19 Haziran 2016 Pazar

Ben Artık Kendime Saklanmak İstiyorum...

Giden,
Dönmeyen, 
Bilen,
Ve Asla Bildiklerinden Şaşmayan,
Gözleri Yaşlı,
İçi Boş Gibi Görünen, 
Ama Bir O Kadar Kalbi Dolu Bir Adamsın Sen... 
Ben Seni, O Bilinmezliğinin İçindeki Saf Benliğinden Tanıdım Yolların Sonuna Doğru Giderken...
Bildiğim Ama Söylemediğim Şeylerin Hepsi Seni Anlatıyordu İçimde... 
Seni Bu Kadar Sevmemin, 
Senden Gidemememin, 
Karşına Çıkmaya Bu Kadar Çekinmemin, 
Ve Sana Bu Kadar Uzak Kalmaya Çalışmamın Sonucunca Neler Gördüğümü Bir Sorsan, 
Bir Anlasan İçimdeki Bu Yangını...

Sen İçimde ki Karanlıklarda Krallık Kuran, 
Yüreğimin En Titrek Anlarında İçimi Dolduran, 
Ve İçimde Çığlar Düşüren, 
Yaralayan, 
Ama Bir O Kadar da Yaralarımı Sarmaya Çalışan, 
Ben Susamışlığım Kadar İçine Gömüldüğüm, 
Bu Şehrin Her Köşesine Adını Yazdığım,
Sessizliğimi Sorguladığım Her Anımda, 
İçimde Bir Şeylerin Hep Acıdığı, 
İçime Düş Kırıklarımın Battığı Sen... 
Beni Neden Bu Kadar Yaraladığını Anlayamadığım Sen... 
Kuru Çöl Geceleri Gibi Dudaklarımın 
Sana Susadığını Bildiğin Halde Neden Kaçtığını, 
Neden Bu Kadar Israrla Görünmezliğini Hiç Anlayamadığım Sen... 
Rüzgarında Bir O Yana Bir Bu Yana Savrulurken Ellerimi Tutmaya Çalışmayan, 
Bir Yandan da Tuttuğunu Zannettiğim Anda Ellerimi Bir Boşluğa Bırakan Sen... 
Nedenini ve Anlamsızlığını Çözemediğim, 
Şifreli Konuşmalarının,
Ve Şifresiz Susuşlarının Sahibi...
Sustuklarının ve Bildiklerinin Arkasına Sığındığını Gördüğümde, 
Sözcüklerimi Hiçbir Tümceye Bağlayamadığım Sen....
Anlatmaya Çalıştığım,
Özlediğim, 
Ne Kadar Özlemem Gerektiğini Bilmediğim Sen, 
Olmuyor İşte...
Boşa Çıkıyor Rüyalarım...
Nereye Kaçarsam Kaçayım Sana Çıkıyor Yollarım...
Sen Aslında, Hiç Bir Satıra Sığdıramadığım Tek Sevgimsin...
Bazen İçime Sakladığım,
Bazende Saklayamadığım Tek Derdimsin...
Sevdama Arkanı Döndüğünde Bile, 
Hasretine Dayanamadığım Tek Özlemimsin...
Seni Yazayım Desem Sığmazki Satırlara...
Cümlelerim Susar Kalır,
Küser, 
Konuşmazlar Benle Bir Daha...
Ellerim Donar,
Kalemim Yazmaz Olur Adeta...
Yazamam,
Söz Geçmez Olur Hem Elime Hem de Aklıma...

Hırçın Rüzgarlar Tel Tel Dolanırken Saçlarımın Arasında, 
Sıcacık Bir Damla Akıyor Gözpınarımdan... 
Nefesim Donup Kalıyor Dudaklarımda...
Çağlarken Aşkın Can Damarımda, 
Mümkün mü Dizgin Vurmak Bu Sevdaya?
Bugün Sesini Duymadım,
Dünde Duymamıştım Zaten,
Yarında Duymasam Fark Etmez...!
Benim Sevgim Kalbimde,
Dilimde Değil...
Seni Dünde Sevdim,
Bugünde Seviyorum,
Yarında Seveceğim...
Ama Bil ki;
Sen Sustukça,
Simsiyah Bir Geceye Döndü Aşkınla Parlayan Gözlerim...
Coşkusunu Kaybetti İçimdeki Çocuk... 
Yitti Gitti Renkli Düşlerim...
Aralandı Yüreğimin Ümitsizlik Penceresi....
Sen Sustukça, 
Yalnızlaştı Yüreğim...
Lal Oldu Dilim... 
Suskunluğunun Hançeriyle Yaralandı Tüm Sözlerim...
Daraldı Nefesim...
Sen Yine Sürdür Sessizliğini...!
Yine Sus, 
Hiçbir Şey Söyleme İstersen...
Bozma Sessizliğini...
Ben Seni Beklerim,
Yine,
Yeni,
Yeniden Beklerim...
Sonsuza Dek Beklerim...
Çünkü Aşk Seni Yürekten Sevdiğim An'dı... 
Hiçbir Şeyi Düşünemez Hale Geldiğim Zamandı....
Ben Seni Sevdim... 
Gözlerim Gözlerinle Tanışmadan...
Ellerin Ellerimde Dolaşmadan... 
Tenin Tenimi Titretmeden...
Bir Pınar Berraklığında... 
Bir Bahar Rüzgarı Ilıklığında,
Hiç Görmeden,
Hep Bekleyerek Sevdim... 
Seni, Uzun Zaman Yüreğimde Sakladım... 
Seni Ben, Susarak Sevdim,
Seninle Konuşmadan... 
Sessiz Gözyaşlarımla Sevdim... 
Sorgulamadan,
Sadece Umutla Sevdim... 
Tek Başıma 
Özgürce Sevdim...
Sonunu Düşünmeden Sadece Sevdim...
Gelirmisin...
Bakışlarım, Bakışlarınla Buluşabilir mi...
Dudaklarımdaki Tebessümler Seninle Gülümsemelere Geçebilir mi... 
Ellerim, Ellerini Tutabilir mi...
Bahar Yağmurları Başladığında Seninle Islanabilirmiyiz...
Beni Gördüğünde Sevinçle Sarılabilir misin... 
Benimle Sevda Dansını Yapabilir misin... 
Kalp Ritmlerimiz Birlikte Atabilir mi...
Sende Ben Gibi Sevebilirmisin... 
Kollarını Boynuma Sarabilir misin...
Başımı Omuzuna Koyabilir misin...
Gözlerimizi, 
Ellerimizi Kenetleyebilirmiyiz...
Beklesem Seni, 
O Gün Gelebilir misin Bilmiyorum Ama,
Ben Küçücük Yüreğimle Sana Yüreğimden Büyük Bir Sevda Büyüttüm...
Ama İnandıramadım...
Bil ki; Yaşanmamış Sevdamın Acısısın Yüreğim de... 
Kalp Yanması,
Göz Yaşarmasısın...
Yüreğimden Gitmeyen,
Elimden Düşmeyen Sigaramsın... 
Her Nefeste Hasretindir İçime Dolan.. .
Yorgunum...
Çok Yorgun...
Kimseye Anlatamayacığım Kadar...
Kimsenin Anlayamayacağı Kadar...
En İyisi Biraz Uzak Durmak,
Ve Biraz Dinlenmek Issız,
Kuytu Bir Köşede...
İçimdeki Boşluğu Dolduracak Gücüm Kalmadı... 
Seni Sana Anlatacak Dermanım da Yok…
Bir Şeyler Var Yüreğimde Can Çekişen... 
Beni Her Saat Başı Öldüren...
Dünümde Sen Vardın Bugünüm İse Karanlık...
Aydınlığımı Zifiri Gecelere Teslim Edişinin Sancısı Hala Yüreğimde...
İnan Acıyor Kalbim…
Yaralarımı Kapatmaya Çalıştıkça Artıyor Kanamalarım...
Artıyor Beni Kavuran Yangınlarım...
Hayat Bu İşte...
Biraz Yorgun...
Biraz Yalnız...
Biraz Karmaşık...
Yorgun Bedenim...
Yorgun Beynim...
Yorgun Yüreğim...
Ben Artık Kendime Saklanmak,
Yavaş Yavaş Yok Olmak İstiyorum... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.