23 Haziran 2012 Cumartesi

Sevdamı Ölçmeye Yüreğin Yetseydi...!

Bir Ürperti Kopuyor İçimde...
En Soğuk Haliyle Yüzüme Çarpıyor Yalnızlık...
Üşür Gibi Oluyorum Önce...
Çıplak Acılarım Sızlıyor Sonrasında...
Yanaklarımın İki Yanından Süzülen Ilık Gözyaşları Bir An Olsun Isıtıyor Yüzümü...
Lakin Ne Fayda, Yürek Buz Kestikten Sonra...!
Bir Yudum Aşk mıydı Kalbimizi Isıtan?
Yoksa Alışkanlıklara mı Hapsolduk?
Yasakladık mı Kendimizi Esircesine?
Hayatın Karmaşasında mı Boğulduk?
Yoksa Çağlayan mıydı Gönlümüzü Coşturan?
Aşk Islaklığı Dolaşırken Bedenimizde, Yitirdiğimiz Çağlayanın Ardından Damlacıkları Kaldı Sadece Elimizde...
Yaşanılanlar Yalan mıydı, Yoksa Bir Oyun mu?
Hayatın Oynadığı Çilekeş Gönlümüzde Bence Aşk'ı Aşk Saydık Sevgiye Varamadık...
Ve Gönül Penceremizde Yarım Kalakaldık...
Bir Nefeste Tükettiğimiz Beraberliğimizde İşte Şimdi Yapayalnızlık...


Öylesine Bir Şey İşte;
Sabahları Uyandığında Kalbine Takılı Kalan Bir Sızı Gibi...
Gözlerinin Göremediği Kadar Uzak Bir Şehir Gibi...
Dip Bucak Arayıp da Bulamadığım Aşk Gibi...
Hasret Gibi, Sevgi Gibi, Özlemek Gibi...
Kelimelerin Eksik Kaldığı Şiir Gibi...
Şiirlerine Küsmüş Şair Gibi...
Kıyılara Dargın Dalgalar Gibi...
En Yüksekten Uçmaya Çalışırken Dibe Vurmuş Bir Martı Gibi...
Ölüm Gibi, Acı Gibi, Gözyaşı Gibi...
Yolunu Kaybetmiş Bir Yolcu Gibi...
Suya Hasret Çöl Çiçekleri Gibi...
Yağmur Gibi , Fırtına Gibi, Sel Gibi...
Dedim Ya Öylesine Bir Şey İşte...
Seni Sevmek Gibi!


Konuşmaya Gücüm Yok...
Biliyorum ki Kelimeler Sana Ulaşmadan Kaybolacak...
Yağmurlara Karışıp Gidecek...
Ne Söylesem Olmayacak...
Oturmayacak Hiçbir Şey Yerli Yerine...
Ama İçimde O Kadar Birikiyorlar ki...
Korkuyorum!
Sensizlik Nasıl Bir Duygu Bilmiyorum...
Sensizlikten Çok Korkuyorum...
Acılardan...
Ağlamaktan...
Sevgizlikten...
Sevememekten Çok Korkuyorum...
Karşında Ne Kal Diyebiliyorum, Ne de Git...
Öylece Çaresiz Kaldım ki...
Konuşamıyorum...
Biliyorum Gideceksin!
Ya Ben Gidebilecek miyim?
Seni Çok Seviyorum...
Duy Kalbimi, Duy İçimi...
Ben Konuşamıyorum!
Dinle Ne Diyor;
Kal Diyor...
Kal Yaşama Sebebim...
Kal Gitme...!


Ruhumun İnceliğini Hisettim Seninle...
Bir Burukluk Vardı Soguk Kalbimde...
Onu da Sen Döndürdün Hayata...
Nedensiz Gidişler Oldu Aklımın Köşesinde Boşluğa Doğru...
Ama Hep Sana Dönüyordu Güzellikler...
Yolunu Takip Ettim, Bende Güzel Olanı Buldum Sonunda...
Seni Buldum...
Varlığım Can Buldu Yeniden Seninle...
Ruhum Sevgine Muhtac Oldu...
Derinlik Kazandı Bazı Kelimelerin Anlamları...
Seni Seviyorum Demek Geldi İçimden...
Bir Umut Dedim, Sana Sarıldım...
Her Zamanki Gibi Yanıldım...
Geceler Boyu Ağladım, Ama Sen Duymadın...
O Zaman Anladım, Ben Hep Tek Başımaydım...
Ne Olurdu Gerçeklerle Olsaydık!
Gerçeklerle Olup Hayatımızı Soldurmasaydık!
Neden Hep Ben Ağlıyorum?
Herkes Bana Yabancı, Bende İse Büyük Sancı...
Dayanma Gücüm Kalmadı!
Beni Öldür, Ama Bunu Yapma!
Önce Kendine Bağlayıp Sonra Ağlatma!


Kelimeler Bitimsiz...
Laf Cambazı Dilim, Suspus Olmuş Sözüm...
Anlatmak İstediklerim Yarım...
Söyle Sensiz Olurmu Diğer Yarım?
Seni Doyasıya Anlatmak Yasak Bana...
Kelimelerin İnsafı Yok!
İzin Vermez Cümlelerim...
Anlatmak İstediğim Ne Çok Şey Vardı Oysa Sana...
Dedim Ya Kelimeler İzin Vermez Bana...
Benden Çok Kelimelerim Aşık Sana...
Yürek Ülkemin Kenarında Bir Savaş Var...
Umutlarını Kaybetmiş Bir Çocuk Büyüyor İçimde...
Asık Suratlı ve Herdem Ağlamaya Hazır...
Yalnızlık İşlemiş Tenime...
Canımın Yandığını Hissediyorum...
Bir Şey Yapamıyorum...
O Kadar Uzun ki Suskunluklarım...
İkimizi Bekleyen Bilinmezlikleri...
Ve Her Yanımı Saran O Titremeyi Seviyorum...
Her Şeyimi Toplayıp Geçmişten, Hüzne Benzeyen Bu Pişmanlığı, İçimdeki Ateşi Küllendiren, Bu Dayanılmaz Terkedilmişliği,Yağan Yağmurlarla Islanan Yalnızlığımı Seviyorum...
Büyük Bir Hasretle Sana Kavuşacağım Günü Bekliyorum...
Bir Daha Hiç Kimseyi Senin Gibi Sevemeyeceğimi Biliyorum...
Ve İçimde Tutuşup Yanan Şarkıları Seviyorum...
İçimdeki Ayaklanmalara Ayaklanarak, Senden Başka Her Şey Kaybedince Önemini, Ağlanmayacaklara Ağlayarak Sana Gelmeleri Seviyorum...
Yerine Kimseleri Koyamayacağım Seni Seviyorum Ben...
Hayatta İlk Ciddiyetimdi Senin Aşk'ın...
Yalan Yaşadığım Sevdalar Üzerine İlk Defa İnanmıştım...
İlk Defa Güvenip Yollarına Canımı Adamıştım...
Tek Sefer de Olsa Hayat Gülmüştü Yüzüme, Sevinçten Haykırmıştım...
Bu İlk Deyip Sonsuzluğu İçin Allah'a Yalvarmıştım...
Gündüzler Geceye Bağlandığında...
Yalnızlığın Beni Sardığında Seni Hayal Edip Kendime Sarılmıştım...
Ben Sen Biz Olmuştuk...
Gerisine Yoktu Aldanışım...!!!
Şimdi Yürüyorum Korkmadan Sensizliğe...
Seninleyken Yaşadığım Yalanların Üstüne Başka Birini Bulupta Avutmak Yok Benim Gibi Yürekte...
O Yürek ki Seni Katmıştı Ömrüne...!


Bir Umuttu Seninle Olmak...
Seni Delice Özlemek...
Kahreden Bir Sensizlik...
Belki de Ben İstedim Tüm Bunları!
Belki de Böyle Olması Gerekiyordu...
İlk Yaramdın ve Son Oldun...
İçimde Bir Yerlerde Hep Vardın..
Ama Sendeki Kadar Düşmedim!
Sendeki Kadar Küçülmedi Yüreğim...
Acımadı Canım!
Dünyalar Kadar Büyük Bir Umudum Vardı...
Sen Her Şeyi Yok Edip Giderken O Kalsın İstedim Bir Yerlerde...
Ama Sen Onu da Yıkıp Gittin...
O Kocaman Umudun Yerinde Şimdi Koca Bir Yalnızlık Var...


Sen Benden Bir Adım Daha Uzaklaştıkça Bedenimden Bir Parça Daha Kopuyor
Ulaşamıyorum Artık Sana...

Gücüm Yetmiyor Daha Fazla...
Cesaretim Kalmadı Artık Aşk'a...
Düşünmek İstemiyorum Artık Geçmişi, Ama Unutamıyorum Seni...

Aklıma Geldikçe Senli Günler Tutamıyorum Kendimi!
Sen Çaresizliğimin Diğer Adısın, Dilim Tutuldu Artık Konuşamıyorum!
Kalbim Durdu Hissetmiyorum!
Bu Sözü Kimseye Söyleyemem Artık!
Seni Seviyorum...!


Sevdama İnanmayan Sen Sevdamı Ölçmeye Yüreğin Yetseydi, Üç Kuruşluk İnsanlarla Gününü Gün Etmezdin...!
İnşaAllah Bir Gün Sende Ben Gibi Yürekli Olursun...!!!



Her Şeyin Bitmeye Yüz Tuttuğunu Anlıyorum Artık...
Beklentiler ve Hüzün...
Oysa Sevmek Alışkanlık Olmamalıydı...
Her Sarılışında Farklı Bir Heyecan Hissetmeliydin...
Ve O Anlamalıydı Senin Her Söylemek İstediğini Sen Söylemeden...
Herşey Yeniden Anlamlı, Yeniden Hecelenmiş Olmalıydı...
Görmek İçin Saatler Sayılmalıydı...
Yeniden Coşup Taşmalıydı Yüreğin...
Ama Olmadı...
Her Şey ve Herkes Gibi Aşk'ta Tükeniyor Yerini Sevgiye Bırakamadan!


Karanlık Bir Odada Oturarak Saatlerce, Günlerce Bağıra Bağıra Ağlamak, Kendimi Yaralar İçinde Bırakıp Binlerce Kez Ölmek İstiyorum!
Zaten Mutluluk Uzağımda!
Sersefil Hayatım Bitsin İstiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.