1 Haziran 2016 Çarşamba

(Zaman Ayarlı Yazılar) Umutlarımın Yakarışısın Sessizce...

İki Kelimeyi Birleştirip Bir Cümle Yapamıyorum Yürek Alfabemdeki Harflerden... 
Sana Ulaşabilmenin Heyecanı Basıyor Özlemlerimi... 
Dilimde Hüzünlü Nameler Dolaşırken,
Hasretiyle, 
Hayaliyle, 
Düşüyle,
Ve Hüznüyle Aşk Düşüyor Gönlüme...

Her Beste Acıdır Bana... 

Her Pembe Kara Olur Hayatımda... 
Aşka Sürgün Bir Sevda Masılıydı Yazdığım,
Ya da Yazdım Sandığım...
Biz Hiç Aynı Aşk'a Baş Koyamadık...
Hiç Aynı Sabaha Uyanamadık.. 
Derin,
Uçsuz Bucaksız Mavilere Dalamadık Beraber... 
Zamansız Tükendik...
Gidişler,
Hıçkırıklar, 
Ve Her Nefeste Bin Acı...
Hüzünle Alınan Nefesler mi?
Yemin Ederim Kolay Verilmiyor...!

İçimdeki Kelimeler Anlamlar Bulmaya Çalışıyor...

Anlamlar Yükleyemediğin Cümlelerine Anlamlar Katmaya Çalışıyorum...
Delice Yazmak İstiyorum Ona... 
Bittiğinde Okumaya Doyamadığı Bir Yazı Olsun İstiyorum... 
Bir Başlık Bulamıyorum Bu Yazıya, 
İstiyorum ki Adını Baş Harfile Başlasın Bütün Hecelerim...
Hayaller Kuruyorum Onunla İlgili... 
Bana Getirmeyeceğini Bile Bile Kırmızı Bir Gül İstiyorum Ondan... 
Sonra Yalansız Bir Kaç Kelime,
Söz Duymak İstiyorum Dudaklarının Arasından... 
Yalansız Olsun İstiyorum Her Biri... 
Yürümek İstiyorum Onunla Uçsuz Bucaksız Bir Yolda… 
Gözlerindeki Kimsesizliğin Tek Sahibi Ben Olmak İstiyorum... 
Ve Apansız Bir Zamanda Kaybolmak İstiyorum Onunla... 

Hala Ruhumda Açtığın İzler Kapanmadı...

Ve Hala Gözyaşlarımın Derin İzleri Duruyor Yanaklarımda...
İlmek ilmek Düğümlenirken Kelimeler Boğazıma, 
Sadece "Sen" Diyebiliyorum...
Sadece "Sen" Çıkıyor İki Dudağımın Arasından...
Ve "Sen" Süzülüyor Dudaklarımın Kıvrımından...

Gözlerin Gözlerime İlk Değdiğinde, 

Aşk'ın Kıvılcımı Düştü Yüreğime...
Aşkın Büyüsü Bu Olmalı Dedim Kendimce... 
Ben Seni Öyle Sevdim ki,
Seni Sevmenin Adını Koyamadım... 
Hep Sende Kalmayı İstedim Sonsuza Kadar... 
Gitmeye Cesaretim Yoktu İçimde, 
Gidiyorum Derken Gitme Demeni Bekledim... 
Susmana Anlam Veremedim Gözyaşları İçinde Yol Alırken...
Ben Seni Öyle Sevdim ki,
Hiç Vazgeçemedim Senden...
Yüzün,
Bakışın Hiç Gitmedi Gözümün Önünden... 
Hep İsmini Heceledim Sanki Yanımdaymışsın Gibi, 
Duyuyormuşcasına... 
Öyle Bir Sen Oldun ki İçimde,
Beni Aşan Bir Sen... 
Oysa Ne Çok Susmuştun Sen Bana,
Ne Çok Umursamamıştın En Umursanası Hallerimi...
Ve Ben Ne Çok Sevmiştim,
Gözlerini,
Ellerini,
Hatta Umursamaz Hallerini...
En Çok da "Seni Seviyorum" Der Bakışlarını...
Ne Çok Gidememişim Senden,
Kendimden...

Şimdi Öyle Belirsiz Bir Yoldayız ki;

Sen Karışık,
Ben Karışık...!
Neresi Yanlış Bu Aşk'ın? 
Sen mi Yanlışsın,
Ben mi? 
Doğru Yok mu Bu Aşk'ta? 
Sevmiyor muyuz Birbirimizi? 
Kalbimize Esir Olamaz mıyız? 
Neden?
Kalplerimiz Arasında Büyük Uçurumlar mı Var?
Ne Oluyor Bize?
Ne Yapıyoruz Sevgimize? 
Ne Yapıyoruz Birbirimize?
Neden Yapıyoruz? 
Ben İstediğim İçin mi Yüreğimde Yaşadın Bunca Zaman? 
Yoksa İstesemesem de Sevgin mi Güçlüydü? 
Belki İnanmak İstediğim Bir Güçtün, 
Belki de Acımasız Hayatımda Bir Teselli? 
Gidişini Kabullenemeyişim Bundan mıydı?
Seni Çok Düşündüğüm İçin mi Hep Aklımdaydın? 

Seni Sevmene Sevdalıyım Ben...!

Hüznünü Hep Saklayan Gözlerine Belki de...
Belki de Senin Beni Sevmene Sevdalıyımdır...!
Bunu Hissettirmene Belki de...!
Yani Yürekten,
Yani Kendince...
Her Umutsuzluğa Kapıldığımda,
Yaşamaktan,
Herkesten,
Herşeyden Sıkıldığımda,
Ellerimden Tutarak, 
Beni Kendime Getirecek Tek İnsan Olduğunu Bilmeye Sevdalıyımdır Belkide...
Her Aklıma Geldiğinde Seninde Beni Düşündüğünü Bilmeye,
Benim Sevdam Olabilecek Kadar Yanımda Olmana Belki de...

Yüreğimi Sahiplenip Yüreğinin Olmama İzin Vermelisin...

Gözlerine Bakarken Bile Seni Özlememi Fazla Görmemelisin...
Mesafeler Girse de Aramıza,
Aldığın Nefes Kadar Sende Olduğumu Hissetmen Lazım Ebeden...
İzin Vermelisin Gecenin Aydınlığı Olup;
Sabahına Güneşin Gibi Doğmama...
Ayaz Vurduğunda Ruhuna,
Üşüdüğünde Bedenin Beni Düşünmen Yetmeli Isınmana...
Gözlerine Baktığımda 
Her Yeri Sen Kokan Diyarlarda Bulmalıyım Kendimi....
Tüm Yollarım Sana Çıkmalı.... 
Sev Beni...
Suya Hasretcesine Suyu Yudumlar Gibi...
Du'a Du'a Sevdiğim Gibi Seni...
Sev Beni...
Sev ki; Erisin Tüm Buz Tutmuş Sancıyan Yanlarım...
Sev ki; Bizi Gören Herkesi Hayran Bıraksın Sevgimiz....
Sevilmek İstesin Her Kadın Ben Gibi...
Her Erkek Delicesine Aşk'ı Tatmak İstesin Sen Gibi...

Canımın Manası;

Dinmiyor Sana Özlemim...
Uzak Kaldıkca Coşuyor Sevdamın Çağlayanı..
Hala Seni Seviyorum,
Ve Hala Gönlüm Bu Aşk'ın Yükü Taşıyor...
Özgürlüğüm,
Yaşanmışlığım,
Ve Yaşanması İçin Ömrüne Ömürler Adadığım...
Ümitsiz Kapanan Her Gün İçin Bir Sonraki  Günün Umudu...
Gözbebeklerimde Yağan Yağmurlardan Sonra Çıkan Gökkuşağım,
Tenimden Bir Parça Gibisin Olmadan Yaşamayacağım,
Gözlerimde İki Damla Yaşsın Sen...
Umutlarımın Yakarışısın Sessizce...
Ne Bileyim İşte; 
Saçıma Taktığım Toka,
Seni Yazdığım Kalem,
Aldığım Nefes...
Sen Diyorum,
Sen Her Şeyimsin İşte... 
Duy Beni...
Seviyorum Seni...


Her Ayrılıkta Olduğu Gibi, Bu Ayrılığın da Belirli Bir Süresinin Olması Yüreğimin Tek Tesellisi... 

Her Ne Kadar Bu Sürenin Uzunluğunu Bilmesek de 
Sonunun Olduğunu Bilmek Umutlandırıcı... 
Zaten Her Şey Umut Edebilmekle Başlamadı mı? 
Düşündükçe O Günü Bir Kuş Olasım Geliyor,
Ve Sana Olan Hasretimi Gidermek İçin Şehrini Bir Uçtan Bir Uca Dolaşmak Geliyor... 
İnan ki Seni Çok Seviyorum... 
Aslında Yazılması Gereken Çok Şeyler Var, 
Ama Bunları Sana Hasretim Son Bulduğunda Kendim Söylemek İstiyorum...
Seni Her Gün Daha Fazla Özlüyorum, 
Ve Daha Fazla Seviyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.