13 Haziran 2012 Çarşamba

Eksik İşte Sevgili Bir Şeyler Eksik...!

Bir Haykırış Bu, Duymayacağını Bile Bile...
Sana Olan Bu Sitem Niye?
Canımı Acıtmaya Alıştım Ben...
Peki Bu Özlem Niye?
Ben Öyle Durmuş Sana Bakarken Beni Hatırlamaman Çok Kötü...
Neden Bütün Şarkılar Sana Yazılmış?
Neden Seni Görüyorum Her Duyduğum Seste?
Neden Gözüm ve Gönlümsün?
Çekip Gitme Sırası Bende...
Ama Aklım Hep Geride Kalacaksa
Hangi Yol Beni Götürür Senden Uzağa?
Yüreğinin Yolları Benden İzler Taşımıyor mu?
Adım Yazılı Değil mi  Gördüğün Her Tabelada?
Aynaya Baktğında Gördüğün Yüz Benim Değil mi?
Ya Yüreğinin Yarısı?
Ne Zaman Çekip Gitti Benim Yüreğimden?
Sen Erken Gittin Ben Geç Farkettim...
Bana Geceler Kaldı...
Adını Bağıra Bağıra Yazdığım Duvarlar Kaldı...
Ama Acıya Alışamışcasına Acı Veriyor Ağrıyan Yerlerim...
Bana Çarpmasın Bundan Sonra Kalbinin Parçaları...
Yüzünü Yaklaştırma Bu Kadar Yüzüme...
N'olur Okşama Saçlarımı...
Gideceksen Git Tamamen...
Gideceksen Dudaklarını Al...
Ellerini Götür...
Bakışlarını Çevir Uzaklara...
Gideceksen Benim Bir Suçum Yok Bilesin...
Kalacaksan Yarim Ol...
Kalacaksan Benim Ol...
Gözlerim Ol...
Ellerim Ol...
Bende İçeri Gir, Ruhum Ol!
"Hoşgeldin" lerim Bitti, Hoşçakal Diyecek Gücüm Kalmadı...
Ama Gel Sen, Hep Gel...
Gidişler İki Kişilik Olsun...
Gideceksen Eğer Ben Kalamam Ardında...
Sana Bir Zararım Olmaz...
Ben Yanında Giderim...

Alev Alev Yanıyorum...
Buzlarım Çözülüyor Aşk'a...
Korkuyorum Bakışların Çarpınca Bana...
Korkmuştuk...
Korkarak Bakmıştık Gözlerimize...
Saklamıştık Yaralarımızı Birbirimizden...
Vazgeçmiştik Artık...
Öyle Çok Kanamıştık ki Artık Akacak Kan Yok Sandık...
Öyle Çok Yorulmuştuk ki Artık Yürüyemeyiz Sandık...
Öyle Lime Lime Olmuştu ki Yüreğimiz Arta Kalanla Sevmeyi Beceremeyiz Sandık...
Sonra Bir Baktık Daha Yeterince Akacak Kanımız Varmış...
Yürümek Ne Kelime Koşabilirmişiz Bile...
O Kadar Büyükmüş ki Yüreğimiz Kalanlara Bile Sevebilirmişiz...
Şimdi Neden Geç Kalmıştık Birbirimize?
Neden Yanlışların Yaralarıydı Geçmişteliker?
Artık Biz Vardık...
Herkesden Fazlaydık Biz...
Herkesden Farklıydık...
Bizdik...
Birbirimizindik...
Bir Gün Değiştin Sevgili...
Nedenini Bilmiyorum...
Neyinin Değiştiğini Bilmiyorum Ama Değiştin Sevgili...
İçim Acıyor Sevgili...
Evet Sensiz de Hayat Devam Ediyor...
Sensiz de Nefes Alabiliyorum Şiirlerin Aksine...
Ama Eksik İşte!
Bir Şeyler Eksik!
Bu Şehir Eksik!
Hatta Bu Yazı  Bile Eksik Sevgili...!

Şimdi Diyeceksin ki Nasıl Yazıyorsun Bu Sözleri?
Bu Sözleri Yazabilmek İçin, Ne Bir Yetenek Ne Bir Çaba Gerek...
İhtiyaç Olan Tek Şey Yüreğine Bir Kez Dokunabilmek...
Sen Her Şeye Rağmen Sessizliği Seçebilirsin...
Hayatımın Işıklarını Tek Tek Söndürebilirsin...
Kalbimin Pırıltısını Yok Edebilirsin...
Ben Yavaş Yavaş Sessizce Yok Olurum...
Bu Aşk'ın Yok Oluşunun, Yanıp Tükenişinin İçinden Yeni Bir Ben Çıkarabilirim...
Ama "Yeni Bir Ben" in İçinden Bu Aşk'ı Çıkaramam...!!

Yazmak, Söylemekten Ne Kadar da Kolay Değil mi?
Ama Dile Getirmek Gibisi de Yok...
Hep İstedim Sana Dile Getirmeyi Ama..
İşte Böyle Boğulmak Yoruyor Beni...
Hayatımda Hiçbir Zaman Yorulmadım Kendimi İfade Ederken...
Ama Diyorum Ya; Sen Farklısın...
Sözcüklere Sığdıramazsın Ya Bazen Yaşadığın Anları...
Hissettiğim Herşey Düğümlüyor Sensizliğimi Dilimde..
Sen Benim Yalnızlığımsın...
Unutamadığım İlk Yanımsın...
Kalbime Hapsettiğim Son Yanım...
Sensiz Olmuyor...
Hayır Olmuyor...!
Yoruldum Hayattan...
İmkansızlıklar İçinde Kayboldum Yokluğunda...
Özledim Seni!
Yetişemiyorum Hızına...
Koşuyorum...
Ağlıyorum Uğrunda...
Yoksun Yanımda...
Gözlerimden Akan Yaşlar Deliyor Yüreğimi...
Öylesine Özledim ki Seni...
Hazırım Senin Denizinde Fırtınalara...
Denizler Bitse Bile Martı Olur Gelirim Sana...
Yeterki Ufkumda Kal...
Yeter ki Gitme!
Yeterki Uzaklaşma!
Yüreğimde Kök Sal...


Keşke Birbirimize Bir Kaç Aşk Kadar Geç Kalmış Olmasaydık...!!!
Keşke Hep Yanlış Gidenlerin Ardından Yorulmasaydık...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.