29 Haziran 2016 Çarşamba

Yandığımı Bilsen Gelirdin Biliyorum...

İşte Seni Haykırıyorum Sensizliğe Alışamamış Yüreğime...
İşte Seni Yazıyorum!
Bu Gece Yine Yağmur Yağıyor...
Sen Yoksun ve Üşüyorum Sensiz Kaldığım Saatlerde... 
Gözyaşlarımı Hüznüme Kattım Bu Gece...
Sevdamı, Umudumu ve Seni Kızgın Bir Sel Gibi Kalbime Akıttım...
Yalnız ve Bomboş Odamda Sen Varsın Hala...
Hala Sensizliğim Duruyor Yanıbaşımda...
Bu Gece Dudaklarımdan Dökülen Her Kelimede Sen Varsın...
Ve Yine Sen Varsın Yarım Kalan Sevdamın Eksik Taraflarında...
Seni ve Yüreğimde Anlam Bulan Duyguları...
Sana Ait Yüreğimin Derinliklerinden Kopup Gelen Sevdamı Anlatmak
Tüm Benliğimle Sana Yağmak İstiyorum...
Gözlerimin İçine Bak, Ne Görüyorsun?
Göz Yaşımı, Mutluluk mu?
Yüzüme Bak Ne Görüyorsun?
Acımı, Gülücük mü?
Kalbime Bak Ne Görüyorsun?!
Hasret mi, Paramparça Bir Kalp mi, Yoksa İçi Senle Dolu Bir Yürek mi ?
En İyisi Ben Söyleyeyim!
Gözlerimde Gözyaşı, Yüzümde Acı, Kalbimde Hasret ve Sen Varsın!

Dün Gece Şehre Yağmur Yağıyordu, Yüreğime İse Yalnızlık.. 
Karanlık Odamda Sana Yazdığım Tüm Şiirleri Okuyunca Yağmura Eşlik Etti Gözbebeklerim... 
Islanmıştı Düşlerim ve Üşüyordu Ellerim... 
Ağladığımı Bir Bilsen Gelirdin Biliyorum... 
İşte Ağlıyorum Temmuz Yağmurlarına Karışıp... 
Hani Nerdesin? 
Avuçlarımda Sana Açan Tomurcuklarım Yanıyor... 
Ciğerlerimde İse Sevdan... 
Küllere Döndü İçimdeki Yangınlar... 
Yanıyor Tüm Umutlarım... 
Yandığımı Bir Bilsen Gelirdin Biliyorum... 
Yanıyorum İşte Ateşlerde...
Hani Nerdesin? 
Yoksun İşte! 
Deniz Suskun Sanki Bana Ağlıyor... 
Kalemim Sustu, Sensiz Her Gece Sanki Ölüme Pusu... 
Ölüme Koştuğumu Bir Bilsen Gelirdin Biliyorum... 
İşte Hücrelerimden Kanım Çekiliyor... 
Hani Nerdesin?

Gecelerin Sessizliği Büyür Durmadan, Ne Yaparsan Yap, Ne Edersen Et... 
Gün Gelir Kalbine Basarsın, Bir Tutam Özlem, Bir Tutam Hasret... 
Aklın Almadığında, Yerinde Durmadığında, Yenilgiyi Kabullenip Bağırırsın, Emret Gönlüm Emret! 
Bellidir Hepsinin Nedeni, Bilsen de, Bilmesen de, Bir Tutam Özlem, Bir Tutam Hasret...

Her Kelimem Yalnızlığa Tutsak...
Her Gülüşüm Sana Uzak...
Yüreğimle Yüreğine Dokunsam Gülüşün Düşer Avuçlarına...
Gözyaşlarımı Yüzüne Bıraksam İmkansızlık Düşer Hasret Paydalarımıza...
Güneşler Kurutmaz Islak Kirpiklerimizi...
Şarkılar Avutmaz İkimizi de...
Gün Gelir Gözlerimizden AkanYaş Olur Ayrılığımız...
Gün Gelir Yüreğimizi Yakan Yangın Olur Yalnızlığımız...
Gün Gelir Yoklukta Yüreğimizi Dayandığımız Sırt...
Uçurumlarda Tutunduğumuz Bir Dal Olur İmkansızlığımız...
Şimdi Kelimeler Kadar Yalnızım...
Bir Odam Bir Ben Hayata Kapanmışım...
Aldığım Nefes Kadar Üşüyorum...
Verdiğim Soluk Kadar Acıyor Bedenim...
Şimdi Yalnızım, Bir Odam Bir Ben...
Ve İçimdeki Acemi Şairin Buruşuk Kağıtlarda Gizli Saklı Şiirleri...
Karanlığın Buz Gibi Gecelerinde Rüzgarın Sesini Dinliyorum Penceremde...
Sessizlik Buz Gibi Üzerimde
Biliyorum Çıkmaz Olan, Sonu Olmayan Bir Yere Varıyorum...
Gidiyorum Bir Hayallerim Bir Kağıdım ve Bir Ben...
Bir Hayat İşte, Onu da Götürüyorum Sonsuz Kere...
Ve Sonsuz Kere Anlıyorum, Ben Yaşamıyorum Aslında... 
Ölüm Ardımda Sessiz Adımlarda... 
Belki Hissettiğim Duygularımda...
Ya Ona Gidiyorum Ya da Çözemediğim Varamadığım Yollara...
Yine Yağmurlu Bir Gece...
Ve Yine Yalnızlık...
Herkes Sevdiğiyle Beraberken Ben Yine Yalnızım...
"Kalbimdeki"  Keşke Yanımda Olsaydı Desem de Olmayacak Biliyorum...
Gözyaşlarım Yağmur Damlalarına Eşlik Ediyor Yine...
Bir Hayal Var Yanımda Sarılmak İsteyip de Sarılamadığım...
Beklemek, Beklemek ve Beklemek...
Tek Yapabildiğim Bu...
İstemek Özlemek Ama Ulaşamamak...
Kaderim Desem de Kabullenemiyorum...
Başkasına Ait Olsa da...
Arayıp Sormasa da...
Çok Uzaklarda Olsa da...
"O" nu Çok Seviyorum...

Biliyorum Bir Gün Yanında Olacağım, Yalnız Ben...
Ve Kimseye Hiçbir Şey İçin Söz Verme Olur mu?
Çünkü Ölmeyi Beklediğim Gibi Bekliyorum Seni...
Ve N'olur,
Bir Gün Ölümden Önce Gel Sustuklarımı Duy Diye Ağzımdan... 
Yine Hüzün Katacağım Kelimelerime...
Çünkü Ne Zaman Hüzünlensem Sana Sarılmak ve Seni Öpmek İstiyorum..
Sustuklarımı Duy Diye Ağzımdan
N'olur Ölümden Önce Gel...!

İnsanlar Sanıyorlar ki Kolayın Adı Aşk, Aşk’ın Adı Kolay...
Sanıyorlar ki Sevda Ucuz, Bir Kuru "Seviyorum" Demek Kadar...
Eğer Uykularını Satmadıysan Gecelere... 
Her Gözde Onu Aramadıysan...
Gördüğün Herkese "O İyi mi?" Diye Sormadıysan... 
Ve Yediğinin, İçtiğinin Tadını Onsuz Bulduysan...
Bunun Neresinde Sevgi? 
Neresinde Aşk? 
Aşk Kolay mı Bu Kadar? 
Günleri Günlere Ekleyip Gözün Yollarda, Son Nefeste Bile Beklemediysen...
Sevdiğine Bir Ömrü Adamayı Göze Almadıysan...
Oturup Yağmurlarla Birlikte Onsuzluğa Ağlamadıysan...
Bunun Neresinde Sevgi? 
Neresinde Aşk? 
Aşk Emek Değil midir? 
Aşk Bu Kadar Kolay mıdır?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.