14 Haziran 2012 Perşembe

Son Bir Mutluluk Yakalamıştım Seninle...

Zordur Kardelen Olup Dağlarda Açmak...
Sevdayı Yıllara Yayıp Ömrünce Yaşatmak...
Gelmeyeceğini Bile Bile Yollara Bakmak...
İçinden Seni Seviyorum Diye Haykırıp Yutkunmak...
Gözlerindeki Yaşı İçine Dökmek...
Gerçeklerle Yüreğin, Hayallerin Arasında Sıkışıp Kalmak...
Sana Gelsem Gerçeğime İhanet!
Senden Gitsem Yüreğime İhanet!

Sensizlik Canımı Acıtıyor...
Sol Yanım Sana Vurgun...
Yüzümde Yılların Hüznü Durur...
Anlamaya Çalışma...
Yoksa Gözlerimin İçinde Boğulursun...
Yaşadığım Hayat Ağır Gelir Sana...!
Çıkmaz Yolların En Başındayım Şimdi...
Çaresizlik Kol Geziyor Yüreğimde...
Ne Dön Diyecek Gücüm, Ne Kal Diyecek Sözüm Kaldı...
Yaşama Sevincimi, Hayallerimi, Gülüşlerimi Götürdün Sen Giderken...
Arkandan Bakarken Kirpiklerime Takılan Birkaç Damla Asılı Kaldı Gözlerimde...
Gözlerimden Akan, Kanayan Yaramın Tükenmeyen Acısı Kaldı...
Ben Seni Adını Bilmeden Sevdim...
İsimler Koydum Sana...
Aşk'ım...
Gökkuşağım...

Işığım...
Pembe Rüyam Dedim...
Seni, Adını Bilmeden Sevince Öğrendim Seni Sevmek İçin Gerekmiyordu İsmini Bilmem...
Sevdim İşte!
Bitmeyen Bir Tutkuyla Hep Seni Sevdim...
Her Yeni Güne Hep Seninle Uyandım...
Hep Senin İsmini Andım...
Aşk'ın Ne Olduğunu Seninle Öğrendim...
Ben Hep Sana Bağlıydım...
Yüreğim Senin İçin Atıyordu...
Ve Aynaya Baktığımda Kendimi Değil de Senin Aşk'ından Kalan Kırıntıların Bedelini Görüyordum...
İçime Salıncaklar Kurdum Gönlümün İpleriyle...
Oturdun, Sallayamadım Dokunurum Diye Korkumdan!
Dolaştın Boynuma Bir Sarmaşık Gibi Okşayamadım, Koklayamadım!
Ama Ben Seni Adını Bilmeden...
Yaşını Bilmeden...
Yüzünü Bilmeden...
Sesini Bilmeden...
Seni Bilmeden Sevdim...
Senin Olmadığın ve Benim Olmadığım Bir Sokaktaki Köşebaşında Çarpıştı Duygularımız!
Döküldü İçindekiler ve Döküldü İçimdekiler...
Sen Yoktun Orda ve Ben de Yoktum...
Ama Sevda Vardı!


Unutulmak Çok Acıymış Sevgili!
Ben Seni Her Gün Yaşatırken Sen Beni Unutmuşsun...
Bütün Sözlerimin Seninle Birleşmesinden Yoruldum...
Sen Gittin Biliyorum...
Dönmeyeceksin Bunu da Biliyorum...
Peki Niye Hala İçimdesin?
Bırak İçimi Kemirmeyi Bırak...!
Tükeniyorum Anlasana!
Gözlerinin Hayalini de Al Benliğimden...
Dert Etme Beni...!
Hediye Ettiğin Hasretinin Acısını İçime Çekerim...
Sonra Bir Sigara Yakarım Duman Olursun Gözlerimde...
Birkaç Damla Süzülürsün Yanaklarımdan
Ve Yine Bırakıp Gidersin...!!!


Sevdamın Darağacındayım!
Gönlüm Pervanen Oldu Etrafında...
Artık Peşinde Değilim...
Artık Yokum...!
Artık Ben Son Nefesimdeyim...!!!
Kaybettin Bitik Aşk'ın Prensi...!
Aşk'ı Tanıyan Bir Kadın, Asla Aşk'ın Azına Razı Olmaz...
Yer Edinemediğin Bu Yürek,
Sahibi Olamadığın Bir Yürek, Boş Sevdalara Kiracı Olmaz!
Kapalı Kapılar Ardında Ses Vermeyen Bir Aşk'a Yalvarılmaz...
Hoşça Kal Bitik Aşk'ın Prensi...
Beddualar Aşk'ı Tanıyan Bir Yüreğe Yakışmaz...!!!
.......................................................................


Sen Benim Hayat Işığımdın...
Sığındığım, Yandığım, Kandığım Tek Adamdın...
Şimdi Yere Düşen Cam Parçaları Gibiyiz Seninle...
Biliyorum ki Tutmaya Çalışsak Ellerimiz Paramparça Olacak...
Tutamadık, Tutunamadık da...
Kırılan, Kaybeden, Yenilen Biz Olduk...
Şimdi Kazandıklarımızla Kaybettiklerimizi Karşılaştırmaya İçim Elvermiyor...
Keşke Diye Başlıyorum Bazen...
Daha Fazla Acımamak ve Acıtmamak İçin Susuyorum...
Anladın Sen Beni Değil mi?
Sensiz Olmak Çok Zor...
Bırak Günleri, Saatleri Geçiremez Oldum...
Zifiri Bir Suskunluk Kapladı İçimi...
Gelsen Diyorum Bazen...
Uzaklığın Geliyor Sonra Aklıma...
İçim Üşüyor, Sen Nerdesin?
Herşeye Rağmen Sensiz Tek Hayalim, Tek Dileğim Yok...
Sızın İçimde Adın Dilimde Kaldı...
Gelsen de Gelmesen de Beklemek Güzel...
Sabretmek Güzel...
Hayal Etmek Güzel... 
Hayallerinle Yaşamak da Güzel...
Seni Bekliyorum...
Gel Diyorum...
Gelsene!
Dönemem Diyorsan, Kal Orda...
Zamana Bırak Beni...
Gözyaşım Dinmez Belki Ama Gözyaşlarımı Sevmeyi Öğrenirim Zamanla...
Uzaklarda Yaralı Bir Kadın Vardı Dersin Adım Gelmezse Aklına...
Yeniden Aşk Olursun...
Yeniden Aşık Olursun...
Beni Unutursun...
Kimbilir...
Belki Unutursun...!!!

Anladın Sen Beni Değil mi?!!!

Son Bir Sevgi...
Son Bir Mutluluk Yakalamıştım Seninle...
Belki de Çok Kısaydı Kimileri İçin...
Nereden Bilsinler Benim İçin Bir Ömre Bedel Olduğunu...
Ben Gözlerimde Yaşadım Bu Aşk'ı ve Yine Gözlerimde Bıraktım Umutlarımı...
Bunları Bir Gün Okuyacak mısın?
Okurken Ağlayacak mısın Bilemiyorum...
Ama Beni Anlayabilmen İçin Çok zaman Geçmesi Gerekiyor...
Belki Yüzyıllar...
Yalnızları Oynuyorum Sen Bile Farkında Olmadan...
İşte Ben Buyum, Kimsenin Anlamadığı...
Kimsenin Anlamak İstemediği...!


Ben Sessiz Ağlamayı Beceremem ki!
Yüreğim Buna İzin Vermez...
Çığlıklarım Var...
Hakim Olamadığım Çığlıklar Bunlar...
Hep İçimde Can Çekişen Çığlıklarım...
Boğulmak Üzereyken Ben Ağlamaya Başlarım...
Ben Ağlarım Bağıra Bağıra, Sen Ağlarsın Sessizce...
Sus...!
Sessizce Ağlama!
Beraber Ağlayalım Bağıra Bağıra!
Sabahı Olmayan Gecelere Ağlayalım!
Ben Senin Gidişine Ağlayayım, Sen Beni Unutuşuna Ağla!
Ama Sessizce Ağlama!
Gel Beraber Ağlayalım!
Gel Elimi Tut Gözlerimiz Ağlasın!
Ama Sessizce Değil...
Bağıra Bağıra...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.