26 Haziran 2016 Pazar

Mutlu şiirler bekliyorum sizden" Demiş Bir Dost Mailinde...

"Sevinçli,
mutlu şiirler bekliyorum sizden" Demiş Bir Dost Mailinde...
''İçinde neşe,  
mutluluk ve yaşama sevinci olsun'' Demiş... 

Mutluluk Küsmüş Bana,  
Gelmiyor İşte…  
Baharlar Geçmiş Bana Uğramadan... 
Kaçırmışım,
Ya da Unutulmuşum... 
Hep Kış Bende Havalar... 
Yağmurlar Gibiyim…
Şarkılar Var Ya Şarkılar?  
Onların Bile En Hüzünlüleri Gelip Beni Seçerler...
Bana Yapacaklarını Yapıp Ardlarına Bakmadan Geçip Giderler... 
Mutluluğu Ararken  Geldiğim Son Nokta Bu İşte...
Kovulmuş Gibiyim Bu Dünyadan...

Merak Ediyorum,
Yalnızlığa Demir Atmış Yüreklerde Pusulayı Şaşırmış,
Yolunu Kaybetmiş Bir Tek Ben miyim?
Aşk Rüzgarı Estirmek İsterken Kasırgaya Kapılan,
Kıymet Bilmeyen Gönüllerde Harap Olmuş Tek Ben miyim?
Sevgi Vermek İsterken Yaprak Yaprak Kuruyan,
Sevgisiz Kalan,
İçin İçin Ağlayan  Tek Ben miyim?

Ben Sürgünüm Kendime...
Sahipsiz Kelimeler Gibi Başıboşum...
Kolay mı Sandınız Sükutün İçinde Feryatı Gizlemeyi?
Gözlerde Damlaları Hıçkırıksız Taşıyabilmeyi?
Yorgun Ruhum,
Yorgun Bedenimle Yürüyorum Bir Başıma Bu Hayat Yolunda...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.