14 Haziran 2012 Perşembe

Bana Öyle Bir Şiir Yaz ki Aşk'ım...

Gidenden Sadece Hatıralar Kalır...
Boylu Boyunca Pişmanlıklar Uzanır Gözyaşlarınla Deştiğin Yastık Kenarlarına...
Zaman Durmuş, Herşey Bitmiş Gibi Gelir...
Sona Yaklaşmış Gibi Susakalırsın Kapı Diblerinde...
Varlığında Konuşmayan Duvarlar, Cümleleri Sırtına Yüklenip Kirpiklerinde Oyalanır Kuru Ayazlar...
Giden Daha Gitmeden Gömer Seni...
Ve Sen Sesini Yitirmiş Bir Rüzgar Gibi Kalakalırsın Mevsimlerin Ayak Ucunda...
Sonra Konuşmak, Deli Gibi Haykırmak İstersin Ama Beceremezsin...
Sonra Ömür Boyu Susmak, Ya da Delice Ağlamak İstersin Onu da Beceremezsin...
Saklasan da İçindeki Yalnızlığı, Seni Ele Verir Islak Kirpiklerin...
Akşamın Karanlığı Düşer Ayak Uçlarına...
İçinde Birikmiş Özlemi Anlatacak Birisini Ararsın, Ya da Sıcak Bir Omuz, Ama Bulamazsın...
Ve Sonunda Pes Edersin...
Yenilirsin...
Sonra da Esaretin Başlar Gri Gökyüzünün Altında....
Gün Gelir Ölümü Arar Olursun...
Diz Çökersin Mağlubiyetin İki Yüzlü Gölgelerine...
Ve Beklerken Ölümün Saatsiz Sırasını...
Gözetlerken Azrail'in Geçeceği Tozlu Yolları, Kelimelerinle Yalnızlığın Kıyısına Kusarsın Çığlıklarını...
Gözyaşın Akmaz Sanırsın, Oysa İç Cebinde Biriktirdiklerin Ayrılığın Tek Şahididir...
Dudaklarında Yüreğin Yavaş Yavaş Soluyorsa Susmaya Mecbursun...
Yalnızlığın Ayak Dibine Düşmüşsen Bir Kere Kalkmak İçin Bir El Arama Etrafında...
Ve Boşa Çabalama...
Artık Yenilmişsindir...!


Hala Sol Yanım İçten İçe Kanamakta...
Hala Cerahatı Bitmemiş Bir Ayrılığın Narkozunda Yüreğim...
Ve Soğuk Parmak Uçlarım, Israrla Onun Adını Gökyüzüne Karalamakta...
Sensiz Ölmeyi Göze Alıp Ölemiyorsam...
Uzaklarda Başkasının Saçlarında Dolaşan Ellerini Hala Özlüyorsam Hala Sevilmektesin...
Hala Bendesin...
Hala Yüreğimdesin...
Demek ki Hala Bende Yaşamaktasın...
Hala Bende Nefes Almakta...
Hala Bende Du'a Du'a Kanamaktasın...


Belki de Yaşadıklarım Acıdır...
Ama Aşk Her Acıya Göğüs Gerip Gideni Hala Sevebilmektir...
Aşk Belki de İmkansızlığın Dudaklarına Mıhlanmış Tek Kelimedir...
Ya da Yüreğine Saplanan Kanlı Bir Gözyaşıdır...
Belki de Sensiz Aşk Ayrılığına Göğüs Gerip  Bir Yudum Gülüşünle Hiç Gitmemecesine Seni Yaşayabilmektir...
Belki de Sensiz Hayat Ölümün Önsüzünde Birkaç Cümlelik Olsa da Mutluluğa Senin Adını Yazabilmektir...!


Biz İstemesek de Zaman Öğretiyor Her Şeyi...
Beklemeyi Öğreniyorsun Önce, Sonra Ağlamaları Katmayı Hayata...
Hesapsız Sorgusuz Sunulan Bir Ömrün İçinde Çırpınan Sızıları, Her Doğan Gün Geçmişe Saklamayı da Zamanla...
İçime Çöreklenen Bu Kor Yangınlara İnat Gözyaşlarımı Değdiriyorum Şimdi Yüreğine...
Hissediyor musun?
Bir Yandan Şarkılar Fısıldarken Kulaklarına Hayalden
Diğer Yandan Ellerim Bilmediğim Suretini Çiziyor Gökyüzüne...
Görüyor musun?
Sen Olmadıkça Bil ki Ellerim Asla Isınmaz...
Sen Sevdikçe Daha Çok Sevmek İçin Çabaladığım O Yumuk Gözlerde Özlenen Bir Düş'sün...
Bir Ucunda Sevda Diğer Ucunda Hasret Akan Gözlerimden Firari Bir Sevdanın Yazılamamışlıkları Gibi Varınla, Yoğunla, Yani Her Şeyinle  İçime Bir Süzülüşsün...


Senden Son Bir İsteğim Var Sevgili...
Bana Bir Şiir Yaz Bu Gece...
Henüz Adı Konmamış Tükenmiş Bir Sevdayı Serpiştir İçine...
Gözyaşlarımın Nemi Sinsin Her Satırına...
Bir Hece Benden, Bir Kelime Senden...
Ve Cümleler Kur Her Dizede Olmayacak Bizden...
Faili Sen Ol, Meçhulü Ben...
Adın Gibi Dilimde, Sevdan Gibi İçimde Dur Durak Bilmeden Salınıp Dursun...
Öyle Bir Kal" de ki Bana Bırakıp Giden Namert Olsun...
Az Çok Tanırsın Beni...
Ne Varsa Hasretlendiğim Sen Benden İyi Bilirsin...
Onları da Yaz Biraz...
Şu Bitmeyen Yalnızlığımdan, Özlemimden, Hasretimden Bahset...
Her Satırda Ellerini Az Daha Uzat...
Anlat İşte Sağdan Soldan...
Özleyip de Gelemeyişimden...
Gidip de Dönmeyişinden Yaz...
Yaz Bir Şeyler Benim İçin Bu Gece...
Seviyorum Diyemeyişimden Başla Önce...
Sonra Ellerimi Uzatıp da Ellerine Değemeyişimden Bahset...
Yorgunluklarımı Anlat...
Bir İken İki Olmak İçin Çıktığım Yolda Tek Başına Kalışımı Anlat...
Ben Yaşamaya Korkmadım, Sende Yazmaya Korkma...
Sevdaya Sevdalanışımı Anlat...
Ve Sevdamın Yalnızlığından Bahset...
Yaşayamadığım Ne Varsa Ömür Denen Şu Yolda Bu Şiirde Bana Yaşat...
Eğer Bir Gün Kaderde Senden Ayrı Düşmek Varsa  Onu da Son Mısraya Sakla...
Bana Öyle Bir Şiir Yaz ki Aşk'ım...
Ben Şiire Ağlayayım...
Şiir İse Bana...!!!


Hayatındaki Tek Mutluluğa Bile Sahip Çıkamayan Ben Gibi Bir İnsana Tahammül Eden Sevgili Sana Sonsuz Teşekkürler...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.