17 Haziran 2012 Pazar

Tükendim Seni Sensiz Yaşamaktan...!

Yüreğimden ve Kalemimden Artık Kelimeler Çıkmaz Derken, Sel Oldu Aktı Yine Kelimelerim..
Hiç Ummadığım Bir Anda, Hiç Ummadığım Bir Zamanda Kalbimin Köşesinde Kelimelerim Birikmiş Sana Yine...
Hiçbir Cümle İnkar Edilmiyor Demek Dilin Ucundayken...
Susmayacaklar Anlaşılan Yazıya Dökülmeden...
Karanlıktan Korkmuş Bir Çocuk Misali Yüreğim...
Hani Uzatsan Ellerini...
Hani Dokunsa Parmaklarım Dudaklarına...
Yüzümde Hissetsem Nefesini Geçecek Gibi Her Şey...
Son Bulacakmış Gibi Sonsuz Çığlıklar...


Sen Yokken Hasretinle Tutunuyorum Hayata...
Hayata mı, Hasretine mi, Sana mı Tutunduğum da Belli Değil Ya...
Hayat da Sensin Hasret de Sen, Yara da Sensin İlaç da...
Bakma Böyle Sessiz Durduğuma, İçimde Fırtınalar Kopuyor...
Asılı Kaldım Bir İpin Ucunda...
Yenildim Durdum Ben Yokluğunda...
Bir Avuntu Aradım Durdum Gecenin Kör Boşluğunda...
Yüreğim Daldan Düşen Bir Yaprak...
Gözlerim Gökten Kopan Bir Yıldız...
Yine Sessiz Bir Gürültüyle İndi Gece...
Yitik Ruhumun Duvarına Çarpıyor İşte...
Engel Olamıyorum...
Ellerim Benden Hükümsüz...
Ve Kalbimin İsyanına Göz Yumuyor Bu Gece...
Yine Sana Yazıyorum, Yine Sana Sürükleniyorum İşte...
Ah İmkansızım!
Neden Seni Unutamıyorum?
Neden Vazgeçemiyorum Bu Duygulardan?
Neden Vazgeçemiyorum Senden?
Neden Herkes Sessiz?
Peki Cevap Ne ve Kimde?
Yoruldum Artık Yüreğimden...
Sevdam Kanıyor...
Yüzün Geziniyor Gözlerimde...
Soluğun Boynumda Nabzımı Sayıyor...
Şiirlerim Susuyor Sen Konuşurken...
Gözyaşlarını Sayıyorum Anlaşılamamışlıkların Arasında...
İçimde Bir Yerde Kabuk Bağlamış Bir Yara Kanamıyor Ama Acıtıyor İşte...
Kabuğunu Söküp Atsam Diyorum Kıyamıyorum...
Derinlerimde Hala Sana Ait Olan Bir Şeyler Var...
Yanlış Zamanların Doğru Adamı Nerde Yanlış Yaptık?
Neyi Yanlış Yere Koyduk?
Kalmadı Mecalim Seni Unutmaya da, Sana Kavuşmaya da...
Sen Benden Gideli Çok Zaman Geçti...
Benim Zamanlarım Olmadı Seni Unutmaya...
Unutmaya Katlanamadı Yüreğim, Hasretini Sardı Yaralarıma...
Durdur Dedi Kanayan Yanlarını Ama Durmadı...
Yüreğimde Çare Olamadı Kanayan Yanlarıma...
Ve Ben Çaresizce Seyrediyorum Aynada ki Acizliğimi...
Bana Verdiğin Acı Seni Unutturmuyor...
İçimdeki Ateşi Daha da Alevlendiriyor...
Ben Şimdi Karanlık Gecelerdeyim... 
Sensiz Yanlız Yinede Seninleyim...
Yokluğun Var Ellerimde Temize Çekemediğim Anılarım Gibi...
Söyleyemediğim Sırlarım Gibi...
Parmaklıkların Arkasında Bekleyen Mahkümlar Gibi Seni Beklemekte Bu Aciz Yüreğim...
Bana Dönsen Diyorum...
Dönmezsin...
Bir Göster Suretini Sonra Yine Git Bilmediğim Diyarlara...
Ben Tekrar Çizerim Hayallerimde Yüzünü, Gözlerini...
Yine Senle Zamanlarım Olur...
Hayalin Olur...
Hayalini Öptüğüm Günlerim Olur...
Sana Hala Aşığım...
Bilirim Bilmezsin...
Bilirim Duymazsın...


Adını Aşk Koyduğum Sevgili...
Çoğalarak Seviyorum Seni...
Giderek Daha Çok...
Her Şeyi Yeniden Öğrenir Gibi...
Öğrendiklerimi Biriktirir Gibi...
Çoğala Çoğala...
Uzaklığında da, Yakınlığında da, Her Zamanda ve Her Mekanda...
Daha Çok Seviyorum Seni, Yaramın Kanamasını Kesen Bir İlaç Gibi...
Bir Kıvılcımdan Bir Yangına Dönüşür Gibi Büyüyerek ve Daha Çok, Her An Daha Çok...
Seni Sevmenin Nöbetini Tutuyorum Yüreğim Ellerinde...
Sevdikçe Çoğalıyorsun, Sevdikçe Çoğaltıyorum Seni...
Çoğaldıkça Daha Çok Seviyorum...
Yüzünü Taşıyorum Rüyalarıma... 
Sevdam Hep Bir An Öncesinden Daha Büyük...
Aşk'ım Daha Kararlı, Bulmuşken Seni Kaybetmemek Adına...
Görmesek de Birbirimizi Ne Gam! Varsın İşte, Oradasın...
Yalnızken de Öğreniyorum Seni Sevmeyi...
Öğrendikçe Daha da Çoğaltıyorum Seni Sevmeyi...
Özlemle Birlikte Aşk'ın da Çoğalıyor...
Korkma!
Ne Kadar Çoğalırsan Çoğal, Yüreğim Aşk'ını Taşırmayacak Kadar Büyük...
Sana Dair Ne Varsa Hepsini Taşıyacak Kadar Güçlü...
Senden Gelecek Her Şeyi Kucaklamaya Hazır...
Seni Çoğalttıkça Atacak...
Geleceğini Bilirse, Sensizliğe de Dayanacak...
Ve Sevgilim Bu Aşk Seni de Çoğaltacak....
Biliyor musun Sevgili?
Gözlerinin İçine Bakıp "Seni Seviyorum" Demek İstiyorum...
Aşk'ın Akışına Kapılıp Hiçbir Kaygı Duymadan Gidebildiğim Yere Kadar Gitmek İstiyorum...
Kokunu İçime Çekmek, Teninin Sıcaklığıyla İrkilmek İstiyorum...
Yaşama Senin Adınla Anlam Katmak, Mutluluğu Bulmak ve Bir Daha Kaybetmemek İstiyorum...
.........................................................................


Sevgili...!
Sana Susmayı Hiç İstemedim...
Susmak Beni de Mahvediyor İnan...
Sustuğun Anlarda Nefesini Hissetmeyi Bile Seviyorum Ben...
Gitmek İstiyordun, Çıkmamı İstiyordun Hayatından...
Söz Ver Diyordun...
Her Gece Seninle Yatarken...
Nefes Aldığım Havada Bile Sen Varken Yapamazdım!
Seni Yok Sayıp Hayatıma Devam Edemezdim!
Beni Unut Diyordun Ama Bilmiyordun, Ben Sensiz Yaşayamazdım...
Yok Olurdum!
Ben Seninle Bir Şiiri Yaşadım...
Senin Adını Bir Şiirle Yazdım Yüreğime...
Telefonu Kapatırken Sana Son Bir Cümle Söylemek İstedim...
İzin Vermedin...
Ve Sana Son Kez Seni Çok Seviyorum Dedim...
Ve Bittim...!!!
Suskun Çığlıklara Sakladım Seni...
Bir Bilinmeze Kilitledim Duygularımı...
Saklı Diyarlara Gönderdim Umutlarımı...
Yoruldum Tadında Olmaya Sevdalarla Uğraşmaktan...
Sıkıldım, Hep Aynı Senaryoda Oynamaktan...
Tükendim Gözlerine Baka Baka Seni Sensiz Yaşamaktan!
Ben O Güçlü, Akıllı, Güzel Kadın...
Değiştiriyorum Yakıştırdığın Tabularımı...
Burdayım Bak Görebildiğin, Okuyabildiğin, Hissettiğin Yerdeyim...
Zavallıyım...
Acizim...
Acılarımdan ve Geçmişimden Çirkinim Şimdi...


Ne Sensiz Geçen Geceleri, Ne Seni Umut Diye Ektiğim Yarınları, Düşleri, Sensiz Kaldığım da Çektiğim Çileyi, Ne de Sana Verdiğim Sevgiyi, Karşılığında Gördüğüm Kederi Unutmayacağım...!!!
Unutmak Yok Sevgili!
Sevgimi Susturdun, Aşk'ımı Soldurdun...
Bir Tek Kalemim Kaldı Elimde, Susturamadığın, Solduramadığın, Sona Vardıramadığın...
Seni Ben Affettim Ama Kalemim ve Benden Aldıkların Asla Affetmeyecek...!
Yazdığım Yazıların Her Kelimesini Okudukça, Bu Aşk'ın Değeriyle Sevmeyi Sana Öğretecek..!!!


Son Sözlerim;
Aramızdaki Engeller Seni Sevmeme Asla Engel Değil...
Bu Aşk'ta Hiçbir Umut Olmasa Bile Seni Sevmekten Asla Vazgeçmeyeceğim...
Hep Bir Umut Olur Ya İnsanda, Belki Der Ya?
İşte Benim Bütün Umutlarım, Bütün Belkilerim Senin Üstüne...
Seni Sadece Dünyalık Değil Ahiretlikte Sevdim...
Sen Olsanda Olmasanda...
Son Sözlerimi Duymasanda Son Arzumdun Öyle de Kalacaksın...
Ahirete de Tek Dileğim Olacaksın...
Keşke Demeyip de İyiki Dediğim Tek Şey Sana Olan Sevgim...
Unuttuğum Her Şeyi Sen Verdin Bana... 
Hayatımdan Gitme Olur mu?
Çünkü Sensiz Bir Ben Düşünmek Bile İstemiyorum...
Bana Hayat Verdiğin İçin...
Beni Aşk'ın Varlığına İnandırdığın İçin...
Ben Seni Benim Olduğun İçin Seviyorum...
Aklımdasın Yine...
Ve Hala Seviyorum Seni Delice...
Biliyorum Ben Mayın Tarlasında Yürüyorum...
Herkese Rağmen İlerliyorum...
Kurtuluşu Yok!
Sonunda Ölüm Var Biliyorum...
Ben Ölüme Koşuyorum...
Kurtuluşu Yok!
Seninle Ya da Sensiz, Ölüme Koşuyorum...
Senin İstediğin Gibi Ölüyorum!
Ama Ölümde Bile Seni Çok Seviyorum...!


İçimde Bir Yerler Hep Seni Özleyecek...
İçinde Bir Yerler Hep Bana Ağlayacak...
Hep Geç Kalacağız Bir Şeylere...
Kabuk Bağlamış Yaramız Canımızı Hep Acıtacak...!
Söküp Atmak İsteyeceğiz Kabuğu Ama Yapamayacağız...!
Seni Bilmem Ama Bundan Sonra ki Yaşamımda Ben Artık Hiç İyi Olamayacağım...!



Sinsice Gelir Ayrılık, Apansız Vurur Hiç Beklemedeğin Anda...
En Çok Sevdiğin Anda Gelir Birden Bire...
En Çaresiz Olduğun Anda Gider Ardına Bile Bakmadan, Bir Başına Bırakır...
Koca Dünyada Bir Ben Varım Sanır İnsan...
Derin Bir Sessizliğe Gömülür, Kendi Sessizliğinden Yorulur Kulakları...
Beyin İdrak Yeteniğini Kaybeder...
Donakalır Gözler...
Eller Soğur...
Ayaklar Çözülür...
Ağız Konuşmaz Olur...
Sadece Bir Organa İş Düşer...
Kalp...
O da Kendi İçinde Kırılır Durur...!


Umutlar Avutmuyor Artık!
Hiçbir Acı Bu Kadar Sarsmıyor İçimi...
Acıyor Derinlerde Söylenemeyen Sözler...
Boğuluyorum Kendi İçimde!
Susuyor Dilim, Kilitleniyorum Kendi İçimde...
Belki de Şimdi Her Şey İçin Çok Geç...
Ben Vazgectim Kendimi Anlatmaktan Ya da Anlatamamaktan...
Belki de Sen Hiç Anlamak İstemedin Seni Senden Çok Düşündüğümü...
Şimdi Susmanın Tam Sırası!
Bir Şeyleri Anlamak İstiyorsan Gözlerimin Taa İçine Bak!
Kendini Gözbebeklerimde Görünce Belki Anlarsın Seni Ne Çok Sevdiğimi...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.