24 Haziran 2012 Pazar

Seninim Yar...!

Al Yüreğine Sar Beni...
Al Seninim İşte!
Belki de İlk Kez Böylesine Koşulsuz Sunuyorum Varlığımı Bir Başkasına...
Ve Biliyor musun?
En Çok da Buna Şaşıyorum...!
Onca Acı, Onca Kaybedilmiş Zamanların Ardından...
Onca Yitirilmiş Umudun, Onca Çalınmış Düşlerimin Sızısında İlk Kez Korkmuyorum Hiç Bir Şeyden...
İlk Kez Aldırmıyorum Olacaklara, İlk Kez Düşünmüyorum Sonumu...
Olur da Yanarsa Canım...
Olur da Kaybedersem Yolumu...
Varsın Olsun...
Varsın Solsun Gölümde Açtırdığın Çiçeklerim...
Bakışlarıma Vuran Sevinci Söküp Alsın İsterse...
Cam Kesiği Gibi Ağrılı Bir Pişmanlığı Bıraksan da...
Seni Sevmenin Bedeli Ne Olacaksa Olsun...
Varsın Bir Daha Sabah Olmasın...
Varsın Güneşi Bir Kez Daha Görüp, Şöyle Doyasıya Bir Nefes Daha Çekmeyeyim Dolu Dolu İçime...
Varsın Umudum Kanasın Dursun Gözlerimde...
Varsın Olsun...
Her Şeyi Göze Almışım Uğrunda...
Seninim Yar...!

Öyle Bir Deli Sevda Dolaşıyor ki Damarlarımda Oluk Oluk!
Yanağımda Esen Ilık İlkbahar Rüzgarı Gibi... 
Nasıl Anlatsam Bilmem...
Düşünceler, İfadeler Anlamsız Kalıyor... 
Sadece Hissedip Yaşıyorum... 
Sen İçimi Isıttın, Kımıldattın... 
Öyle İçimdesin ki! 
Yüreğimin İçinde Derinlerde Seni Yaşıyorum... 
Bak!
Şurada!
Sıcacık İçimdesin! 
Her Zaman Bende Kal, Benimle Ol, Benim Ol... 
Seni Seviyorum...

Ben Bir Tek Seni Sevdim...
Sebebini Bende Bilmiyorum...
Sende Derdin Ya Bende Ne Buldun?
Aşk'ın Sorusu Yok!
Cevabı Hiç Yok!
Ama Bir Tek Seni Sevdim...
Çıkmadı Kalbimden Senin Sevdan...
Denedim Ama Olmuyor...
Senden Başkası İlaç Olmuyor Deli Gönlüme... 
Ben Seni Sevdim...
Ben Seni Seçtim...
Öyle Kolaymı Unutmak?
Sen Unuttun Bilirim...
Ama Bana Unutmayı Öğretemedin!
Ben Seni Sevdim, Seni Seçtim...
Bir Tek Seni Sevdim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.