7 Haziran 2016 Salı

O'na Aşık Olmak Ne Demek Biliyorum...

Sonunu Hiç Getiremeyeceğim Bir Yazıya Başlamak İstiyorum Bazen... 
Hani Hisler Bitmez Ya? 
Hani Hayallerin Sonu Yoktur Ya? 
Öyle Bir Şey İşte... 
Yazdıklarım Bitmesin İstiyorum, 
Hep Tekrarlasın Kelimeler...
Ben Hislerimi Yazayım, 
O Okusun, 
Ama Hep Okusun... 
Öyle Şeyler Karalayayım ki, 
Ben Bile İnanayım Yıprattığım Onca Sayfaya...

Uzun Bir Mektup Yazmak Geçiyor İçimden...
Satırlara Mürekkep Gibi Akmak,
Gözyaşlarımla Sulamak Kelimelere Dönüşen Duygularımı... 
Satır Satır Kalbimi Dökmek...
Eridikçe Yanmak, 
Yandıkça Erimek 
Yazdıkça Satırlarda Kaybolmak,
Neden Her Akşam Ağladığımdan, 
Neden Sustuğumdan,
Yüreğimdeki Yaradan Bahsetmek İstiyorum...

Bu Gece Yüreğime Batıyor Bu Kalem,
Her Elime Alışımda Canım Yanıyor...
Bu Gece Elimde Kırılıyor Bu Kalem,
Yokluğu Akıyor Mürekkep Yerine...
Havada Asılı Kalıyor Mısralarım...
Boşuna Çırpınıp Duruyor İçimde ki Çocuk...
Hayalleri Gölgeli,
Umutları Belkilerle Tutsak...
Yenilmiş Korkularına... 
Yaralı Özgürlüğü...
Bir Yanında Yasaklar,
Bir Yanında Korkular...

Uykusuz Gecelere Yelken Açmaktı Sevmek... 
Mide Sancılarıyla Kıvranmak...
Uzaklara Dalıp Gitmek... 
Hüzünlü Şarkılarda Kendini Kaybetmek...
Baktığın Her Yerde O'nu Görmek...
Hayallerin İçerisinde Kaybolmak...
Kolay Söylenmiyor " Seni Seviyorum"...
Olmuyor,
Denmiyor Yürekten Bir Çığlık Gibi Yükselmedikçe... 
Sevgi Kolay Değil,
Sabahları Onu Özleyerek Uyanmak, 
Göz Göze Geldiğinde Yüreğine Bir Kor Düşmesine Engel Olamamak...
 O'nun Tenine Her Sıradan Temasında Bile, 
O'nu Ne Kadar Çok Sevdiğini Düşünmek,
Ve Hissetmek...
Gece Yatağına Girdiğinde O'nu Düşünmek,
Du'alarına O'nu da Dahil Etmek...

İçimdeki Çalkantılar Bazen Diniyor,
Ama Bir Melodiyle 
Bir Sözle Öyle Bir Başkaldırıyorlar ki,
Uzun Süre Sarsılıyorum... 
Bazen İnsanları Seyrediyorum Uzun Uzun... 
Konuşmak İstemiyorum Çoğu Zaman...
Kalbim Her Kalıba Girebiliyor... 
Yalnızlık, 
Sıkıntı, 
Neş'e, 
Coşku, 
Zıtlıkları Birlikte Yaşıyorum... 
Varlıkla Yokluğu, 
Mutlulukla Mutsuzluğu, 
Sessizlikle Çığlığı... 
Ne Yapacağımı, 
Nerede Duracağımı Kestiremiyorum...
Bazen Yalnızlığı Çok Seviyorum,
Öyle ki, Kalabalıkta Bile Yalnızlığı Hissediyorum... 
Konuşmak İstediğimde Oluyor, 
Hem de Çok İhtiyaç Duyuyorum Buna...
Omuzuna Dayayıp Başımı Huzur Bulmak İstiyorum, 
Sığınmak İstiyorum Sıcaklığına... 
O'na Aşık Olmak Ne Demek Biliyorum, 
Biliyorum Ama İşte, Anlatamıyorum... 
Anlatabilmek İstiyorum,
Anlamasını İstiyorum Hatta,
Ya da Sadece Anlamaya Çalışmasını...

Bilir misiniz İnsan Nasıl Kendini Unutur?
Nasıl Haykırmak İsterde Sesi Boğazında Düğüm Olur...
Konuşmak İster Konuşamaz,
Kaçmak İster Kaçamaz,
Sokaklara,
Evlere,
Hatta Kendine Bile Sığmaz Olur...
Düşünmek İster Düşünemez...
Unutmak İster Unutamaz...

Onsuz Geçen Günleri Bana Sormayın...!
Her Gün Acı...
Her Saat Özlem...
Her Dakika Hasret...
Her Saniye Umut...
Sormayın Bana Acılar Ne Zaman Diner,
Özlem Ne Zaman Sona Erer,
Bilmiyorum...
İnanın Bilmiyorum...!

Nasıl Bir Şeydi ki Aşk? 
Neye Benziyordu Kokusu?
Tadı Nasıldı?
Ne Renkti?
Hepsinin Cevabını Gözlerine Uğradığımda,
Yüreğine Sürgün Olup Yüreğime Battığında,
Her Yanımdan Sen Damlayıp,
Sen Koktuğumda,
Sözcüklere Sığdıramayıp Seni Şiirlerime Saçtığımda Anladım...
Ben Aşkı Sen Diye Tanımladım... 
Meğerse Aşk Senin Gibi Bir Şeymiş...
Meğerse Sen Aşk
Aşk Senmişsin...

Bilir misin? 
Bilir misin Sen? 
"Keşke"lerimin Nasıl Notalara Büründüğünü? 
Hüzzam Makamında Bir Şarkı Olup Nasıl Dilime Yapıştığını?
Bilir misin? 
Bilir misin Sen? 
Gidişinde Attığın Her Adımının Yüreğimi Nasıl Çiğnediğini? 
Her "Keşke"nin İçimi Sızlatan Bir Ağıt, 
Sonsuza Düğümlenen Bir Feryat, 
Sahipsiz Bir Çığlık Gibi  Dudaklarıma Yapıştığını?
Bilir misin? 
Bilir misin Sen? 
Bekleyişlerin En Zorunun Seni Beklemek Olduğunu?
Bilir misin? 
Bilir misin Sen? 
Yüzünü Göreceğim Günü Hayal Ettiğimi?
Yıpratılmış Tarihlerin Esiri Olduğumu?
Hem Seni Bir Ömür İsteyip, 
Hem Bir Ömrün Sonsuz Olmasını İsteyişlerimi?

Sahi Sevmekten Korktuğun Oldu mu Hiç Senin? 
Tüm Korkuların Ötesindeyken Yalnızca Bağlanmak Endişesini Yaşadın mı? 
Sevip Acı Çekmektense Ondan Kaçmaya Çalıştın mı? 
Ya da Tüm Duygularını Çöpe Atar Gibi  Sadece Ona Yakın Olabilmeye Uğraştın mı?
Sen Hiç Benim Gözlerimle Ağlamadın Değil mi?
Sarılmadın Ben Diye Bir Yastığa.. 
Her Gece Karabasanlarla Savaşmadın...
Sen Hiç Susamadın Bana Değil mi? 
Acıkmadın Gözlerime...
Gözlerimin Değdiği Her Yerde Benden Bir İz Aramadın... 
"Ya Telefonuma Cevap Vermezse" DiyeTelefon Elinde Kıvranmadın Bütün Gece... 
Kendine Kızgınlıktan Sigarayı 3 Pakete Çıkarmadın Değil mi?
Soluksuz Üst Üste; 
Ha Bir Eksik Ha Bir Fazla,
Ha Sensizlik Ha Ölüm Deyip Ciğerlerini Tüketmedin Hiç... 
Aramadın Geçtiğin Her Sokakta Beni Değil mi? 
Her Parkta Her Bankta Oturmadın...
Hani Yanında Sevdiğin Varmış Gibi, 
Ellerini Avucunun İçinde Düşleyip Oyunlar Oynamadın Hiç Etrafına... 
Her Çalan Telefona Bin Umutla Sarılmadın Değil mi?
Acabalar ve Keşkeler Hayatını Anlamsızlaştırırken 
Günden Güne Canını Bu Kadar Acıtan Birine Hayatımın Anlamı Deyip Sarılmadın...

Bazen Aniden Öyle Bir Vururki Aşkın Yüreğimin Kıyılarına
Öyle Hoyrat, 
Öyle Deli, 
Öylesine Tozu Dumana Katarak...
Ne Kadar Tutku Sağanağı Varsa Yağdırarak...
Hayallerim de Senli Bir Düş'e Daldırarak...
İşte O Anlarda Şu Gönlüme Hiç Söz Geçmiyor...
"Sevme!" Diyorum Deli Gibi Seviyor...
Yüreğim Buğulu Camlarda Bir Ümit Arıyor...
Gecelerde Bir Başka Yaşıyorum Seni...
Hem Sesli Hem Sessiz...
Çığlık Çığlığa İçimden Haykırmak Geliyor "Seni Seviyorum" Diye...
Sığdıramıyorum Yüreğime Sevdanı...
Heyecan Kaplıyor Bedenimi...
Dün Değil,
Bugün Değil,
Yarınlarımsın...
İçimde Bitmek Bilmeyen Heyecansın...
Sığınağımsın Yağmurlarımda...
Fırtınamsın Yüreğimde...
Seni Seviyorum Kelimesi Az Kalır Bu Sevda da... 

Hayatıma Girip Her Şeyi Değiştirmeni Umuyorum... 
Ayaklarımın Yerden Kesileceği, 
Yüreğimin Bedenime Sığmayacağı O Güzel Anları Yaşamak İstiyorum...
Biliyorum, 
Sen Gelince Rengi Değişecek Dünyamın... 
Bütün Siyahlar Dağılacak, 
Isınacak Ruhum, 
Can Bulacak...
Sen Gelince, 
Kendimi Seninle Çoğaltacağım... 
Hayatın Anlamı Farklılaşacak... 
Kahvem Gibi, 
Sigaram Gibi, Seni de Alışkanlıklarım Arasına Alacağım... 
Bağımlılığım Değil, 
Vazgeçmesi Zor Olan Sevdiklerim Arasında Yerini Alacaksın...
Biliyorum,
Sen Geldiğinde Gözlerim Başka Parlayacak... 
Ve Aşk, Üstümde Güzel Bir Elbise Gibi Duracak... 

Üzme Beni, 
Sakın Üzme Yüreğimi…
Seni Sevdi Ya Hani Bir Kere, 
Bunu Fırsat Bilip Sakın Kırma, 
Kırdıkça Umursamamazlık Yapma...
Çünkü Sen Sevilensin Sevgili, 
Sensin Yüceltecek Olan Kalbimi... 
Üzme Beni, 
N'olur Üzme Sevgili…
Sen Her Üzdüğünde Bir Parça Ben Kaybolur Karanlıklarda... 
Gözlerimde Yağmurlar Usul Usul Gider...
Gitmeme İzin Verme,
Tut Sıkıca Kollarımdan... 
Tut ki Kalayım Kollarının Arasında... 
Çok Şey Değil ki İstediği Kalbimin... 
Senin İsteklerinden Farklı Değil ki...
_______________________________

Bir Yürek Var Bedende, 
İçinde Sen Olup Filizlenen...
Bazen Sıcacık Güneşi Olan,
Bazen Bir Sel Olup Taşıp,
Yakıp Yıkan... 
Bazende Mutlulukla Isıtan...
Yaralı Bir Yürek Var Bedende,
Sensiz ve Çaresiz...
Çaresiz Tutsak Kalsa da Sana,
Kan Ağlasa da Umutsuzca Seni Andığında,
Damla Damla Akıtsa da Yaşlarını,
Tutup Atamıyorum Bir Kenara... 
Bir Yürek Var Bedende,
Adı Sen Olup Tutsak Kalan...
Bir Sen...
Bir Sen Var Bu Bedende,
Adı Sızı Olan...
Yarım Kalmış O Kadar Çok Şeyim Var ki,
Tıpkı Sana Olan Aşkım Gibi...
Sana Olan Bakışım Gibi...
Sana Olan Sonsuz Sevgim Gibi...
Tıpkı Bu Şiir Gibi...
İnan Bana Henüz Yokluğuna Dayanacak Güçte Değilim...
İçimde Hala Sıcacık...
Hala Göğsümü Yırtarcasına Hırçın Duruyor Sevdan...
Bir Gün Gelir de Bulanık Düşünceler İçinde Aklına Gelirsem, 
Önce İsmim, 
Sonra Yüzüm, 
Sonra da Gözlerim Canlanırsa Hatırında, 
Bir Soru Kalırsa Aklında Otur da Düşün İyice Beni...
Nasıl Sevildiğini, 
Neden Bitirdiğini Düşün de Yargıla Biraz Kendini...
Anla Ya da Anlama,
Sen Varsın Her Anımda...
Hiçbir Şey Bırakmadım Kalbimde Senden Başka...
Tek İsteğim Senden,
Savurma Yapraklarımı Senden Uzaklara...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.