21 Haziran 2016 Salı

Gönderilmeyen Mektup (2)

Kadın Doğası Gereği Herhalde,
Bir Kokuya, 
Bir Bakışa Aşık Olabiliyor.. 
Ve Bütün Hayatı Boyunca Sevdiğini Kendine Hapsedebiliyor...
Bir Kadın Gerçekten Aşık Olduysa Dünyasının Merkezi Sevdiği Olabiliyor...
O'nu Düşünüyor, 
O'nu Özlüyor, 
O'nu Kıskanyoır, 
O'na Kızıyor, 
O'na Küsüyor...

Gönderilmeyen Mektup (2)

Yalnızdım... 
Kimsesizdim... 
Varmak İstediğim Hiçbir Yer Yoktu... 
Sonra O'nu Gördüm... 
Rüyamın İçindeydin... 
Oradaydın... 
Sana Doğru Yürümeye Başladım...
Gördüğüm Gün,
Daha İlk Gün Hayatımı Değiştireceğini Biliyordum...
Niye En Çok Sevdiğim Sensin Bunun Açıklamasını Yapamam, 
Ama Aklımın Tüm Hücrelerini Doldurmuş Olmana Rağmen, 
Sana Rağmen, 
Seni Yok Sayıp Hayatıma Devam Etmemin Nasıl Bir Yük Olduğunu Biliyorum... 
Sen Hiç Benim Olmamıştın, 
Ve Hiç Benim Olmayacaksn Bunu Biliyorum...
Beni Sevmediğin Gerçeğini Kabullendiğimden Beri,
Daha Güçlü Bir Kadın Oluşumun Yenilgiyi Kabullenmekle İlgisi Yok... 
Herkesin Beni Sevemeyeceğini Hatırlattığın İçin Belki de Minnet Borçluyum Sana... 
Kalbimdeki Koca Boşluğun Aslında Olağan Bir Boşluk Olmadığını, 
Bir Şekli Olduğunu, 
Bu Yüzden Başkalarını İçine Koymaya Çalıştığımda Hiç Birinin Uymadığını Fark Ediyorum...
Ben Başımı Kendi Omuzuma Koyamıyorum... 
Kendi Yardımıma Koşamıyorum... 
Benim Bu Yarım Kalmışlığım, 
Ne Yapacağımı Bilememem, 
Gel-Gitlerim, 
En Zararsız Deliliğim, 
Garip Rüyalarım, 
Ciddiye Almadığım Hayatım Var...
Kaybetmekten Sıkıldım Ben...
Yakın Duran, 
Yanıma Yaklaşan 
Ama Elimi Uzattığımda Tutamadığım, 
Uzaklaşan Her Şeyden
Hayatımdan, 
Kalbimden,
Sıkıldım...
Sonunda Hep Kaybetmekten Yoruldum...
Bomboş Sokaklarda Gezmeliyim Bu Gece,
Biraz Sevdayla Yorgun, 
Biraz Sarhoş Ama Sarmaş Dolaşmalıyım Seninle...
Öyle Baş Başa Hayalinle, 
Sadece İkimiz,
Bir Gölgemiz, 
Bir de Ayak Sesimiz...
Biliyorum Yine Değişen Bir Şey Olmayacak; 
Yine Hasrete Yenileceğim…
Hangisi Sebebim Olacak Kim bilir; 
Yıllar? 
Hasret? 
Belki de Aşk?
Keşke Ne Kadar Güçsüz Olduğumu Görebilseydin... 
Keşke Her Şey Başka Türlü Olsaydı... 
Birbirimizi Çok Sevseydik... 
Hiç Vazgeçemeseydik...

Bazı İnsanlar Kelimeleri Kullanarak 
Efsane Sevdalar Yazabiliyor İşte...
Anlatmak İstediklerimin Yarısı Bile Değil Yazmaya Çalıştıklarım...
Sana Yazmasaydım Kime Yazardım Bilmiyorum... 
Yazacak Kimsem Olmadığından Değil, 
Ama Seninle Konuşmak Kendime Mektup Yazmak Gibi... 
Umarım Beni Yanlış Analiz Etmiyorsundur...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.