13 Haziran 2012 Çarşamba

Hasret Ateşiydim Ben Kapında Yanan...

Bugün Yüreğim Buruk, Gözlerim Donuk...
İçimde, Koyu Bir Sessizlik...
Dilimde, Noktasını Kaybetmiş Cümleler...
Ruhumda, Sana Ait Yalnızlık...
Sabahlarım Karanlık...
Gecelerim Sensiz...
Üşüyor Sana Ait Düşüncelerim...
Yalnızlığım İsyanım!
Sana, Susmuş Yüreğim...
Yüreğini Yüreğimden Çektiğinden Beri Yokluğuna Alışmaya Çalıştığım Kaçıncı Gün Bu?
Yine Sen Düştün Aklıma...
Sabrettim...
Yapma Dedim, Yapamadım...
Sana Uzak Olamaya Dayanamadım...
Uyuşturmaya Çalıştım Bedenimi...
Düşünmek İstemedim...
Özlemek Hiç İstemdim...
Yapamadım!
Ya Sen Gerçekten Yapmamı İster miydin?
Savruluyorum...
Başım Dönmüş...
Düşüncelerim Durmuş...
Hiç Kimsenin Yaşamadığı Şeyler...
Algılayamadığı Bir Yaşam Benim ki...
Karşılığı Olmadığını Bildiğim Bir Uğraş Benim ki...
Sonsuz Hasret Ateşiydim Ben Her Gece Kapında Yanan...
Sen Bile Söndüremezdin Beni...
Çünkü, Hasretim Sen Varken de Dinmeyenindendi...
Kolaydı Sevmeler Ben İmkansızı Seçtim...
Kaçanlardan Değildim Ben...
Kaçamadım!
Her Sözcüğe Denedim Seni Anlatmak İçin...
Her Sözcüğün Üzerinde Durup Bin Kere Düşündüm...
Ya Onlar Anlatamadı Seni Ya Sen Onlara Yetmedin...
O Köşeden Çıkar mı Diye Beklediğim Ama Çıkmayacağını Bildiğinim Aşk'ım...
Biter mi Sandın?
Yüreğimde Sevdam Biter, Gözyaşım Diner, Unutur mu Sandın?
Yüreğimin Çığlıklarını Duymayacağını mı Sandın?
Aşamadığımız Korkular Var Geçmişten Getirdiğimiz...
Aşamadığımız Korkular Var Geleceğe Götürdüğümüz...
Göremediğimiz Yaşamlar Var Kaybolan...
Tutmadığımız Eller Var Soğuk, Isıtamadığımız...
Özlemini Duyduğumuz Dokunuşlar Var Hayallerimizde...
Yerine Koyamayacağımız Öpüşler Var Dudaklarımızda...
Hala Hissedilmemiş Duygular Var Yüreklerimizde...
Dökülecek Gözyaşımız Var Ölümlerle Gelecek...
Sadece Onu Sevecek Bir Yürek, Sadece Ona Dokunacak Bir El Var Uzakta...
Kimsesiz Sevdam Bu Benim, Kimsesizliğimi Paylaşan Yüreğimde...
Bir Ruh Var İçimde Beni Benden Almış...
Kimsesizliğimde Bir Yalnızlık Var, Benim Bile Olmadığım...
Gözyaşlarım Var Her Kelimede Benim,
Çaresizliğin İçinde Yalnızlığım Var Benim
Son Satırını Yazamadığım Kimsesiz Bir Sevdam Var Benim...!!!
...........................................................................
Sanki Sonu Olmayan, Kapkaranlık Bir Yoldayım da Çıkış Arıyorum...
Gülüşlerim Bir Türlü Yansımıyor Dudaklarıma...
Hep Yarım, Hep Eksik Günler Yaşıyorum...
Yüreğim Ağır Geliyor Bana...
Hayata Karşı Bir Yenilmişlik, Boşvermişlik İçindeyim...
Oysa Herkes Uzun Zaman Önce Güneşe Açtı Kucağını...
Ben İse Nereye Gitsem Gri Bulutları Sürüklüyorum Peşimden...
Güneş Bir Benim İçime Doğmuyor Nedense...
Nicedir Huzurla Uyumanın Ne Demek Olduğunu Unuttum...
Tatsız Tuzsuz Bir Hayat İşte...
Bu Delice Mutsuzluktan Kurtulmak İstiyorum Ama Mümkün Olmuyor...
Nereye Baksam Seni Görürken Nasıl Yapacağım Bunu?
Daha Önce Çok Denedim Seni Unutmayı Ama Olmadı...
Ben Yüreğimden ve Beynimden Çıkardığımı Sanarken Seni Sen Saklanmışsın Bir Yerlere...
Meğer Hiç Çıkmamışsın Benden, Meğer Çoğalmışsın, Kök Salmışsın...
Şimdi Yeniden Çiçek Açıyorsun ve Yayılıyorsun Bütün Bedenime...
Her Aynaya Baktığımda Beni Değil, Seni Görüyorum...!!!
Söyler misin, Bütün Bunları Yaşarken Nasıl Silebilirim Seni?
Nasıl Olmadığını Varsayabilirim?
Özledim Seni...
Özleminle Baş Edemiyorum Artık...
Olmuyor...
Gel Desem?
Sev Desem Gelir misin?
Bu Sevdayı Ötelere Taşır mısın Benimle?
Beni Sensizlikten ve Bu Bitip Tükenmez Acıdan Kurtarır mısın?
Ellerim Hala Sana Uzatamadığım O An'ki Saflığında ve Temizliğinde...
Yarım Kalmış Günlerin Üzüntüsü Var İçimde...
Hiç İstenmeyen Bir An'da Yarım Kalmış Bir Aşk Ve Ayrı Kalmaya Mahkum Bırakılmış Bir Kalp Var Bu Şehirde...
Daha Noktası Bile Konmamış Bir Cümleyken Anlamsız Bir Virgülle Ayrıldı Yollarımız...
Ortaya Konmuş ve Tamamlanması Gereken Uzun Bir Cümleyiz Artık...
Şimdi Gözlerim de Yüreğim de Küsmüş Hayata...
Olmayan Bir Şeyler Var Yanımda...
Sustukça İçimde Daha da Büyüyen Bir Çığlık, Beklide Sonu Olmayan Bir Yarım Kalmışlık...
Gecenin İlerlemiş Saatlerinde Uykuma Giren Bir Şimşek Gibiydi Aşk'ın...
Şimdi En Büyük Korkum Bilinmez Yollara Sapmak, Belkide Yarım Kalan O Aşk'la Karşılaşmak...
Yine de Yürüyorum Avuçlarımda Yarım Bir Aşk'la
İçimde ki Gizli Kapılar Hep Yalnızlığa Açılıyor...
Issızlığa Bürünüyor Ruhum, Işık Denilen Şey Yok Oluyor...
Gözyaşlarımın Bile Mutsuzluğa Aktığı Bir Akşam Daha Başlıyor...
Rüzgar Yine Uğultulu...
Gökyüzü Yine Karanlık...
Ağaçlar Bile Yalnızlıklarına Ağlıyor...
Yağmurun Kokusunu, Rüzgarın Uğultusunu Özlemişler Besbelli...
Şimdi Daha Hızlı Atıyor Kalbim...
Hüznün Durağında Buluşuyor Duygularım...
Sana Giden Kelimeler Arıyorum Şimdi...
Sevgiyi İncitmeden, Geceyi Ürkütmeden, Yüreğimin En Kuytusunda Sakladığım Kelimeler...
Aşk'ın En Sıcak İkliminden Aldığım, Ellerimle Beslediğim...
Ağlamadan Geziyorum, Islatmadan Gözbebeklerimi...
Ama İstiyorum ki Gözbebeklerine Düşünce Kelimelerim Yüreğinin En Ücrasında Irmaklar Dile Gelsin...
İstiyorum ki Elimdeki Anahtar Kalbinin Kapılarına Açılsın...
Ve Bir Daha Kapanmasın...
Ben Yine Korkuyorum Geceleri Sensiz Kalmaktan...
Bir Çığlık Kopuyor Yüreğimden Bazen Sesli Bazen Sessiz...
Yüreğim Tükeniyor, Soluğum Yetmiyor...
Sesli Ama Sessiz Çığlıklarım Arasında Yok Oluyorum...
Acıyı Ekiyorum Yüreğime...
Kaybolmak İstiyorum Her Şeyi Arkamda Bırakarak...
Ve Şimdi Hasat Zamanı...
Karanlık ve Sensiz Bir Geceye Daha Gidiyorum Sevginin Acısını Yüreğimde Hissederek...!!!


Hep Aynı Son...
Ezberledim Artık...
Ben Alıştım Yanmaya...
Yanıp Yanıp Soğumaya...
Öyle Bir Sırdır ki Yaşadığım İnan Gücün Yetmez Anlamaya...
Bak Yine Yağmur Yağıyor Gözlerimin İçine Sevgili...
N'olur Silme...
Silipte Yitip Gitmeme İzin Verme...
Tut Ellerimden, Tut ki Kayıp Düşmeyeyim...
Çocuk Ol Sevdiğim, Yoksa Canım Yanar...
Dalımdan Sen Koparırsan Dikenim Kanar...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.