12 Haziran 2016 Pazar

Gönderilmeyen Mektup...

Hayat Öyle Zor ki... 
Yaşamak Adı Altındaki Pamuk İpliğini...
Kaç Kez Kopartmak İstediniz?
Kaç Kez Başkaları Tarafından Kopartılmak İstenirken Siz Onarmaya Çalıştınız? 
Bilinmeyene Yürümek Garip... 
Hayat Belki de Bilinmeyene Yürümekten İbaret... 
Bir Sonraki Atılıp Atılamayacağı Bilinmeyen Bir Adımın Götürüp Götüremeyeceği Bilinmeyen Bir Yolun Sonundaki Bilinmeyenlerden Oluşuyor Her Şey... 
Ve Hiçbir Şeyi Önceden Bilmek Mümkün Değil... 

Nedense Bu Aralar Boş Satırlara Bakmakla Geçiyor Gecelerim... 
Bir Elimde Sigaram Diğerinde Kalemim İçimdekileri Bir Bir Dökme Çabasındayım... 
Ayrılıkların Ne Kadar Zor Olduğunu Biliyorum...
İnsanların Ne Kadar Gözyaşı Döktüğünü, 
Kendi Yalnızlıklarında Ne Kadar Acı Çektiklerini Çok İyi Biliyorum... 

İnanıyordum Aşka Sevgiye... 
Herkesin Bir Ruh Eşi Olduğuna... 
Sevdin mi Ölüme Kadar Olacağına... 
Ama Şimdi Ben Bile Neye İnanacağımı Şaşırdım... 
Seversin Yetmez, 
Sevmezsin Hissiz,
Duygusuz Olursun... 
Değer Verirsin Bilinmez, 
Hayatımsın Dersin Bir Gün Gider... 
Anladım ki İnsan Sevmekle Kendisinin Acı Çekmesine Yol Açıyor, 
Tıpkı Benim Yolum Gibi... 

Artık Ağlayamıyorum...
Gözlerimden Yaş Gelmiyor...
Bu İçimin Kuraklığı Herhalde, 
Bilmiyorum... 
Resimlerime Bakıyorum, 
O Yüzü Sürekli Gülümseyen Kadın Yok Artık...
Nerede Acaba? 
Kimin Kalbiyle Birlikte Gitti? 
Beni Görmeden Yaşayabilirmiş, 
Ne Güzel... 
Keşke Bunu Bende Becerebilsem... 
insanlar Nasıl Bunu Yapabiliyor?
Nasıl Sevdiği İnsandan Kendini Uzaklaştırıyor? 
Keşke Bende Öğrenebilsem...!

Yıllar Geçti, 
İçinde Sevgi Olmayan Bir Tek Gün Vermedim Aşkıma... 
İlk Günden Daha Fazla Sevmeyi Öğrettim Kalbime... 
"Zamanla Azalır Aşkın" Diyenlere İnat Sevdim... 
Bir Çocuğu Büyütür Gibi Eğittim, 
Korudum, 
Sakındım Sevgimi...
Hep Bir Kişiyi Sevdim Ben... 
Ölürcesine... 
Gel Diye,
Sev Diye Yalvararak... 
Bir Kişiyi Sevdim Ben... 
Sormadan, 
Sorgulamadan, 
Olduğu Gibi Sevdim... 
Sarılışlarını Sevdim...
Yanımda Duruşunu... 
Ve Hayatımı Yok Edişini Sevdim... 
Aşığım Derken,
Gözlerinin İçine Baka Baka 
İçimde ki Tüm Duvarları Yıkarak Sevdim... 
"Asla Sevmem!" Dediğim Bir Anda Gözlerim Kapalı Sevdim... 
Vazgeçmeyi Hiç Düşünmeden Sevdim... 
O Bana "Git!" Dediğinde Gururumu Kırarak, 
Kalarak Sevdim...
Nefes Nefese,
Her Şeyimden Vazgeçerek,
Aşk Diyerek Sevdim...
Utanmadan, 
Sıkılmadan, 
Çekinmeden,
Acısını Çekerek, 
Büyük Sevmenin Bedelini Ödeyerek Sevdim... 
Her Şeye İnat Ben Bir Tek Onu Sevdim... 
Kör Kuyuya Gözümü Bağlayıp Kendimi Aşağı Atarak,
Vazgeç Dediğinde Bana, "Olmaz!" Diyerek, 
Direnerek Sevdim... 
Bildiğim ve Tanıdığım Her Şeyden Çok Sevdim... 
Küçük Bir Kız Çocuğu Edasıyla Masumiyetimi Katarak Sevdim... 
Ruhuma Ondan Başkasının Dokunmasına Asla İzin Vermeyecek Şekilde Sevdim... 
Son'umsun Diyerek,
Ölümüm Olacaksın Diye Haykırarak Sevdim... 
En Çok Kendimden Vazgeçerek Sevdim... 

Özlüyorum Yıllarca Göremediğim O Yüzü, 
Duyamadığım Sesi Özlüyorum...
Şehrine Gidip, 
Uzaktan Bir Yabancıya Bakar Gibi Bakıp, Dönüyorum... 
Bazen Dayanamıyorum, 
Kokusunu İstiyorum Ellerimde, 
Yüzümde... 
Eskisi Gibi Konuşabilmek, 
Eskisinden de Güzel Bakabilmek İstiyorum Gözlerine... 
Rüyalarıma Giriyor... 
Ve O Kadar Gerçek ki;
Ellerini, 
Sıcaklığını, 
Öpücüklerini Hissediyorum...
Bekliyorum, 
Bir Kez Olsun, 
Son Kez Olsun, Kokusunu Soluyabilmek Adına... 
Hayatımı Kimseye Bağlamıyorum, 
Kimseye Ait Olmuyorum,
ve Kimsede Bana Ait Olsun İstemiyorum... 

Gönderilmeyen Mektup...

Sevgili...
Nasıl Başladığını Anlatmak Zor... 
Birden Bire Oldu... 
Tutulduğumu Farkettiğimde, 
San Başlangıç Cümleleri Yazmak İçin Geç Bile Kalmıştım... 
Önce Tenime Değdin, 
Tenimden Geçip Kalbime İndin... 
Keşkeleri Konduramadığım Kocaman Adam Oldun... 
İyi ki Dedim Sana Yüzlerce Kez...
Sen Uyurken Yazdım, 
Yaşarken Yazdım, 
Sen Olamasan da Ben Hep "O" Adam Olmanı İstedim... 
Senin İçin Ölürüm Derken Ne Zaman Öldürmeye Başladın Beni?
Ne Zamandır Acıtın Yüreğimi?
Kimler İçin, 
Neler İçin Bittik?
Söylesene...! 
Ne Zaman Vazgeçtin Benden?
Nasıl Vazgeçtin Sevgimden?
Çok mu Önemli Geldi Benden Sonrakiler?
Yanına Çok mu Yakıştılar?
Benden Sonra Sevebildi mi Gerçekten Yüreğin Bir Başkasını?
Bende Gördüklerin Sana Acı Vermedi mi?
Oysa Ben Düşleyemedim Senden Başkasını Ömrümde...
Doldurmaya Çalışmadım Yerini...
Ve Zorlamadım Kendimi Sevmek İçin Başka Birilerini...
Ellerinin İzini Kirletmedim...
Küçücük Yüreğimle Kocaman Sevdim Çünkü Ben Seni...
Teninin Ateşine Daldırıp Kirpiklerimi Resmini Çizerdim Ya Dokunuşlarının?
Sen mi Yanardın Bende Yoksa Ben mi Kül Olurdum Teninde Bilmiyorum...
Seni Gördüm Nereye Baktıysam...
Kime Koşsam Gözlerine Götürdü Gözlerimi...
Hep Sen Vardın Sorgularımda...
Seni Sevmek Acı Verdiğinde Bile Acımı Sevginle Birleştirip Daha Fazla Sevdim Seni...
Ellerimi İlk Defa Tuttuğunda Sıcak Hissettim...
Seni Bütün Sıcaklığımla Sevdim...
Küçücük Yüreğime Sana Olan Aşkımı Sığdırdım...
Seni İzlemek Bilmediğim Bir Dilde Film İzlemek Gibiydi... 
Beni Kendi Kendime Gülümseten Bir Düşünceydin... 
İlk Zamanlar Adını Koyamadığım Herşey Sendin...
Sonra Sensiz Olduğum İçin Üzülmeye Başladım... 
Benim Olmadığın Halde Kıskanmaya Birde... 
Hakkım Yoktu Evet Ama Önüne Geçilmez Bir Histi İşte...
Önceleri Gülümsedim,
Sonra Gece Uyurken Yaşlar Akmaya Başladı Gözlerimden... 
Ve Her Duyguda Seni Düşündüğümü Hissettim... 
Seviyorum Dedim...! 
Ben Seni Seviyorum...! 
Seni Gizli Saklı Sevmeyi de Öğrendim, 
Haykırarakta....
Gerçek Şu ki; Seni Sevdiğime Hiç Pişman Olmadığım Gibi, 
Her Geçen Gün Gurur Duydum Kendimle...

Elbet Vardı Seni Çok Sevmemin Nedenleri... 
Bir Başka Kokmanın Burnuma Nedeni Vardı... 
Sen Farklı Olduğun İçin Değil, 
Ben Sana Farklı Baktığım İçin Vardı... 
Ellerini Tutmak Kaderi Avuçlamak Gibiydi... 
Gözlerinin Gözlerime Değdiği An Kendimi Boşluğa Bırakmamdı Sana Güvenerek... 
Tutarsın Derdim Hep,
Ben Hiç Düş'mem Sen Beni Tutarsın... 
Bir Gün Beni O Boşluğa Bırakacağın Kimin Aklına Gelirdi ki?
Şimdi mi?
Gülüşlerim Yetersiz, 
Sözlerim Fazla Boş... 
Baktığım Her Yerde Senden Bir İz Yoksa Bomboş... 
Artık İnanmak ve Güvenmek Zor İnsanlara... 
Hele Sen Üzerime Basıp Geçtiğinden Beri Daha Zor...!

Kaç Mevsim Önceydi?
Hangi Baharda Koymuştum Elimi Kalbinin Üzerine Hatırlayamasanda Özledim...! 
Gözlerine Bakıp Sevdiğimi Söylemeyeli Ne Kadar Oldu Sevgili? 
Zamanı Unutalı, 
Perdelerimi Hiç Açmayalı Ne Kadar Oldu? 
Ben Görmeden Güneş Kaç Kere Doğdu,
Ve Kızıllığıyla Battı? 
Var mıydın Gerçekten? 
Kurduğum Bir Hayal misin? 
Peki, Söyle! 
Unutabilir miyiz Yaşadığımız Her Şeyi? 
Kalbimden Geçip Gider misin? 
Öylece Yok Olur musun Zamanın Arasında Bir Yerlerde? 
Ve Ben, Kabullenebilir miyim Tüm Bunları? 
Yaşananları, 
Yaşattıklarını...
Ya Sen? 
Sahiden Vazgeçip, 
Başka Bir Mevsime Gider misin Umarsızca? 

Özlüyorum Seni...
Evimden ve Senden Kilometrelerce Uzaktayım Ama, 
Kokun Geliyor Burnuma... 
Adını Duyuyorum Bir Yerde Ansızın... 
Canım Yanıyor... 
Gözlerim Doluyor.. 
Beni Görmek İstemesende, Özledim... 
Çok Özledim... 
Unutulmak Zorunda Olan Bir Masal Olsanda Özledim...
Bir Tek Sen Varsın...!
Ve İyi ki Sen Varsın...
Varlığındır Sevdam; Varlığıma Sebep...
Yokluğundur Beni Közsüz Ateşlerde Bırakan...
Yüzünü Bir Kez Gördüm Yandı Özüm Sana...
Damarlarımda Gezindi Sevdan...
İliklerimdesin...
Zerrelerimin Özündesin...
Her Şeyim Sensin...
Ben Başkalarını Seversem Senin Yerine; 
Yandığım Ateşin Adına Aşk Denemez...
Bil ki; Bir Tek Seni Sevdim...!
Hiçsem Bile Senim...
Kovsan da Gitmem Kapından Sevgili...
Başka Kapıların Dibinde Kovulmuş Olarak Beklemektense, 
Sonsuza Kadar Senin Kapında Kovulmuş Olarak Beklemeye Razıyım... 
Benim İçin Yaşayarak Hayatta Kalmaktansa, 
Senin İçin Yaşayarak Hiç Olmamayı Seçiyorum... 
İyi ki Geldin Bana...
Gelip Boş Olan Yanımı Doldurdun...
Sol Yanımda Durdun...
Önce Ilık Bir Rüzgarla Sardı Yüreğimi,
Sonrasında Volkanlar Yokladı Düşlerimi...
Ve Sen Bir Daha Hiç Gitmedin...
Hep Olacağın Yerde,
Yüreğimde..
Sol Yanımda Bekledin...
İyi ki Diyorum Şimdi;
İyi ki Sevdim,
Ve Seviyorum Seni...

Seni Görememiş ve Sesini İşitememiş Bir Günü Ardından,
Ve Sensiz Yaşanacak Bir Günün Arafesinden Seslendim Sana...
Biliyorum Sesim Sana Ulaşamayacak Kadar Kısık,
Şimdilik Sana Yazdıklarım Gözlerimde,
Ve Dilim Ne Zaman Sana Çözülür Bilmiyorum... 
Belki de Hiç Bir Zaman Seninle Bunlar Konuşulmayacak...
Ve Kimse Seni Deli Bir Sevdanın Eşiğinde Benim Kadar Hevesli Beklemeyecek...
Belki de Bir Düşten İbaret Yaşananlar... 
Koyu Deminde Yalnızlığı Yudumlarken, 
Islak Gözbebeklerim... 
Sağ Tarafım Aşk Sızısı Çekerken, 
Yarınlarımda Seni Sevebilme İhtimaliyle Dolu Sol Yanım... 
Ruhumla Kalbimin Savaşın Tam Ortasında 
Darmadağın Olmuş Umutlarımı Bir Gün Geleceksin Ümidiyle Topluyorum... 
Varlığınla Yokluğunun Arasındaki Uçurumun Tam Sınırdayım... 
Varlığında Seninle Sevginin En Güzel Mutluluklarını Yaşamak, 
Yokluğunda İse Sevdanın Hasretinde Ateş Misali Kavrulmak... 
Sevgi Sadece Sen Varken Seni Seviyorum Olmamalı;
Sen Yokken Bile Seni Ölümüne Sevip Bekleyebilmeli... 
Sen Yokken Bile Bahar Kokularını Katabilmek Kokuna...
Bildiğim Tek Şey Var; Seni Sensizlikte Her Gün Daha Çok Seviyorum... 
Bu Beden Nefes Aldığı Sürece Seni Senden Daha Çok Seveceğim... 
Son Nefesimde Bile Gözlerim Geleceğin Yolların Ufkuna Dalarken, 
Islak Gözbebeklerimde Hala Senin Gelme İhtimalin Varken, 
Seni Bir Gün Dönersin İhtimalinde, 
Ömrün Son Saatinde, 
Sevginin Ölümsüzlüğüne Verilen Son Nefesinde, 
İçimde Yarım Kalmış Aşkının Koyu Mürekkebiyle, 
Kalbimde Hala Yazılmayı Bekleyen Şiirlerimle Bekleyeceğim Seni...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.