14 Haziran 2016 Salı

Bir Kere Daha Gitme Desem Kalır mıydın?

Ne Oldu? 
Kim Dokundu İçimin Bu Yanına Bilmiyorum,
Ama Suskunum Günlerdir...
Bu Suskunluktan Kimler Ne Anlamlar Çıkarıyor Bir Bilsen...
Bekliyorum Birini, 
Bir Şeyi,
Ama Zamanın Neresinden Gelir Bilmiyorum...
Ya da Gelse Yetişir mi... 
Dedim Ya Suskunum Günlerdir... 
Özne Yok, 
Yüklem Yok...
Bu Yokluk İçine Bir de Sen Yok...!
Dinlemiyorum İçimi Titreten, 
Seni Söyleyen Şarkıları...
Çünkü Kör Bıçak Gibi İçime Saplanıyor Şarkılar...
Kurşun Gibi Beynimi Deliyor Nakaratlar...
Okumuyorum Seni Hissettiren,
Her Mısrada Seni Anlatan,
Kelimeleri Dans Ettirdiğin,
Hücrelerime Dinlettirdiğin Şiirleri...
Konuşmuyorum...
Çözemiyorum Dudaklarımı...
Vereceğin Cevaplardan Korkuyor Yüreğim...
Sesini İçime Hapsedip Gitmenden Korkuyor...
Henüz Doğmamış Umutlarımı Yitirdim Sayende...
Sana,
Ve Senli Olan Her Şeye Susuyorum...
Hüzün Soluyorum Her Günümde...
Kurtulamıyorum ; 
Ne Sessizlikten,
Ne Sensizlikten...
Aynaya Baktığımda Başka Bir Suretle Karşılaşıyor Gibiyim...
Bu Gözler Benim Değil Biliyorum... 
Dağılmış Saçlarım...
Ölüm Kadar Sessiz Çığlıklarım... 
Sesimi Duyuramıyorum Hiç Kimseye..
Eksiliyorum Yavaş Yavaş...
Ve Her Doğan Günde Yeni Umutlara Gebeyken Ben 
Kendimi Kanayan Kelimelerime Asıyorum...
Nereden Başlayıp Nasıl Anlatsam Seni? 
Nasıl Döksem Kaleme Yüreğimdeki Sevda Kokan Cümleleri? 
Öyle Bir Duygu ki Bana Yaşattığın Kağıtlara Sığdırmak Zor...
Yalnızca Gözlerimle Gözlerine Akıtabilirim İçimdeki Aşk Nehrini...
Sedece Avuçlarına Bırakabilirim Yüreğimde Kanat Çırpan Kelebeği...

Anlatsam da Anlamadın...
Duyamadın... 
Ya da Duymak İstemedin...
Bir Sitem,
Bir Yankıydı İçimdeki Ses...
Yorgunum, 
Ama Bu Kez Başka,
Bu Kez Farklı, 
Bu Kez Acı...
Bezginim, 
Ama Bu Kez Fena…
Bu Kez Boş Vermiş Gibi Herşeyi... 

Bekledim Geceler Boyu
Bir Ses,
Bir Nefes...
Senli Notalarla Avutmaya Kalktım Sonra Kendimi...
Hissetmek İstedim Gelme İhtimalini Yürekten...
Yoktun Ya?
Varlığınla Doldurdum Tüm Odamı...
Senli Rüyalara Daldım Koynunda...
Mutluluk Yalanları Fısıldadım Yüreğimin Kulağına...
Hani,
Hani Sen Yoktun Ya?
Kavruldum Kurak Yaz Akşamlarında...
Gözyaşlarımla Serinletmeye Kalktım Her Bir Zerremi...
"Bu da Geçecek" Yalanını Söyledim Bilmem Kaçıncı Kez Kalbime...
Geçmeli,
Geçmek Zorunda Dedim,...
Geçen Hiçbir Şey Yok Oysa...!

Ben Bir Kere Aşık Oldum Sadece...
Küçücük Bir Gülümsemeyle Başladı Her Şey...
Daha Önce de Kalbimin Böyle Hızla Çarpmamıştı...
Ama Hiçbir Zaman Böylesine Ağrımamıştı Sol Yanım...
Böylesine Güzel Gelmemişti Daha Önce Dinlediğim Hiçbir Şarkı... 
Bir Kez Daha Böyle Sevemezdi Bu Yürek...
Sevemedim...
Sadece Sendin Küçük Yüreğimdeki Bitmeyen Sancım...
Yaşamımdın...
Evet,
Benimle Birlikte Göçecekti Sevdan Yüreğimden...
Senden Önce Sevmenin Bu Denli Güçlü,
Ucu Bucağı Olmayan Bir Duygu Olduğunu Fark Etmemiştim...
Bedenimin,
Ruhumun Her Zerresine Bir Ömür Hızıyla Yayılacağını Tahmin Etmemiştim...
Şimdi Bir Sevdanın Yükü Var Yüreğimde...
Razıyım Can Bildiğim Sevdanın Altında Ezilmeye...
Razıyım Senden Gelecek Her Üzüntüye...
Ne Kadar İsterdim Bir Kerecik Olsun Kendini Benim Gözlerimle Görebilmeni...
Belki O Zaman Anlardın, 
Beni Sevmeyecek Olsan Bile Neler Çektiğimi... 

Sevdim Seni...
Nasılı,
Niçini Yok İşte ...
Görmesem de, 
Nasıl Olduğunu Bilmesem de, 
Sevgi Denilen Duygu Toprağa Düşen Tohum Gibi Yeşerirmiş Fark Ettirmeden Yüreğimde...
Sevdim Seni...
Nedeni,
Sebebi Yok Bunun... 
Her Kelimen Hançer Gibi Delip Geçse de, 
Gerçeğin Tanımına Uymasa da Düşlerim,
Bir Gülüşüne Hasret Gitse de Son Nefesim, 
Müebbeten Yokluğuna Mahkum Olsam da, 
Yasaklar da,
Günahlar da Bulsam da Seni,
Aşka Sürgün Yaşamaksa Bedeli, 
Sevdim Seni...

Bir Kere Daha Gitme Desem Kalır mıydın?
Gururumu Ayaklarımın Altına Alıp
Çiğnesem Acımasızca, 
Kal Desem Derin Bir Özlemle, 
Gözlerine Bakıp Titrese Gözbebeklerim, 
Ve Dokunuşunda Düşecek Kadar Hüzün Çökse Kucağıma, 
Yine de Gider miydin? 

Biliyorum Sen; "Seni Seviyorum" Diyemezsin...
Seversin,
Hissedersin Ama Söyleyemezsin...
Halbuki Aşk Ne Kadar Yakışıyorsa Sana...
Sen Aşk'a Yakışıyorsun...
Hani Olur Ya;
Bir Zaman,
Bir Gün,
Bir An Olurda Dökülüverirse Dudaklarından...
Sen;"Seni Seviyorum" Dediğinde Bahar Gelecek Ansızın...
Mevsim Kış Bile Olsa Tomurcuk Açacak Tüm Gül'ler...
Sen; "Seni Seviyorum" Dediğinde,
Ben Yeniden Doğacağım Tüm Ölümlerime İnat...!
Ama Sen;
"Seni Seviyorum" Diyemezsin...
Biliyorum Sen; "Seni Seviyorum" Diyemezsin...
Ama Ben;
Seni Sevdiğim İçin Özür Dilemem...!
Ne Sen İstedin Diye Vazgeçerim Sevmekten,,
Ne de Sana "Seni Seviyorum" Demekten...!

Unutmak İstemiyorum Seni...
Yine Karanlık Olsun İstemiyorum... 
Sen Yoksun Diye Umutlarım Saklansın İstemiyorum...
Unutulmuş Bir Benlik Bir Daha İstemiyorum...
Aklımdan Çıkma İstiyorum...
Mıh Gibi Çakıl Kalbime, 
Söküp de Alamasın Ölüm...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.