18 Haziran 2012 Pazartesi

Kimseyi Üzecek Kadar Mutlu Olmadım Ben...

Hasretimin Son Damlası da Akmak Üzere Artık Gözlerimden...
Herşey...
Sana Ait Olan Herşey O Küçücük Damlanın İçinde Akmak İstiyor Şimdi...
Nedensiz Gitmeler Peşinde Hepsi...

Gözlerimin Mavisi Sana Islanıyor...
Bir Tufan İçimde Kopan...
Sürüklüyor Ölüme Hasretin...

Nereye Gitsem Her Yer Üstüme Geliyor Sensiz...
Sokaklarda Dolaşıyorum Seni Arıyorum...
Bulamıyorum...
Bulamadıkça Gözlerimde Yağmurlar Başlıyor...
Gökyüzündeki Bulutlar Susuyor Ben Yağmuru Yağdırıyorum Adeta...

Gidişinle Beraber Suskunlaşan Yüreğim Son Kez, Tıpkı Bir Veda Öpücüğü Gibi Döküyor Kelimelerini...
Son Kez ve Belki de İlk Kez Öpüyorum Yüreğinden Seni Sevgili!
Yokluğunda Unutmak Yerine, Bıraktığın Acıları Suluyorum Bir Çiçek Misali...

Bu Gün Diğer Günlerden Farklı Sevgili!
Son Kez ve Belki de İlk Kez Yüreğinden Öpeceğim Seni...
Kim Bilir, Bundandır Belki de Canımı Daha Fazla Yakışım Karanlığın İçinde Sessizce...
Bundandır Dağlamam Kızgın Bıçakla Benliğimi...
Gidişinle Beraber Suskunlaşan Yüreğim, Son Kez, Tıpkı Bir Veda Öpücüğü Gibi Dökerken Kelimelerini, Havalardan Toplayarak Dağıttığım Harflerimi...
Son Kez ve Belki de İlk Kez Öptüm Yüreğinden Seni...
Çok Değil Az Önce; Son Kez!
Ve Belki de İlk Kez Yüreğinden Öperek Seni, Katil Yanıma Teslim Ettim Bedenimi...
Ve Suskunlaşan Dilimden Çıkan Son Kelime Bir Soğuk Hoşçakal Şimdi...
Terk Ettiğin Yüreğini İade Ediyorum Geri...
Ve Son Kez Yüreğinden Öpüyorum Seni Sevgili...!

Oysa Sen...
Sen, Evet Sen Sevgili...
Sen O Hep Aradığım ve Bir Türlü Bulamadığım Huzurumdun Karşıma Çıkan...
Ve Sen Gökkuşağı Gibiydin Çocuk Ruhuma...
Her Yağmurda Hüzünlere Bölünürdüm Ben ,
Sonra Rengarenk Görünce Seni Sevinç Çığlıkları Atardı Yüreğimdeki Ufaklık Delice Kandığı Sevdaya...
Sebepsiz Yağmurların Ardından Dikilirdin Karşıma...
Ve Ben Her Sana Gelmek İsteyişimde Ansızın Yok Olurdun Umarsızca...
Oysa Sen Ne Güzel Bir Yer Edinmiştin O Çocuk Ruhumda...
Bilir misin Sevgili? En Kıymetlimdin Yüreğimin..
Bilir misin? Ne Çok Özlerdi Seni Benliğim...


Seni Severken Kendimden Korkmayı Öğrettin Bana...
Rüzgara İçimi Açmayı Öğrettin...
Üşüttün Yüreğimi Kimliksiz Rüzgarlarda...
Sana Yazılar Yazma Telaşındaydım...
Hüzünler Düşürdün Hep Payıma...
Seni Severken Kendimi Terk Etmeyi Öğrettin Bana...
Adımdan Adım Adım Geçmeyi Öğrettin...
Felaketi Sevmeyi!
Sensizlik Bitişimdi, Bitmeyi Sevdirdin Bana...
İlmek İlmek Söküldüm Sensizliğe...
Seni Severken Öğrendim Kurallı Cümleler Kuramamayı...
Ters Yüz Bir Yalnızlıktı Yaşadığım...
Kimsiz, Kimsesiz, Kimliksiz Bir Yalnızlıktı Bana Öğrettiğin...
Söküldüm Kuralsız Yalnızlıklara...
Söküldüm İmlasızlıklara, Kimliksiz Ayazlara...
Seni Severken Aşk, Sınırlarımı İhlal Etti...
Sen Bana Kurallarımı Yakmayı Öğrettin...
Hayata Karşı Bütün Dayanmalarımı Yerle Bir Ettin...
İçimi Yıktın, İçimi Yaktın, İçimi Çökerttin...
Beni Acizliğimle Baş Başa Koyup Gittin...!!!


Yaşayan Bilir Derler Ya...
Kelimelerin Sustuğu Yerde Duygular Susuyor...
Fikirler Susuyor...
Tek Konuşan Damla Damla Yanaklara Süzülen Gözyaşları...
Kimseler Sanmasın ki Kırılmadım...
İncinmedim...
Dağılıp Dökülmedim...
Kimse Sanmasın ki Bir Kalem de Her Şeyi Sildim...
Biliyorum ki Düştüğüm Dertlerin Derinliği Değil Benim Canımı Bu Kadar Yakan...
Asıl Canımı Yakan Tutunduğum İplerin Kısalığı...
Güvendiğim Dalların Kırılmasıdır...
Susmak!

Bazen Kabullenmek...
Bazen Çaresizlik...
Bazen Anlaşılmazlık...
Bazen Geçmek Her Şeyden, Herkesten Ama En Çok da Kendinden, Yüreğinden Geçmektir...!

Onu Ömrümün Sonuna Kadar Unutmayacağım...
Yüreğimde Bıraktığı Sızı Hala İlk Günkü Sıcaklığını Koruyor...
Yıprandım, Parçalandım Ama Verdiğim Sözü Tuttum; Unutmadım...
Yeni Bir Aşk'a Yelken de Açmadım...
Sığınacak Bir Liman da Aramadım Kendime...
Mavi Sevdamı Hırçın Dalgalardan Koruyacak Bir Adam Aramadım Ardından...
Kaçtım Herkesten ve Herşeyden...
Ben Bundan Böyle Hastalığım İzin Verdiği Sürece Sadece Bir Başıma O'na Yazılar Yazmayı Sürdüreceğim...
Ve Bir Gün Bir Hastane Odasında Yalnızlığımla Bir Başıma Yüreğimde Onun Aşk'ı, Özlemi, Hasreti Ölüp Gideceğim...!!!


Kalbimin En Derin Köşelerinde Yer Alan Seni Benliğim Yenemiyor...
Giderken Bana Bıraktığın Tek Şey Olan Acılar Dayanma Gücümü Yok Ediyor...
Gözlerimdeki Yaşlar Gibi Akıp Gitmeni İsterdim Bu Tenden...
Unutulan Hatıralar Gibi Seni de Silmek İsterdim Beynimden...
Senden Geriye Kalan Ben, Benden Geriye Kalan İse Hiçbir Şey...!

Seni Nasıl Özlediğimi Anlatamam...
Bu Hasret Barışmıyor Benimle...
Seninle Açılıp Sensizlikle Kapanıyor Sayfalar...
Sustuğum Yerde Kelimeler Çıkmaza Giriyor...

Keşke Son Kez Gitme Diyebilseydim!
Diyebilseydim de Şimdi Böylesine Çaresiz Kalmasaydım...
Keşke Bir Kez Sana Doyasıya Sarılabilseydim...
Hiç Konuşmadan Sadece Gözlerine Bakabilseydim...
Ya da Saatlerce Omuzunda Ağlayabilseydim...
Çok Zormuş Sensiz Sabahlara Uyanmak!
Seni Uzaktan Sessizce Sevmek...
Öyle Zormuş ki Her Gün Bekleyip de, Gelmeyişini Görmek!
Sana Sadece Rüyalarında Dokunmak...
Her Günü Sensiz Geçirmek!
Keşke Diyebilseydim Sevgili Keşke Diyebilseydim!
Yaşanacak Hayallerim Bitmedi, Gitme, Seviyorum Diyebilseydim!

Bilmedin, Hiçbir Zaman da Bilemeyeceksin Senin İçin Öldüğümü...
Ve Bilemeyeceksin Sadece Senin İçin Bin Kere Daha Ölebileceğimi...
Son Nefesimi, Son Sesimi Sadece Senin Uğruna Her Daim Verebileceğimi...


Söylenecek Ne Kadar Sözüm Varsa Yuttum...
Paylaşılacak Ne Kadar Acı Varsa, İçime Gömdüm...
Ve Aşk Adına Attığım Tüm Adımlarımı Geriye Saydım...
Şimdi Üç Arşın Kefenden İbaret İhtiyacım...
Toprak Beni Alır Koynuna...
Varsın Kayıp Bilsinler...
Zaten Çoktan Kaybedildim Ben...
Kimseyi Bir Zerre Üzecek Kadar Mutlu Olmadım Ben...!!!


Yine Hüzün Kuyularına İp Salıyorum...
Kana Kana İçip, Bir Damlasını Dahi Savurmuyorum...
Doldurup Doldurup Çekmekten Yorulmadı Kollarım...
Her Defasında Bir Gayret Geliyor...
Bir Aşk Doğuyor O Sancılarla...
Yine Hüzün Oluyor Merhem Kendi Açtığı Yaralara...
Nedendir Bilinmez Bitmiyor Bu Kuyuda Su...
Yaz Kış Her Dem Dolu....
Sebebi Belki de Dur Duraksız Akan...
Bir Türlü Durmak Bilmeyen Gözyaşlarım...

Canım Yanıyor...
Öyle Yanıyor ki Yüreğime Dokunsan Şaşırırsın Nasıl Yaşıyor ve Nasıl Nefes Alıyorum...

Şaşırırsın ve Anlarsın…
Bir Hüzün Var Bağrımda Dokunsan Hissedersin…
Biliyorum Yine Teker Teker Saplanacak Ayrılığın Ağrısı Yüreğime…
Kanayacağım…
Yanacağım…
Kendime Uzak Ayrılıklara Yakın Olacak Bedenim…!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.