17 Haziran 2016 Cuma

Aşk Seninle Güzeldi, Ama!

İsteseydin Severdin Beni, Anlardın!
Kabuslarım Olmazdı Rüyalarım... 
Yaşamak Böyle Acımazdı Avuçlarımın Arasında...
İsteseydin Rüyalarda Yaşardık!
Mutlu Olurduk... 
Sahte Gülücüklerle Gülmezdik... 
Birbirimize Sarılsaydık Delidolu, Rüyalar Acıtmazdı Bedenimizi... 
Tutsaydın Elimi Rüyada ki Gibi Acımazdı Kalbim... 
Kan Tutmazdı Gözyaşlarım...
İsteseydin Anlardın Beni!
Mutluluk Yalan Olmazdı Bu Dünya Gibi...
Yaşamak Hayal Olmazdı... 
Doğan Güneşin Yağan Yağmurun Bir Anlamı Olurdu... 
Şimdi Sadece Kurşun Gibi Ağır Damlalar...
Sen de Sevseydin Keşke! 
Sen de Merak Etseydin Hiçbir Şey Böyle Olmazdı Zaten...
Ben de Biraz Mutlu Olsaydım... 
Sahte de Olsa Gülücüklerim Olsaydı ve Ben Böyle Yenilmeseydim Hayata, Ama Öğrendim ki Mutluluk Fazla Bana...!
Sadece İkimiz Olsaydık Yetmez miydik Birbirimize? 
Sahip Çıkmaz mıydık Birbirimize?
Uyumaz mıydım Omzunda? 
Okşamaz mıydın Saçımı? 
Kaybolmaz mıydım Gözlerimde?
Ben Seni Sevmez miydim Sen Beni Azıcık Sevsen?
Başkaların Mutluluğu Benim Gözyaşım Olmazdı! 
Birisi Birine Sarıldığında Kafamı Çevirmezdim!

Bana Böyle Ne Oluyor Bilmem ki?
Adını Koyamadığım Acılar Durup Durup Basıyorlar Beynimi... 
Yüreğimi Bir El Habire Sıkıyor...
Neye Baksam Seni Görüyorum... 
Her Yönümde Bir Taş Duvar, Bir Türlü Gökyüzünü Göremiyor...
Gün Vurdu Ben Eriyorum Kar Gibi...
Ne Gecem Gece Ne Gündüzüm Gündüz...
Yokluğuna Dayanmak Öyle Zor ki! 
İnan Tarif Edemiyorum Sanki Gül İdim Soluyorum!
Bir Şey Var Çok Uzaklarda, Adını Koyamıyorum Bir Türlü Bunun...
Ondan Gelen Herşeyde Sevgi Var Hüzün Var... 
Bazen İnce Bir Sızı, Bazen Sevinç, Bazen Tatlı Bir Hüzün...
Öyle Tuhaf Şey ki; Acıyı Mutluluğu Aynı Anda Yaşatabiliyor Bana...
O Uzaklarda O Rüya Ülkesinde, Ama Yanıbaşımda Gibi de...
Rüya Gibi, Çiçek Gibi, Bahar Meltemleri Gibi... 
Kış Ortasında Sımsıcak...!

İnsanın İçini En Çok Yakan Şey Söylenemeyen Sözlermiş Meğer.... 
Sana Söyleyemediğim Her Söz Acı Bir Yumruk Gibi Boğazımda...
Sana Her Baktığımda Kalbimi Avucuna Alıyorsun... 
Sesini Her Duyduğumda Biraz Daha Sıkıyorsun Avucunu Yüreğim Sıkışıyor Sesini Duyduğumda... Senin Gözlerinden Kaçmak İstiyorum Bırakmıyorsun! 
Bilmeden Tutuyorsun Beni, Bilmeden Sevdiriyorsun! 
Bilmeden Acılar Veriyorsun Yüreğime! 
Bilmeden Öldürüyorsun!
Yanı Başında Olabilmek İsterken Delice Sana Bakmak İsterken... 
Seninle Konuşmak İsterken... 
Sana Dokunmak İsterken... 
Sana Yakarken Yüreğimi, Sana Baktıkça Acı Çekiyorum... 
Sana Baktıkça Yıkıla Yıkıla Ölüyorum...
Bir Gün Sen de Bileceksin Biliyorum... 
Bir Gün Söyleyemediğim Bütün Sözler Yol Bulacak Yüreğimden Gözlerine... 
Yüreğim Yol Bulacak Yüreğine... 
Biliyorum Bir Gün Uzattığım Ellerim Buluşacak Ellerinle...
Sensizlikte Seni Sevmek Yüreğime Yetmese de... 
Gözlerinde Yabancı Olmak Gözlerime Yetmese de... 
Uzandığım Boşlukta Seni Hissetmek Ellerime Yetmese de Yetiriyorum... 
Seni Sevmekten Vazgeçmemek İçin Kendimi Bitiriyorum...
Yokluğunda Seni Var Etmeye Çalışırken Varlığımda Yok Oluyorum... 
Bitiriyorum Kendimi Bizi Başlatmak İçin...
Seni Çok Seversem Duyarsın Sanıyorum... 
Yüreğimin Çığlıklarından Kendimi Duyamıyorum... 
Sana Yüreğimi Duyuramıyorum... 
Durup Durup Seni Seviyorum...
Tüm Beyazlarımı Sana Emanet Ediyorum... 
Sen Kokulu Bir Hatıram Olsun Geceden Ellerine Dokunan ve Okunduğunda Görmemezlikten Geleceğin Kör Satırlar Olsun...
Satıyorum Umutlarımı Sana, Bana Fazla Geliyor Artık!
Satırlar Başkasına Doğru Akacaksa Kaleminde Sende Kalsın İstemem...
Anlatamadım Sana Aşk'ın Özünü... 
Seni Seviyorum la Tamamlanır ve Anlamlanır Sandın; Yanıldın...!!!
Tamam Ben Sustum!
Biliyorum Düştü Yine Geveze Kalemim...
Dur Ey Kalem! 
Herkes Kendi İçin Yaşar ve Hayat Acı Tecrübelerle Dolu, Kime Anlatacaksın ki Yaşananları, Yaşadıklarını?
Nasıl Olsa Farklı Kimliklerle Sunuluyor Başkalarına... 
Doğruya Yer Yok Bu Köyde...  
Kovuldu! 
Yalanlar Sardı Gözleri... 
Ben Doğru İdim Sen Yalan ve Ben Oldum Hayattan Kovulan!
Şimdi Sunuyorum Sana Kalemimden Bir Tutam Mutluluk... 
Yüreğinden Eksik Etme Sahte Gülümsemeleri...!!!
Aşk Seninle Güzeldi, Ama Yaşanmadı Benimle!
Kısmet miydi, Kader miydi? 
Bu Gözyaşı Niye? 
Bu Güneş Niye Doğmaz?
Özlüyorum Seni! 
Sen Benim Olmamışken, Acıtıyorsun Canımı...!


Artık Neyin Özlemini Çekeceğimi Ben de Bilmiyorum...
Alışıla Gelmiş Oyunlar Gibi Bu Hayat Oyununda da Sürekli Bir Yerlere Savrulmaktan Çok Sıkıldım!
Hep Yarını Beklemekten...
Gecenin Karanlığından Korkmaktan...
Ve Yarının Bana Getireceği Sürprizleri Beklemeden Kaçıp Gitmek...
Gözlerin Bir An Olsun Bakmadan Arkaya...
Kimse Duymadan Usulca Sokulmak Başka Bir Hayatın Kollarına!
Bunu Yapabilir miyim? 
Gerçekten Bunu Yapabilir miyim Acaba?
Sevinci...
Üzüntü'yü...
Aşkı...
Acıyı...
Sevgiyi...
Öfkeyi...
Korkuyu...
Ve Yalnızlığı Bir Anda Silip Atabilir miyim?
Bunlarda Sıyrılıp Yeniden Sevebilir miyim?
İçim Cız Etmez mi? 
Gözlerim Dolu Dolu Olmaz mı?
Canım Yanmaz mı ?
Masumlaşmaz mı Yüzüm?
Sonra Hıçkırıklara Boğulmaz mıyım?
Düğüm Düğüm Düğümlenmez mi Boğazım?
Hayır! 
Yapamam! 
Ben Sevdiğimin Kollarından ve Yüreğinden Uzaklaşıp Başka Hayatlara Doğru Yelken Açamam!
Hayır! 
Yapamam Yapamam!

Düş Yakamdan Artık Ey Aşk, Yetti Canımdan Can Alışların!
Hiç İnsafın Yok mu Senin? 
Yoruldum Enkazlarını Toplamaktan! 
Gücüm Kalmadı Tükendi Nefesim!
Kimsesizliğime Son Ver Artık! 
Hiç Başka Tanıdığın Yok mu Senin?
Yıldım Artık Yeni Hayal Kırıklıklarından... 
Kalbim Taşınmaz Oldu Eridi Bedenim!
Esir Alma Artık Beni! 
Eksilsin İçindeki Yok Etme Hevesin! 
Kırıldı Kolum Kanadım Senin Çarpmalarından!
Düş Yakamdan Artık Ey Aşk! 
Düş Yakamdannnnn Düşşş....!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.