3 Haziran 2016 Cuma

Üç Günlük Maceralarınıza Aşk Demeyin...!

Aslında Yazmak İstiyor muyum İstemiyor muyum Bilmiyorum...
Bazı Anlar Vardır Ya Hani, İnsanı Boğar?
İşte O Anlardan Birindeyim...

Yıllarca O'na Söylemek İstediğim Şeyleri Sayfamda Yazmaya Çalıştım... 
Ve Ben Bunun Adına "Sessiz Çığlıklar" Dedim...
Evet, Yıllarca Ben, Beni Üzene Yazdım,  
Sanki Benim Yazdıklarımı Okuyormuş,  
Beni Duyuyormuş Gibi Yazdım...
Aslında Ne Okuyordu Ne de Duyuyordu.... 
Kah Ağladım Satırlarımda, 
Kah Sitem Ettim Beni Böyle Yakana,
Acıtana... 
Bazen Kızdım,
"Adını Anmam Bir Daha" Dedim,  
Ama Yine Sözünü Tutamayan Ben Oldum... 
Bazen Hayaller Kurdum Hayatında Hiç Yerim Olmadığını Bile Bile... 
Sanki Kapı Çaldığında Gelen O Gelmiş Gibi Heyecanla Açtım Kapıyı,... 
Her Telefona O'nun Sesini Duyacakmış Gibi ""Efendim" Dedim... 
Alıp Başımı Gitmek İstediğim Anlar Çok Oldu,
Ama Olmadı,
Beceremedim...
Korkaklığımdan Değil, 
Hep Birileri Engel Oldu Gitmelerime... 

Herkesin Bir Hüznü Var,
Ve Her Hüzün Diğer İnsanların Hüzünlerinden Daha Büyük Gelir İnsana...
Kiminin Yaşanmış Büyük Bir Sevdası Var,
Hiçbir Sevda Masalında Yaşanmamış,
Kiminin Umudu Var,
Bitip Tükenmeyen, Hiç Gerçekleşmese Bile...

Hayatta Hepimizin Farklı Bir Derdi Var, 
Farklı Üzüntüsü, 
Farklı Kırgınlığı, 
Kırılmışlığı Var... 
Hepimizin Canını Yakan Şeyler Olmuştur, 
Aşk Gibi, 
Sevmek Gibi,
Birine Derinden Derine Bağlanmak Gibi,
Onun İçin Herşeyi Yapmak Gibi, 
Onu Herkesten Çok Sevmek Gibi....

Ve Bazı Kadınlar Var...
Yanlış Yapmak ve Yalnız Kalmak Arasında Bir Tercih Yaparlar....
Adamına Göre Değil, 
Heveslerine Göre Değil, 
Hislerine Göre Karar Verirler... 
Sahte Bir Mutluluk Yerine, 
Sade Bir Yalnızlığı Tercih Ederler... 
Zorunlu Olduklarından Değil, 
Gururlu Olduklarından... 

Bazen Parklarda Birbirlerine Yanaşmış Kumrular,  
Alıp Götürüyor Düşüncelerimi Hasretini Çektiğim Anlara... 
Belki Bir Daha Hiç Yaşanmayacak,
Yaşanmış Ama Sadece Aklımda Kalmış Sevdaya, 
Ya da Hatırlamak Dahi İstemediğim Ayrılıklara,  
Hüzünlere...
Sahi Aşk Her Dilde Aynı mıdır? 
Ya Duygular?
Farklı mıdır?
Ya Hissedilenler?

Yeryüzündeki Hiç Bir Canlı Aşk'a Benim Bakabildiğim Gibi  (İstisnalar Hariç)...
Çünkü Benim Gözlerimin İçinde, 
Gözbebeklerimin Derinlerinde Saklı Bir Gerçek Var...
Benim Gözlerimde Dünyanın En Güzel Adamı Var, 
Aşk Gibi... 

Şimdiki Aşklara Bakarken Şaşırıyorum...
Anlayamıyorum Bir Türlü... 
Dün Onun İçin Yanan,
Cümleleri Sadece Ona Sıralayan Bir Yürek 
Bugün Nasıl Oluyor da Bir Başkasına Yazabiliyor?
Nasıl Bakıyor Başkasına Gülümseyerek? 
Avuçlarında Onun Ellerinin Kokusu Varken, 
Bir Başka Eli Nasıl Tutabiliyor Elleri? 
İnsan Yaşamı Boyunca Tek Bir Kişiyi Sevebilecekken,
Tek Bir Kişiye Aşık Olabilecekken,
Diğerlerini Neden Kendine Çekiyor? 
Aşk Bu Kadar Ucuz Bir Duygu mu?

Günümüzde İnsanlar Aşk'ı Yaşadıklarını Söylüyor, 
Fakat Ne Tür Bir Aşk Yaşadıklarını Sanırım Analiz Etmekten Acizler... 
Gerçek Aşk İle, Aşık Olmak Arasında Farkı Göremiyorlar... 
Gönül Eğlendirmeyi, 
Kaçamak Yapmayı Dolu Dolu Aşk Yaşamak Zanneden Kararmış Yürekler;
Heveslerin İçin Kimsenin Gururu, 
Duyguları İle Oynamayın...!
Basit, 
Ucuz,
Günübirlik, 
Cinsellik Esaslı İlişkilerinize,
Üç Günlük Maceralarınıza Aşk Demeyin...!
Aşk Nedir Bilir misiniz?
Yüreğin Kor Gibi Yanarken Sessiz Kalmak,
Her Gece Yatarken Ona,
Sadece Ona Dair Düşler Kurmak,
Yaşamının Her Saniyesinde Onu Düşünmek,
Ulaşamayacağın Bile Bile Peşinden Gitmektir...
Aşk Nedir Bilir misiniz?
Sevipte Vazgeçememektir...! 
Ve Aşk'a Biraz Saygınız Varsa; 
Allah Aşkına Aşktan Bahsetmeyin...!
Çünkü Aşk, Kutsal, 
Saygın, 
Ve Yücedir... 
Belden Aşağı Düşürülmüş İlişkilerin Adı Aşk Değildir...!

Bende  Sevdim...
Tek Bir Kişiyi Sevdim...
Gözlerimden Ruhumu Seyredişini Sevdim... 
Ben O'nun Varlığı Gibi Yokluğunu da Sevdim...
İçim Yana Yana,  
Gelmeyeceğini Bile Bile Yollarını Gözlemeyi... 
Ben Onun Özlemlerini de Sevdim,
Anılarıyla Yaşamayı,
Ondan Uzak Bir Yerde Yaşlanmayı,  
Yokluğunda da Hergün Artan Bir Aşkla Sevmeyi... 
Yanında Olduğum Zaman İçimde Beyaz Çiçekler Açmıştı... 
İçimden Gökyüzüne Sevgi Dolu,
Sevda Dolu Balonlar Uçmuştu... 
Yüreğim Hüzünlerinden Uzaklaşmış, 
O'na Biraz Daha Yaklaşmıştı...
Gönül Bahçemde Rengarenk Kelebekler Uçuşmuştu...
Ben Ömrümde Hiç Bu Kadar Mutllu Olmamıştım...
El Ele Birlikte Gezmek Meğer Bir Başka Yaşamakmış...

O'nu Sevmek Başka Bir Şey...
Hiç Bıkmadan,
Hiç Usanmadan Sevdiğimi Her Gün Yeniden Yazmak Gibi...
Tıklım Tıklım Dolu Yüreğimde Oturduğun Yerler,
İğne Atsan Yere Düşmez Misali...
Aşk Bu Değil mi?
Yüreklice,
Hasretle, 
Özlemle,
Yalansız Dolansız,
Yürek Dolusu,
Tüm Kara Renklere İnat Bembeyaz Sevmek Değil mi?

Şimdi Sormayın Bana, Nasılsın, 
İyi misin? Diye...
Hiç İyi Değilim...!
Sormayın Bana Özledin mi? Diye...
Hem de Nasıl,
Deliler Gibi...!
Bana Aşk'ı Anlatmayın...!
Yaşadım,
Çıkamadım O Dipsiz Kuyudan...   
Bana Aşk'ı Anlatmayın...!
Yaşadım Saflığını,
Güzelliğini,
Ölmezliğini,
Asilliğini...
Bilirim Uzak Bakışlarda ki, 
Uzak Kalışlarda ki Çaresizliği,
Erişilmezliği...

Bir Gün O'na Gideceğim...
Yalnızlığımdan,
Ve Umutsuzluğumdan Kaçarak,
Umarsız,
Ve Yüreklice,
Yıkıp Duvarlarımı,
Söküp Prangalarımı O'na Gideceğim...
Kokumu Hissettiğinde Rüzgarlarlarda,
Gözleri Dalıp Gitmişken Ufuklara O'na Gideceğim...
Önceki  Gidişimden Öte Bir Heyecanla… 
O'na Bakacağım Önceki Bütün Bakışlarımdan Öte Bir İhtiyaçla... 
Gönlüm, Hiç Sarılmadığı Kadar Sıkı Sarılacak,O'na...
Başım Daha Önce Hiç Olmadığı Kadar Dik Olacak...
Bir Gün O'na Gideceğim...
Kendimi Sözlerinde Bulmak,
Gözlerinde Yok Olmak,
"Senden Asla Gidemem!" Dememek İçin O'na Gideceğim...
Beklesin Beni...
En Olmaz Hayallere Dalıp Gittiği Zaman,
Ruh'undan Süzülüp Gözbebeklerine Düşeceğim...
Ona Olan Hasretimi Fısıldayacağım Dudaklarımdan Hece Hece, 
Cümle Cümle...
Beklesin Beni...
En Umulmaz Bir Zamanda,
Tutsak Yalnızlığımı Yenip O'na Gideceğim....
Yalnızlıklar Ötesinden Kopup,
Umutlarımla, 
Sevinçlerimle,
Bitimsiz Sevgimle,
Bir Gün Mutlaka O'na Gideceğim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.