1 Haziran 2016 Çarşamba

Zaman Ayarlı Yazılar (2) Unuttuğun Bir Şey Vardı; Ben Senin Eserindim...!

Sessizliğimin İçindeki Çığlıklarla Baş Başayım... 
Kelimeler Dans Ediyor Yine Beynimde... 
Dile Gelmeyen,  
Ruhumun Derinliklerinden Çıkmayan Sözcükler Ruhumu Kemiriyor... 
Cümlelerimi Anlamsız Kılıyor...
Şu Dört Duvar,
Müziğin Sesi, 
Ve Notaları Ruhumdan Dökülüyormuşcasına,  
Dalga Dalga Büyülüyorlar... 
İçimdeki Tüm Şiirler Sen Olduğundan Beri, 
Ne Yazsam Zaten Eksik Kalıyor.... 
Uzakları,  
Uzaklardaki Seni Düşündükçe Kendimden Uzaklaşıyorum... 
Tutunamıyorum Hiçbir Baharın Dallarına... 
Hangi Sabahımı Anlatsam Sana? 
Hangi Gecemden Bahsetsem? 
Nasıl Anlatsam ki, Cam Kırıklarına Uzanıp Sabahlamanın Acısını?
Nasıl Anlatsam Deli Duygularımı...!  
İçimdeki Bu Hüznü Yağmurlar mı Getirdi?
Neden Özlemin Beni Her Gece Zincire Vuruyor?
Neden Yokluğunun Kurşunları Beni Hep Sol Yanımdan Vuruyor?

Çıplak Ayaklı Bir Kadın Sanki Ruhum;
Gülüşleri Ağlamaklı,  
Gözleri Nemli... 
Yoksun Ya?
Düş Baharlarım Yok... 
Sessiz Çığlıklarla Dolu Boğazım... 
Susmak Acıtıyor Duygularımı... 
Yavaş Yavaş Rengini Kaybediyor Düşlerim... 
Hayallerimi Sorma...!
Tedirgin Bir Halde Seni Bekliyorlar Hala... 

Düştüğüm Girdabın En Sonsuzu Bu Aşk, 
Ama Anlamsızlaştırıyorsa Hayatımı Sensiz Yaşamak,
Ve Acıların En Büyüğü ile Bırakıyorsa Savunmasız,
Ömrümce Sensiz Olmaya Mahkum Yaşamayı Vaad Ediyorsa, 
Kısa ve Derin Olmayan Nefeslerde Boğuyorsa, 
Bunca Severken Seni Hala İnandıramamışsam,
Tüm Masumluğuma Suçlu Muamelesi Gösterebiliyorsan, 
Sevmenin Ötesi Bir Boyuta Ulaşmışken, 
Hala Yalancısın Diyebiliyorsan, 
Neye Yarar Bu Kadar Çok Sevmek?
Sen Beni Sevmedikçe Biliyorum ki Hep Ellerim Üşüyecek...
Güneş Doğmadan Batacak... 
Mevsimler Yorulacak... 
Yüreğim Susmayacak... 
Tutuklu Kalacağım Sende...

Ve Sen Bitirdin; 
Neyi Bitirdiğinin Farkında Değildin Belki; 
Yaşanmamış Bir Ömrü Bitirdin...! 
Senin İçin Hiç Başlamamıştı Zaten...
Neydim Hayatında?
Neredeydi Yerim? 
Var mıydı Sende Değerim? 
Hiç Sormadım,
Soramadım... 
Sadece Sevdim... 
Doğrularımla,
Ya da Yanlışlarımla...
Ben Seviyorum Dedikçe Sen Heves Dedin,
Yakıştıramadın Beni Kendine... 
Kim Bilir Belki de Ben Sevilecek Bir Kadın Değildim, 
Ne de Olsa Gönlünün Kapısında Yatan Esirindim... 
Hiç Utanmadan, 
Başıma Öne Eğmeden, 
Mırıldanarak Değil Haykırarak Senin Esirindim...
Ama Unuttuğun Bir Şey Vardı;
Ben Senin Eserindim...!

Bak...!
Şarkıda: "Ben Aşkı Sende Yaşayamazsam Ölürüm" Diyor...
İyi,
Ben de Ölürüm...!
Sorma Bana Ne Vakit?
Hangi Vakit?
Sorma İşte,
Bilmiyorum...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.