11 Haziran 2016 Cumartesi

Aşk Can Çekişiyor Gecelerimde...

Bir Yıldız Gibi Düştün Geceme, Hissettiğim Her Sıcaklık Ellerin Oldu... 
Gündüzlerime Aydınlığınla Uyandım, Gecelerim İse Işıldadı Seninle... 
Bazen Bir Yağmur Damlası Oldun Pencereme Düşen... 
Sokaklarımı Yıkadın Sırılsıklam...
Tel Tel Saçlarımdan Süzüldün... 
Bazen Damla Damla Yağmur Olup Yağdın Düşlerime... 
Bazen de Bir Rüzgar Oldun Beni Sana Sürükleyen...
Bazen Sıcacık Bir Esintiyle Vurdun Yüzüme... 
Bazen de Bir Düş Oldun Gündüzlerimi Aydınlatan...
Bir İlkbahar Sabahı Ilık Rüzgarla Birlikte Yüreğime Vuran Özlem miydin Sen? 
İçime Ansızın, Usulca Bırakılan Taze Yalnızlığım mıydın Yoksa? 
Sanırım İçimde Ne Olduğunu Asla Anlayamadığım Yanımdın Benim... 
Her Özlediğimde Daha Çok Sevdiğim...
Benden Her Kaçışında Sevgini Bıraktığın... 
Senden Her Vazgeçişimde Sevginden Vazgeçemediğim... 
Ve Bir An'lık Yokluğunda Bile Kendimi Sürgünde Hissettirdiğin İçin Özeldin... 
Bu Çocuk Kalbim Sana Söylenecek Binlerce Sözle, Yazılacak Binlerce Satırla Doluydu... 
Güzel Olan Her Şeyi Söylemeliydim, Paylaşmalıydım Seninle Ama O Kadar Acizdi ki Kelimeler...  

Bende Olduğundan Beri Ne Zaman Aynaya Baksam Kendimi Bulamıyorum... 
Gözlerimde Gözlerini, Dudaklarımda Gülüşünü Görüyorum... 
Hep Nefesini Soluyorum, Tenimde Bir Ürperti Beliriyor... 
Koca Şehir Susuyor Sadece Sesin Çınlıyor Kulaklarımda... 
Bakabildiğim Kadar İleride, Dokunabildiğimce Yakındasın Ama Hasret Kalıyorum Gülüşüne... 
Hem İçinde Olup, Hem Yalnız Yaşamak Bilsen Ne Kadar Zor Geliyor... 
Hayat Kavgasını Sürdürüyor Sevdam... 
Aşk Can Çekişiyor Gecelerimde...
Tenine Susuyorum!
İlk Kez Biri İçin Bu Kadar Sızlıyor Bu Yürek...
Yokluğunun Derin Okyanusunda Yüzmeyi Bilmeyipte Boğulmamak İçin Direniyor Çırpınıyorum...
İlk Kez Biri İçin Ağlıyor Bu Gözler...
Belki de Yaşamayı Umut Ettiği Mutlulukların Keskin Bir Baltanın İndirdiği Darbelerle Yıkılan Bir Çınara Dönmesindendir... 
Yalvarırım Avucumda Geceden Kalma Son Yıldızı da Kaydıran Sen Olma...
Koyma Beni Zifiri Karanlıkların Ortasında Böyle Bir Başıma... 
Dokunma Gün Yüzüne Hasret Sürgün Goncama... 
Salma Beni Kimsesiz Uçurumların Kimsesiz Kıyılarına... 
Bırakma Beni, Tut Ellerimi Kaybolmayayım O Sonsuzlukta... 
Sımsıkı Sar Bedenimi Ruhum Benden Çıkarcasına... 
Yağmuru Islat Gözlerinin Irmağında, Sevdalını Boğarcasına...  
Yalvarırım Bırakma Beni Tut Ellerimi Sana Hasret Cana Can Verircesine... 
Yalvarırım Bırakma Beni Tut Ellerimi, Beni Sensizliğe Mahkum Etme...! 

Duyuyor musun? 
Anlatıyorum Seni!
Anlattıkça Daha Çok Güveniyorum... 
Ve Güvendikçe Daha Fazla Saygı Duyuyorum Sana Derinden... 
Hissediyor musun? 
Düşünüyorum Seni! 
Düşündükçe Daha Çok Anlıyorum... 
Ve Anladıkça Daha Fazla İnanıyorum Sana Gönülden...
Biliyor musun? 
Özlüyorum Seni! 
Özledikçe Daha Çok Seviyorum... 
Ve Sevdikçe Daha Fazla Aşık Oluyorum Sana Yeniden...! 

Neden Sevdim Seni Bilmiyorum!
Bilmiyorum Hiçbir Şeyi! 
Bazen Kendini Sonsuz Bir Boşlukta Hissedersin Ya? 
Hani Bazen Milyonlarca Kişi Arasında Yalnız Kalırsın 
Belki de Bu Yüzden, Bu Yüzden Belki de Seni Sevdim... 
Tutunacak Bir Dal Bir Ağaç Misali Sana Sığındım...
Ama Şimdi Bir Çıkış Yolu Arıyorum... 
Her Yer Karanlık Yolumu Bulamıyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.