


Şimdilerde Anlam Yüklemeye Çalışıyorum Duygularımın Adına...
Aşk Diyorum...
Ama Üç Harfe Sığmayacak Kadar Büyük ve Anlamlı Diyorum...
Sevgi Diyorum...
Herkesi Sevebilir İnsan, Yüreğin Varsa Zaten Sevgi Kırıntısı da Vardır Diyorum...
Tutku Diyorum...
Öyle Basit Bir Arzu Olmadığını Biliyor, Bu Olmamalı Diyorum...
Sevda Diyorum...
Evet, Evet Sessiz Bir Sevda Bu...
Görmeden Sevmeyi...
Dokunmadan Hissetmeyi...
Sahip Olmadan Sahiplenmeyi...
Geceyi, Gündüz Etmeyi...
Gülerken Ağlamayı...
Koca Bir Yürekte Demir Atmayı...
Yani Hayatı Sarıp Sarmalamayı Yakıştırıyorum...
Ve Buna Ancak; Sessiz Bir Sevda Diyorum...


Aşkların En Güzeli, Kalbimin Birincisi...
Eğer Yalnızlığın Ayazında Titriyorsa Yüreğin...
Yüreğini Al ve Gel Yüreğime...
Gecenin En Suskun Saatlerinde Paylaşırız Sessizliği...
Sen Bir Kere Çal Yeter Kalbimin Kapısını...
İçimin En İçinde Ağırlarım Seni Sevgili!
Kırgın Düşlerimiz Uyanır Yeniden...
Kim bilir Usanır Yalnızlığım Sen Gelirsen Utanırda Çeker Gider Sokağımdan...
Mevsimler Gelir Geçer, Ateşiyle Sevdanın...
Yalnızsan Benim Gibi...
Üşüyorsa Ellerin Bırak Yüreğini Avuçlarıma...
Güneşin İlk Işığında Söndürürüz Geceyi...
Sen Susarsın Ben Dinlerim Gözlerini Sessizce...
Bir Hayat Güzelleşir Günüme Doğsan...
Ve Bir Kader Değişir, Yazılıp Yeni Baştan...
Ne Gidenler Yaralar Eskisi Kadar...
Ne Gelenler Korkutur Yüreğimi...
Sen Ansızın Çal Yeter Kapısını Kalbimin...
Ömrüme Upuzun Bir Bahar Düşer Ansızın...
Sevda Bir Şiir Tadında Yazılır Tarihime...
Uzun Yollardan Sonra Yorgun Düşmüş ve Yaralı Bir Yüreğin Çağrısıdır Bu Sevgili...
Seninde Yüreğin Üşüyorsa Yalnızlığın Ayazında,
Kalbinde Sesi Kısılmış Bir Çocuk Ağlıyorsa...
Ve Ellerin Kimsesiz Kalmışsa Birden...
Yüreğini Al ve Gel Yüreğime....
Hayatın Bir Yerinde Kesişirken Kaderimiz, Yalnızlığım Çeker Gider Gecelerimden...
Sonra...
Bir Kader Yazılır Bize...
Bir Kader ki;
Ömrüme Upuzun Bir Bahar Düşer...

Hadi Sevgili...
Unuttur Artık Yalnızlıkları...
Dindir Sensizlik Sızılarını...
Hadi Kalk Sevgili...
Bak Gecelerimiz Acımasız Günlerin Esaretinde...
Hadi Sevdiğim Uzat Artık Ellerini Gecelerime...!
Ben Seni İçimde Yanardağa Dönmüş Acımın Kavurucu Ateşiyle, Ezilmiş Bir Yürek ve Yitik Şehrimin Yıkıntıları Arasında Bekliyorum...
Anla Artık Geceler Boyu Irmaklar Misali Ağladığımı...
Anla Artık Senin Hayaline Bağlandığımı...
Anla Artık Gözyaşımla Büyüttüğüm Gül'lerimin Solduğunu...!


Gökkuşağının Tüm Renkleri Akıyor İçime...
Tenin Tenime Değmeli, Dudakların Dudaklarıma...
Hadi Gel Tut Ellerimi Sevgili...
Hadi Gel Kurtar Beni Bu Sensizlikten...
Yokluğunda Hayallerimi Sığdırdığım,Yalnızlığımla Bana Dar Gelen Bu Tek Odalı Sensizlikten Kurtar Beni...
Hadi Gel Sevgili, Hadi, Gel...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.