1 Haziran 2012 Cuma

Yakarım Seni Kalbim...!!!

Ey Kalbim Sevme Dedim Sana...
Kalbim Kanma Dedim Sana...
Ne Yapıyorsun?
Ne Yaptığın Belli mi?
Anlamsız Mutsuzlukları Yaşatıyorsun Kendine..
Git Kaybol Gözüm Görmesin Seni...!
Kaç Geceyi Sabaha Bağlarken Seni Düşündüm...
Düşünmez Olaydım Dedim...
Olmadı Sözlerimi Bir Bir Geri Aldım...
Seni Sevmiyorum Dedim Yalancı Diye Bağırdı Tüm Duvarlar...
Nefret Ediyorum Dedim Tüylerim Diken Diken Dile Geldi Aynalar...
Bugün Sabah Aynada Yüzüme Baktım Uzun Uzun...
Artık Derinleşmeye Başlamış Yılların İzleri...
Yaşasan Kaç Sene Yaşarsın Daha Dedim Kendimce...
Bırak Git Ne Varsa Buralarda Dedim Kendimce...
Bu Cezamıydı Yarabbi Bana Verdiğin...
Kendi Kendime Yaptığım Bir Eziyetmiydi Yoksa?
Gözlere Bak Kaç Gündür Uykusuz, Kaç Gündür Ağlamaklısın...
Kan Çanağı Gözlerim Zar Zor Seçiyor Artık Kapandı Kapanıyor...
Ha Düştüm Düşeceğim...
Akşam Olsada Uyusam Dedim Ama Nerde?!
Yine Sabaha Doğru Yol Alıyorum Baksana...
Sevme Demedim mi Sana!
Akıllanmadın Değilmi Hala!
Al İşte Çek Şimdi Cefasını...
Dozumu Olur Sevginin?
Sevdinmiydi Sen Böylesin İşte...
Dünyayı Onun Çevresinde Döndürürsün...
O Yoksa Dünyan Bile Düzenini Kaybetmezmi ?
Al Her Şeyini Yaktın Yıktın...!
Değdimi?
Her Şeye Sıfırdan Başladın Yeni Umutlarla Giriştin Hayata...
Kaç Kişi Gitti Dönmedi de Sen Döndün Buraya...
Sıkıntıların Tam Birer Birer Kaybolduğunu Görüyorken Ne Vardı Sevecek...!
Mahvettin Her Şeyi!
Sen Kimsin ki Sevdin Hem?
Sevgilerinin Hangisinde Mutlu Olabildinde Bunda Olacaktın?
Sana Sevgiyi Yasaklamadım mı Ben Gönlüm?
Çık Şimdi Şu Durumundan...
Bir Bak Çevrene Seviyorum Dediklerine...
Bak Nerdeler, Ne Yapıyorlar, Kimlerleler...
De ki Bana Unuttum Artık İyiyim...
Artık Bana Acı Vermezler Veremezler...
Bende Seni Yakmayayım Kalbim...
Hala Israr Edersen Onu Sevmeye...
Hala Beklersen Yaşlanıncaya Kadar...
Yakarım Seni Kalbim...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.