16 Haziran 2016 Perşembe

Öylesine İşte...!

Aşk'ı Anlatmanın, Aşk'ımı Anlatmanın Zor Olduğunu Bildiğim Halde Yine de Duygularımı Bir Nebze Bile Olsa Daha Rahat Anlatabilirim Umudu İle Yazıyorum... 
Gerek Şairler Olsun, Gerekse Yazarlar ve Gerekse Aşk'ı Yaşayan Herkes Bir Şekilde Tarifini Yapmaya Çalışırlar da Sonradan Tariflerinde Noksanlık Olduğunu Görüp Utanırlar... 
Belki Bilirsin, Aşk İnsanı Kılıçsız Zapt Eder ve İpsiz İdam Eder... 
Aşk, Bir Mecnun Misali Adı Sorulduğunda Leyla Diyebilmektir, Her Zerresine Kadar Leyla Olabilmektir... 
 Ben Leylayım Demiyorum, Olmak da İstemem Zaten... 
Çünkü Kavuşamamıştı Mucnun'una... 
Ben İse Sonumun Sana Bağlanmasını İstiyorum... 
Gönlümle Konuşup Öyle Dertleşiyorum... 
Saatlerin Yılların Yorgunluğuyla Ağır Aksak İlerlerdiği Bitmeyen Gecelerde Bir Sevdayı Kuşanmış Her Azasıyla Bedenimin, Varlığımın Elem Çektiğinden Olacaktır ki Biraz Yaralı, Hastadır İçinde Seni İsteyen Kalp... 
Elbette ki Şifası Sevdiğimin Dudaklarıdır, Beni Kendisine Bağlayan Yüreğidir...
Sabaha Düşman Gecelerde Hayalini Düşündükçe Daha da Düşünmek, Varlığınla Erimek İstiyorum... 
Bu Hislerimi Dünya Hevesleriyle Kirletmeyi Hayalimde Bile Görmekten Allah''a Sığınırım... 

Doğasında Vardır Aşığın İlgiye Zerre Kadar Bile Olsa İlgi Görmek İstemesi... 
Sevgilinin İlgisizliğidir Onu Deli, Çılgın Eden... 
Sen İçimde Adı Bilinmeyen En Parlak Yıldızsın...
Diğer Taraftan da Aynaya Aksetmeyen Görüntüm...
Aradığım Öteki Yarımsın... 
Beni Tamamlayacak Olan Gecesin... 
Hayatın Anlamını Yaşayabileceğimsin... 
Bu Satırlarla Hislerimi, Olmasını İstediklerimin En Özel Halini Anlatıyorum... 
Ateşin Yakıcı Olduğu Kadar Temizleyici Özelliği de Vardır... 
Nasıl ki Günahkarların Cennete Temiz Halde Girebilmeleri İçin Önce Yanmaları Gerekiyorsa, En Sade, En Duru Haliyle Bende Senin Sevgine Layık Olmak İçin Yanıyorum... 
Gözümün Nuru, Vuslatın Ağır Yükünü Kaldırmaya Yetecek Takatim Yok! 
Gel Boz Sen Bu Aşk'ın Sonundaki Ayrılığı, Kavuşamayanların Gözyaşlarını... 
Belki Son Bulur Gelişinle Çaresiz Sevenlerin Ağladığı Gece Hükmündeki Kader... 

Dört Gözle Gelmeni Bekliyorum... 
Gelsen Tüm Hücrelerime Kadar Sen Olduğumu ve İsmini Anarken Kalp Atışlarımın Nasıl Coştuğunu Görürsün... 
Gelsen Senin İçin Şiirler Derdiğimi ve Her Şiirin Sonunda Bir Gül Çizdiğimi Görürsün... 
Gül Yapraklarının Birbirine Kenetlendiğini Görürsün... 
Ve Her Şiirde Bir Islaklık Olduğunu Görürsün...
Aşk'ımı Anlatan Mısraları Gözyaşlarımın Suladığını Görürsün... 

Ey Gözümden Bile Kıskandığım... 
Gözlerim Dalgın Bakmasın Bir Resimdeki Tebessüme Takılır Gibi... 
N'olursun Gel! 
Kalmasın Bu Yüreğim Sevdiğimce Reddedilmiş Bir Sevgili Gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.