14 Haziran 2012 Perşembe

Yandığımı Bile Bile Daha Çok Yaktın Beni...!

Nasıl da Islakmış Yaşamak Bilmezdim Bu Sevdaya Düşmeden Önce...
Gözlerimi Her Kırpışımla Yanaklarımı Islatan Sanma ki Yağmurdur...
Onda da Bir Parça Sen Var...
Seni Görmediğim Zamanlarda, Hani Hiç Dokunmadığım Günlerde...
Hani Bakışların Değmediğinde Bile Gözlerime, Bir An Dahi Düşünmedim Çıkarıp Atmayı İçimden Seni...
Senli Kelimelerim Çığlığa Dönüştüğünde...
Kaybolduğunda Yokluğunun Karanlığında...
Sen Duymadığında Bile Vazgeçmedim Sana Seslenmekten...
Düşlere, Hayallere Sarılıp, Günlerce Gecelerce Avundum Onlarla...
Sensizlikte de Sevmeyi Öğrendim Seni...
Hasretini de Sevdim Seninle Herşeyi Sevdiğim Gibi...
Varlığının Heyecanı Gibi Sahip Çıktım...
Benimsedim Yokluğunun Acılarına da...
Güldüreni de, Ağlatanı da, Sevinçler Yaşatanı da, Hüzünlere Boğanı da..
Sana Dair, Sevdana Dair Ne Varsa, Benimdi Onlar...
Gücüm Yok Artık Gecelere Direnmeye...
Korkuyorum Gecelerin O Soğuk Ayazında...
Yüreğimde Ayrılık Acısı...
Dilimde Çaresizliğin Şarkısı...
Ne Geceye Dayanacak Gücüm, Ne de Onsuzluğa Direnecek Sabrım Kaldı...
Ömrümden Ömür Aldı Bu Acı...
Hiç Günahım Yokken Neden Şimdi Bu Ceza?
Bir Yanım Hasrete Gebe, Diğer Yanım Geçmişe...
Kurtulmak Zor Bu Sevdadan...
Ben Kaçtıkça Büyüyor Yüreğimde...
Haykırışlarım Boşa, Duyuramadım ki Sesimi...
Ne Yapsam Kayboldu Karanlıkta...
Ben Sana Derdimi Anlatamadım ki...
Ulaşamadım Yaşadığın Diyara...
Geceleri Yük Diye Taşırken Omzumda, İçim Yana Yana Sevdalı Oldum O Korkunç Yalnızlık Çığlıklarıyla...
Zifiri Karanlıkta Kan Ağlıyorum...
Sana Kanıyorum...
Sana Yanıyorum...
Yandığımı Bile Bile Daha Çok Yaktın Beni...
Yandım...
Bittim Sonunda...
Bitirdin Beni...
Duman Oldum...
Kül Oldum...
Yandım...
Bittim...!
Sevgili!
Sakın Sevme Benim Seni Sevdiğim Gibi!
Ne Aklın Kabullenebilir Sevdiğinin Yokluğunu...
Ne de Yüreğin Kaldırabilir Ağır Sevgiyi...
Sen Rüzgarın Aşk'ını Bilmezsin...
Hiç Deli Fırtınalara Tanık Oldumu Tenin?
Öyle Esipte Geçmez İnceden...
Derin Yaralar Bırakır İzlerinden!
Ertesinde Yağmurlar Gelir...
Hani Şu Gözyaşının Akıpta Saklandığı Damlalar...
Oysa Daha Geçmemiştir Rüzgarın Yaraları...
Kapanmak Bilmez...
Alışmak İster Alışamazsın!..
Değdikçe Yarana Tuzlu Gözyaşın Derinlerden Sızlar Yaraların...
Dayanmaya Çalışır, Dayandığını Sanır, Tükenirsin Günden Güne...
Hesabı da Olmaz Bu Tükenişin, Kimseden Bir Şey Soramazsın...
Her Gün Yeni Bir Şeyi Kaybeder de Yine de Kimseye Kızamazsın...
Hayat Yaşamaya Değer Bir O Kadarda Kaybeder Değerini Gözünde!
Olur Olmaz Kabuslara Yumarsın Gözünü...
Uykunun Adı Kaybedilmişliğinin Hesabı Olur Sana...
Canım Acıyor! Dersin, Kimse Bilmez Acının Ne Büyük Olduğunu...
Göremezler...
Çaresi Yoktur...
Tedavisi de...
Ya Adını Duymuşsun Ya da Hüzünlü Bir Şarkıya Eşlik Etmiş Ruhun...
Bir Bahaneye Gerek Yok Aslında...
Nefes Aldığını Hissettiğin Her An Duyarsın O Acıyı Derinlerde Bir Yerde!
Söküp Yüreğini Atasın Gelir...
Sanırsın ki Ondandır Bu Acı...
Bir Yanın Terk Edilişin, Sebepsiz İhanetin Hesabını Sorar Sana...
Bir Yanınsa Senin Yokluğunun Hesabını...
Sakın Sevme Benim Seni Sevdiğim Gibi...
Sen Hesabı Ödeyemezsin...!
Ne Yağmurlara Dayanabilirsin Ne de Rüzgara Çevirebilirsin Sol Yanını!
Teninde Sevdiğinin Kokusu Kalır Çok Üşürsün...
Gün Gelir Çok Yanarsın...!!!


Hangi Gece Avutabilir Bu Yalnızlığı?
Hangi El Sarar Bu Kanayan Yaraları?
Hangi Ayrılık Atar Seni Böylesi Dipsiz Kuyalara?
Avunabileceğin Bir Kelime Bırakmaz Giderken...
Ne Bir Umudun Kalır, Ne de Onsuz Geçirebileceğin Bir Günün...
Beklersin Onu...
Büyütürsün Sevgini...
Direnirsin Gecelere...
Yollara Sevdalanırsın Bir Gün Gelir Belki Diye...
Duyuyormusun Sevdiğim?
Yüreğimin Bam Telinden Bu Çığlığım...!
Bu Ayrılık Bitirir Beni..!!!



Yer Gök İnledi Çığlıklarıma Sen Duymadın...
Yalnızlığı Taktım Koluma Senin Yerine Sen Hissetmedin...
Şiirler Yazdım Sana Hiç Okumadın...
Daha Ne Kadar Yasını Tutacağım?
Daha Ne Kadar Seni Yazacağım?
Duysana Beni Artık!
Gücüm Yetmiyor Sensizliğe Anlasana!
Varlığında Yokluğunu Yaşamak O Kadar Zor ki...
Yorgunum Artık Özlemekten Hayalini...
Tutamadığım Eller...
Öpemediğim Dudaklar...
Bakamadığım Gözler...
Ve Benim Olmayan Sen...!
Unutmak Güneşin Batışında Seni Silebilmekse Çok Kere Denedim İnan Bana...
Batan Güneş Yeniden Doğmaz mı?
Damarlarımda Yazılıysa Adın Kessem Kabuk Bağlamaz mı?
Bu Beden Senin Olmayacaksa Yanlızlığında Kendisine Sarılmayı da Öğrenir...
Çok Yorgunum!
Artık Tek Bildiğim Şey Hiç Bir Şey Bilmediğim...!!!



Geceleri Ansızın Uykumu Bölen Sancılarım Var Benim…
Ağrısı Dinmeyen Yüreğimde Yaralarım Var Benim…
Sadece Bir Cümlesini Hatırladığım…
Ve Sana Yakıştığı İçin Mırıldandığım Şarkım Var Benim…
Sadece Sana Ağlamak İçin Tuttuğum Gözyaşlarım Var Benim…
Yaşanması Zor Olan Şu Hayatta…
Bir Sen Diye Nefes Almaya Çalıştığım Günlerim Var Benim…
Sana Karşı Bitip Tükenmeyen Özlemlerim Var Benim…
Birde Sana Biriktirdiğim Sana Ait Olan Şiirlerim Var Benim…
Bakıp da Okuyamadığın Gözlerin Var Senin…

İşte Böyle Sevgili…
Benim Hikayemde Hep Sen Vardın...
Senin Hikayende İse Hiç Ben Yoktum…!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.