23 Haziran 2012 Cumartesi

Kelimelerimi Toparlıyorum Yavaş Yavaş...!

Yine Gözlerimde Sen Varsın...
Yüzüme Çarpıyor Sevdanın Dalgaları...
Dokunduğum Herşey Sen Oluyor...
Hep Seni Taşıyor Gibiydim Koynumda...
Sendin Adı Sevdamın...
Sendin Kahramanı Aşk'ımın...
Rüzgarlar Getirdi Kokunu Her Nefes Alışımda Döndü Başım...
Öpücüklerin Geldi Kuşların Kanatlarınla Dudaklarından, Hasretini Tatdım...
Sevdanı Getirdi Bulutlar Kaçmak İstemedim, Sırılsıklam Islandım...
İçsem Dudaklarından Aşk'ın Tadını Damla Damla...
Çeksem Kokunu Doya Doya Nefes Olsan İçime...
Ateş Olup Yansan, Her Yerimde Sürsem Seni Merhem Olsan Tenime...
Sevda Olup Aksan Her Bir Hücreme Seriversen Yüreğini Yüreğime...
Yine Adın Yağdı Kirpiklerine Bu Kadının,
Yine Yüreğine Hasretin Yağdı...
Gözlerine Yağmurların Yaşlar Olup Aktı...
Yağdı Sensizliğin, Yağdı Hasretin...
Santim Santim Büyüdü Özlemin...
Damla Damla Yüreğine Düştün, Büyüdün Göl Oldun...
Ateşler Olup Yüreğini Dağladın...
Her Nefesinde Sen Vardın...
Bitmeyen Sevdasısın Bu Kadının...
Seni Hala Seviyorum...!


Baksan Bana Göreceksin Belki Üzüldüğümü...
Ya da Nasıl Olduğumu Merak Etsen...
Çalan Telefonumdaki Ses Sana Ait Olsa Nasılsın Diyen, Belki Anlarsın Ağladığımı, Anlarsın Üzüldüğümü...
Ama Ben Anlayamıyorum Seni...
Hem de Hiç Anlayamıyorum Artık...
İnan Uğraşıyorum Ama Olmuyor İşte...
Bir Arpa Boyu Bile Yol Alamıyorum...


Bir Hayaldi Kurduğum...
Sadece Sana Kurulu Bir Hayat, Bir Zaman Dilimi...
Olmadı!
Düşünmeyi Unutmak İstiyorum Şimdilerde...
Her Harf "Sen" Olmak Adına Beynime Yerleşiyor...
Bense İstemiyorum Hiçbir Kelime, Hiçbir Cümle...
Son Kez Alıyorum Kalemi Elime...
Beynimi İşgal Eden Tüm Harfleri Bırakıyorum Satırlara...
Önce Sallanıyorlar Kalemimin Ucunda...
Sonra Düşüyorlar Gelişi Güzel Satırlarıma...
Her Biri Çok Ağır, Taşınmıyor Anlamaya Çalışmadan!
Dört Yanım Çığlık...
Harfleri Unutmak, Kelimeleri Birer Birer Aklımdan, Bilinmezliğe Sürüklemek, Boşlukta Dolaşmak İstiyorum!
Olmuyor!
Sevmek? Diyorum Sessizce...
Düşlerime Hapsediyorum Duygularımı...
Seviyorum, Sevdikçe Düş’üme Saplanıyorum!
Hayal Kurar Gibi Seviyorum Senli Düşünceleri...
Bir Masal Oluyorsun, Kelime Kelime İçimde Büyüyen...
Susuyorum Sensizliğe...
Susmak? Diyorum Korkarak...
Haykırıyor İçim...
Yalnızlığa Bürünüyor Tüm Sesler...
Acıtıyor Suskunluk Hüzünü..
Kelimelerim Saklanıyor Kendinden...
Boğuluyorum Bu Kadar Sessizlik İçinde!


Kalemini Kırdım Hayatımın...
Kelimelerimi Toparlıyorum Yavaş Yavaş...
Hepsini Bir Bir Toplayıp Koyuyorum Bavuluma Benden Arda Kalan Ne Varsa...
Ve İdam Sehpasında Yargılıyorum Sevmelerimi...
Gidenleri Bir Bir Hatırlayıp İnadına Gülümsüyorum...
Son Tekmesini Ben Atıyorum Aşk'ın Taburesine...
Hadi Gel Al Cesedimi!
Daha Fazla Sallandırma Bedenimi Aşk'ın Koynunda...!!!


Zorlamanın Anlamı Yok!
Hadi Bitireyim Bu Şiiri, Ama Nasıl Bir Şekilde Bitirmeliyim?
Saçı Başı Dağınık Kelimeler, Rayında Gitmeyen Cümleler Var...
İşim Çok Zor!
Ben En İyisi Son Sözümü Söyleyeyim Sana...
Belki de Hep Söylemek İstediğim...
Belki de Hep Söylediğim...
Belki de Hep Söylemek İsteyip Söylediğim...
Kısacası...................................................!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.