8 Haziran 2012 Cuma

Bir Beni Sığdıramadığın Taş Yüreğine..!

Yine Bir Garip Sancıdı Sol Yanım...
Anladım ki, Yokluğundandır İçime Çöreklenen Hüzün...
Yüreğimi Yerinden Söken Bir Çığlık Yankılandı Islak Dudaklarımda...
Dışarıda Yağmur Var...
Gönlüm Gibi Ağlıyor Bulutlar...
Özlemler Sel Olup Akıyor Kalbime...
Hüzün Var Düşlerimde...
Suskunluklarımda Esirim Sanki...
Ne Düşlere Dalmak Yetiyor Ne de Resimlerine Sarılmak...
Dağılıyor Duygularım Sensizlikte, Ayağa Kalmak Ne Mümkün!
Her Bir Şey Sere Serpe, Tükenmiş Dizimde Mecalim!
Bir Duygular Yığınıyım Şimdi...
Taş Kesilmiş Başımı Koyduğum Yastık...
Yorganıma Denk Gelmiyor Ayaklarım...
Hiçbir Şeyin Tadı Yok...
Umutsuzluklar Yüreğime Yüklendi...
Hasret Dolu Sensizlik Vurdu Beni...
Yüreğim İkiye Bölündü...
Ölüm İle Yaşam Arasındaki  Çizgimde Duruyorum...
Tabibin El Atamayacağı Derin Yaralar Var Üzerimde...
Adını Koyamadığım İnce Bir Sızıyla Koyuyorum Başımı Yastığa...
Sadece Hasretten mi Sensizlikten Can Çekişim!?
Sadece Hasretten mi Dünyayı Yutarcasına İç Çekişim!?
Sensizken Nefeslerimi Sayışım?
Delik Deşik Gecelerimde Seni Arayıp Bulamayışım?
Yokluğun ve Boğazımda Düğümlenişin?
Ağlamak İçin Geceleri Bekleyişim?
Ölmek İsteyip Ölemeyişim?
Benim Olamayacağını Bilişim?
Bir Düş Gibi Dünyama Girişin!
Uyanacağım Günü Bekleyişim?
Uyandığımda Öleceğimi Bilişim!
Sadece Hasretin mi Sensizlikten Can Çekişim!?
Sadece Hasret mi Benim Derdim?!
Sadece Hasretin mi?
İçimde Bir Şeyler Eriyip Gidiyor Her Gece...
Sancılı ve Sessiz Akıp Gidiyor Bilmediğim Yolculuklara...
Umutlar Kırılıyor İç Çekişlerimde, Düş Bahçelerimde Çiçekler Üşüyor!
Yıkılıyor Yıllarca Kurduğum Hayaller...
Yedi Kat Yerin Altında Kaldı Haykırışlarım!
Yoksun!
Kıvranıyorum!
Sensizlik Bu, Senden Önce İniyor Her Bir Hücreme...
Gece Bu, Ömürden Önce İniyor Bu Vakitlere...
Şimdi Sana Birikiyorum...!
Sana Sarılmak...
Kollarında Solumak İstiyorum...
Soluksuz Kalıyorum Herbir İsteyişte...
Bu Yokluk Benzemiyor Hiç Bir Ölüme...
Rüyalarım Sende Kaldı, Hayallerim Sende! 
Ümitlerim Sende Kaldı, Yüreğim Sende!
Yanlızlığım Sende Kaldı, Sensizliğim Sende!
Sende Kaldı Baharım, Sabahım Sende!
Aklım Sende Kaldı, Ben Sende!
Biliyor musun?
Ben Hala Yalnızım Buralarda...
Hala Yoğun Duygularım...
Hala Karanlıklardayım...
Ben Hala Uykusuz Gecelere İnat Seni Düşünüyorum!
Derin Bir Acı Var Şimdi Göğsümün Tam Ortasında...
Senden Kalan Boşluktan Sert Rüzgarlar Esiyor ve Acıtıyor Canımı...
................................................................


Çok Düşündüm Ne Yazayım Diye...
Değer Verdiğin İnsana Bir Şeyler Yazmak...
Hele Zorunlu Elveda yı Anlatmak Çok Zor Olsa Gerek...
Gitmek Zorundayım Onu da Biliyorum...
Sen Kendine İyi Bak Deyip Çekildin Kenara...
Ben İse Bir Türlü Kenara Layık Görmedim Kendimi...
Hep Bir Umut İçinde Bekledim...
Kimseleri Gözüm Görmedi...
Gizli Gizli Hep Ağladım Aklıma Geldiğinde...
Başkasını Sevmek mi?
Aklımın Ucundan Bile Geçirmedim...
Geçiremezdim de Çünkü...................
Herşeyi Anladım!
Sen Çoktan Beni Kalbinden Silmeyi Kafana Koymuşsun...
Bana da Engel Olmamak, Çekip Gitmek Düşer Hayatından...
Ne Kadar Yaşarım...
Ne Kadar Acı Çekerim Onu Şu An Kestirmem Mümkün Değil...
Artık Kendimi Bırakacağım Biliyorum...
Sızlayacak Günlerce Yüreğim Ama Ne Çare...
Çaresini Bulamadığım İçin Gidiyorum...
Fırtınalı Denizlere...
Azgın Dalgaların İçine Dalmak...
Onlarla Boğuşmak İçin Gidiyorum...
Artık Hiçbir Şarkı Bana Göre Değil...
İçimde Bir Sessizlik Var...
Biraz da Hüzün...
Bu Sessizliğin Arkasında Aslında Uzun Sürecek Bir Ayrılık Var...
Gidiyorum!
Gitmeden Sana Sımsıkı Sarılmak İstiyordum...
Kokunu İçime Yıllarca Bana Yetecek Kadar Çekerek...
Sana Sımsıkı Sarılmak İstiyordum....
Gelmedin!
Sen Benim Her Şeyim Olmuşken, Ben Senin İçin Hiç Yoktum!
Benliğim Ayak İzlerinde Kaybolmuşken, Sen Bana Bir Adım Atmaya Korktun!
Her Saniye Biraz Daha Yalnız Kalan Aşk'ımı,
Paslanmış Bıçakla Yüreğime İşledim Ve Sen Hep Uzaktan Seyrettin...!
Ben Ateş Oldum Sen Su...
Külleri Yanıyor İçimde Artık!
Ben Hıçkırık Oldum Sen Avuntu...
Beni Sevdasız Zamanlara Mahkum Ettin...
Ben Aşk Oldum, Sen Tükettin...!
Oysa ki Ben Aşıktım Sana!
En Masum, En Akıl Almaz, En Çılgın Biçimde Aşıktım Sana!
Hem En Çocuksu, Hem En Kadınsı, Hem En Deli Biçimde Aşıktım Sana! 
Duraksız, Sınırsız, İnan Ölesiye, Tarifi İmkansız Aşıktım Sana!
İnan Ölesiye Aşığım Sana...
Ölesiye Sevdim Seni!
Bunun Tarifi İmkansız...
Sevdim Ben Seni Gözümden Akan Yaş Misali...

Kalbim Senin İçin Çarparken İçimden "Seni Seviyorum" Diye Haykırmak Geliyor!
Ama Olmuyor!
Ben Yine de Seni Seviyorum Haykıramasamda Çığlık Çığlığa Bir Kağıt Parçasına, Duvara Haykırıyorum Aşkımı...
Seni Sevdiğimi Yazıyorum Sadece!

Biliyor musun?
Artık Umutsuzum Ben...!
Ve Biliyor musun?
Ben Hala Seni Seviyorum...!!

Gözyaşı Donuyor Gözümde Artık...!
Hayatta Olmakla Olmamak Arasındayım...
Yaşamla Ölümün Ortasındayım!
Bil ki Kapanmayacak Açtığın Yara...
Beni Senin Olan Her Şeyden Mahrum Ettin...
Ve Beni Sığdıramadığın Taş Yüreğine!
Ben Sen Oldum, Sen Tükettin...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.