17 Haziran 2016 Cuma

Yüreğime Yazılmış Bitmeyen Bir Şiir'sin Sen...

Ne Çok Aldatıldık, 
Kırıldık, 
Ağladık, 
Üzüldük... 
Yükünü Hala Taşıdığımız Nice Acılarımız Var Adları Bizde Saklı... 
Hangi Acılardan Geçmedi ki, 
Neleri Unutmadı Yüreklerimiz...
En Acıtan Yaralar Kapandı Zamanla,
Üstü Kabuk Bağlayıp Altı İçin İçin Kanasa da...
Kalbimiz Üşümüş
Titremişti Ellerimiz, 
Yüreğimiz,
Ve Tüm Benliğimiz O'nun Gidişiyle...

Çoğu Kez Karşılıksız Sevdik...
Hayatımızın Sırlarına Ortak Edeceğimiz İnsanı,
Durarak, 
Düşünerek, 
"Az Bekle" Diyerek Sevmedik...
Ne Kadar Sevebilirsek Hep O Kadar Sevmiştik...
Özlemlerimize, 
Beklentilerimize, 
Ne Verip Ne Alabileceğine Bakmazsızın,
Bedelsiz,
Beklentisiz, 
Karşılıksız Sevmiştik...
Nasıl Seversek Sevelim,
Her Kavuşmanın Bir Terk Ediş Olduğunu Bilerek Sevmiştik...
Tıpkı Hesapsız Kavuşumalar Gibi, 
Hesapsız Ayrılıklar Yaşamıştık...

Ne Kadar İstemesemde Sana Yazıyorum Her Defasında...
Seni Haykırmak,
Seni Konuşmak
Bana Acıdan Başka Bir Dert Vermiyor...
Ama Olmuyor, 
Sensiz Yapamıyorum...
O Kadar Arıyorım ki Seni,
Her Yerde,
Her Baktığım, 
Daldığım Yerdesin...
Sesini Özlüyorum...
Kokunu,
Sıcaklığını...
Varlığın Tarifsiz Bir Düştü, 
Yokluğunda Yüzüm Karanlığa,
Sızın  Gülüşüme Düştü... 
Yüzümde Acıyan Bir Gülüş Var Şimdi... 
Bana Bıraktığın Yokluğundan,
Olmayışından,
Beni Sensizliğe Bırakıp Gidişinden Nefret Ediyorum...!

Hani Beni Benden Alan Sözlerin Vardı Aşk'a Dair, 
Bize Dair,
Satırlarda Hayat Bulan…
Hani Hiç Dokunamasak da Birbirimize İlmek İlmek İşlenen Yüreğimize 
Ve Adına Aşk Dediğimiz Dizeler...
Her Kelimesinde Hasret, 
Her Kelimesi Biz Kokan Satırlar...
Benden Sen Dökülen, 
Senden Ben Dökülen Cümleler Sabırsızlanırdı Bu Dizelerde...
Okudukça Dünyamız Değişir,
Bambaşka Boyutlarda Ruhlarımız Birbirimizi Bulur,
Aşk'ı Yaşarlardı En Doyumsuz Haliyle...
Seni Bulduğum Satırların Şimdi Yokluğundayım...
Umutsuzluğun Elinde, 
Hüznün Esiriyim...

Seni Sevdiğimi Anladığım Günden Beri Gökyüzü Değişti,
Geceler Değişti...
Sen Gönlüme Düştüğün Gün,
Haram Saydım Bana Bakan Tüm Gözleri...
Gözlerini Gözlerime Mühürlediğimden Beri, 
Hiç Bir Bakış Silemedi Gözlerimden Seni...
"Canım'' Diye Seslendiğinde Sustu Tüm Kainat...
O Ses Tenimde Durdu,
Ölür Gibi..
Öldürür Gibi
Ama En Çokta Aşk Gibi...
Bir Bıçak Gibi Saplandın Solumdan...
Sil Baştan Yazdın Beni...
Yeniden Şekillendirdin Hayatımı...
Aklımı,
Yüreğimi,
Masalımı...
Ben Baharı Seninle Yaşadım... 
En Güzel Aşk Güllerim Seninle Açtı...
Seninle Şenlendi Tüm Yaşamım...
En Güzel Baharı Sen Getirdin Ömrüme...
Seni Var Etmek İstedikçe,
Sevdikçe,
Her Şarkıyı Seni Yaşatarak Söyledikçe,
Son Nefesimin Son Sessizliğinde,
Yine Adını Söyleyeceğim...
Varlığın Umut Demiştim Ya Hani?
Yüreğimin Güneşi Senin Gözlerin...
Gölgen Limanım...
Kolların Huzurum...
Yaşam Adına Aldığım Her Nefes Sana Dair...
Ben İse Sevdana Tutsak Aşık...

Senin Sayende Sevgilerin En Büyüğünü Yarattım İçimde...
Kimileri Bunu Taşıyamaz İçinde, 
Ama Ben Büyük Bir Gururla Taşıyorum, 
Hiç Çekinmeden, 
Hiç Utanmadan... 
Yemin Ederim Kolay Değil...! 
Kolay Değil, Yirmi Dokuz Harfi Birleştirmek Titremeden... 
Kolay Değil, Adını Söylemek Kekelemeden...! 
Yemin Ederim Kolay Değil, Sana "Seni Seviyorum" Demek...! 
Anladım Değil mi?
Yüreğime Yazılmış Bitmeyen Bir Şiir'sin Sen...
Bilirim Sen Benden Başkasına "Canım" Demezsin,
Ama Bil ki Benimde Gözlerim Senden Başkasına Sevgili Diye Değmez...
Sen Sevgili Sen,
Allah'ın Bana: "Bak Sana Ne Yazdım" Deme Şeklisin...
Gidemezsin ki Sen… 
Yüreğime İşlemişsin… 
Alabilir mi Hiçbir Kuvvet Seni Ruhumdan? 
Sökebilir mi Seni İçimden? 
Yeter mi Gücü Silmeye Anıları? 
Talan Etmeye Kalbimi? 
Gidemezsin ki Sen… 
Gidemezsin ki Ben Gitmeden...!
Aşk Sensin... 
Ben Sen Varsan Nefes Alırım,
Sen Varsan Yarınıma Bakarım...
Sadece Senli Hayallerle Avunan Gönlümü,
Senin Bir Tek Gülümsemene Adarım...
Senin Bir Tek "Canım" Deyişine,
Ve Her Seferinde Bana Bakan Gözlerine Yüreğimle Sarılırım...
Sen Olmazsan Ben Hiç'im...! 
Sen Olmazsan Yarımım...!
Dünümümde,
Bu Günümde Sadece Sensin...
Tek Varlığımsın...
Tek Yaşama İsteğim...
Sahip Olabileceğim, 
Ve Yanımda Görmek İçin Çırpınacağım Canımsın...
Sen Olmazsan Ne Aşk'ı, 
Nede Hayatı Tanımam...
Sen Olmadan Hayatta Kalamam...
Sen Benim Aldığım Nefesimsin,
Tek Sevdiğimsin...
Çünkü Benim İçin;
Aşk ta,
Hayatta Sensin...
Sen...
Seni Sevmek;
Kelimelerin Bittiği...
İplerin Koptuğu...
Dilimin Sustuğu...
Nefesimin Kesildiği...
Ve Benim Bittiğim An...
Sesine,
Kokuna,
Yüreğine Mecburum...
Sana Ömrümün Geri Kalanı Diyorum Ya?
Çünkü; Sen Benim Ömrüme Ömür Katan,
Son Nefesimde Bile Yanımda Olmasını İstediğim Tek Adamsın...
Sen Benimsin... 
Çünkü; Emeğimsin, 
Sevgi Verdiğimsin... 
Değer Verdiğim, 
Çaba Sarfettiğim,
Umutla Beklediğimsin... 
Ben Sadece "Özledim" Diyeyim...
Sende Özledim'in Önüne; Kokunu, 
Sesini, 
Yüzünü, 
Ruhunu, 
Gözlerini, 
Ellerini, 
Bakışını, 
Gülüşünü, 
Dokunuşunu
Sözlerini Ekle… 
Öyle Hisset Özlemimi...

Şimdi Sus...
Sarıl Bana..
Nedensiz, 
Koşulsuz 
Bedenden Öte Ruhunla,
Ruhumla...
Olduğum Gibi, 
Olduğun Gibi...
_________________________________

Aşk; Ne Muhteşem Bir Duygu...
Dönemi, 
Çağı Olmayan...
Ayakları Yerden Kesen, 
Sayısız Düşlerde Buluşulan... 
Baktığınız Her Yerde Aranan Yüz, 
Çalan Her Telefonda Duyulmak İstenen Ses... 
İçinize Sığdıramadığımız,
Anlatmak İstesek de Anlatamadığınız En Tarifsiz Duygu Kelimeleri...
Aşk'ı Tatmayan Bir Kalp Var mıdır? 
Sanmıyorum...! 
Her Yaşta Yakalayabilir Aşk Seni, 
Yaşı da Olmaz, 
Zamanın da...
Hangimiz Hatırlamaz Anılarımızda, 
Onu Gördüğümüz Zaman İki Kelimeyi Bir Araya Getiremediğimizi? 
Heyecandan Vücudumuzu Ateş Bastığını?
Platonik Ya da Değil Ne Fark Eder? 
Hissedilmiştir Sonuçta Bu Duygu En Yoğunundan...

İnsan Diyorum Mutlaka Aşık Olmalı... 
İçinden Aşk'ın O Büyük Rüzgarı Esip Geçmeli... 
Sevda Kırmalı Kolunu Kanadını...
İliklerine Kadar Aşık Olmalı,
Her Hücresinde Aşk'ı Hissetmeli...
Aşktan Gözleri Parlamalı Bir Defa... 
Aşktan Saçmalamalı Mutlaka... 
Gözleri Kör Olmalı Aşktan... 
Görmediği Çukurlara Düşüp,
Uçurumlardan Düşmeli... 
Girdaplarda Boğulmalı Aşk Yüzünden...
Aşk Acısı Çekmeli... 
Kaybetmek Nasıl Bir Duygudur,
Sahip Olmak Nasıl Değerlidir, Bunları Görmeli...
Kalbinin Orta Yerinde Bir Bıçak Kesiği İle Yaşamayı Denemeli...
Özlemek Neymiş,
Hasret İnsanı Nasıl Yakıp Kavururmuş,
Aşkın Izdırabını Çekerken Anlayabilmeli...
İnsanın Doğasına İşlenmiş Aşk, 
Fıtratında Var...
İmkansızlıktır Aşkın Diğer Adı, 
Kavuşamamaktır, 
Yanmaktır... 
Olsun,
Sonu Hüsran da Olsa, 
Elde Kalan Hüzün de Olsa, 
Her Yürek Tatsın İsterim Bu Anlatılamaz Duyguyu...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.