18 Haziran 2016 Cumartesi

Ben Bekleyişlerdeyim. Dönmeyecek Olsa Bile Özleyişlerde...

Yine Gece…
Saat Almış Başını Gidiyor...
Geride Kalan mı?
Yine Acılarım Oluyor…
Bir Bir Aydınlanıyor Acılarım...
Ardı Sıra Hayal Kırıklıklarımı Getiriyor...
Ve Gözyaşlarım Kaçınılmaz Oluyor...
Çığlıklarımı Bastırıyor Hıçkırıklarım...
İşte Böyle Geceler; Ya Ağlatıyor Ya Ağlatıyor...

Uykuyla Uyanıklık Arasında Gidip Gelen Gözlerim Ara Sıra Rüyalardan Sıyrıldığında Senin Hayalini Görürdü Karşısında...
Yaşamın Boyutlarında Tıkanıp Kalan Acıların Neden ve Niçinleri Geçerdi Aklımdan...
Rüyaları mı Yaşıyoruz Yoksa Hayatı mı?
Karıştırdım Bütün Yaşantımı...
Bir Türlü Anlatamadığım,
İspatlayamadığım Sevdamı Yüklüyorum Dudaklarıma...
Hiçbir Sıfatla Özdeşleştiremediğim Yüreğini Anlatmaya Çalışıyorum... 
Gittikten Sonra Nasıl Parçalandığımı...
Parçalarımın Nasıl Bir Bir Savrulduğunu...
Sabahları Uyandığımda Göğsümün Tam Üstünde Nasıl Bir Ağrı Hissettiğimi... 
Boğazımda Düğümlenen, Adını Koyamadığım O Şeyi... 
İçimin Nasıl Ağladığını...
Gözyaşlarımı İçime İçime Aktığını Yazıyorum...
Kalbimde Hasrete Çığlıklanan Bir Gecenin Matem Yorgunluğu...
Geceler Yüzümü Islatırken;
Takvimler Günlerden Susmaları Döküyor Yaprak Yaprak...
"Sen" Yüklenen Bir Aşkın Hamalıyım,
"Bir Varmış Ben Yokmuşum" Olan Bir Masalın...
Gündoğumlarının İniltili Sessizliği Du'a Olurken Çaresizliğime,
Kimliksiz Kalıyorum Her Defasında Kendime...
Senden Başka Anlam Taşıtamıyorum Şiirlerime... 
Anlamları Yorulan Cümlerde Arıyorum Seni...
Suretin Düşerken Aklıma
Geç Kalınmış Bir Şiir Dökülüyor Yürek Kalemimin Ucudan...
Cümlelerimin Yakıcılığında Üşüyorum..
Kalbim Üşüyor,
Düşüncelerim Titriyor...
Onları Isıtacak,
Sarıp Sarmalayacak Sıcaklığını Özlüyor...
Yine Seni Arıyor,
Yine Senin Yolunu Gözlüyor Bakışlarım...
Gidişinin Sessizliğinde Bağırıyorum,
Duymuyorsun Titrek Sesimi...
Tutmuyorsun Buz Kesmiş Ellerimi...

Yine Kapıldım Rüzgarına...
Sürükleniyorum Seninle Beraber... 
Her Gittiğin Yere Bende Geliyorum Peşinden...
Gözüm Görmüyor Hiçbir Şeyi... 
Aklım Yerinde Değil Sanki...
Bu Ben "Ben" Değilim Yine... 
Duymuyorum,
Görmüyorum Senden Başkasını... 
Sadece Sürükleniyorum Ben de Seninle...
Yine Bir İmkansızın Ardından, 
Ulaşamayacağım Hayaller Yolundayım...
Elim Kolum Bağlı Sanki... 
Karşı Koyamıyorum İçimdekilere...
Her Geçen Gün Daha da Bağlanıyorum Sana... 
Ger Geçen Gün Biraz Daha Hapsediyorsun Beni Kendine...
Durulmuyor Deli Yüreğim...
Yaşadığı Acılardan Ders Almak Yerine, 
Daha Büyük Acılara Doğru Gidiyor...
Ve Hep En Büyük Acıyı Çekiyor,
Ama Akıllanmıyor...
Şimdi Yine Kapıldı Gidiyor Sevdana...
Durduramıyorum...
Alıkoyamıyorum Bu Yüreği Senden...
Sana Akıyorum...
Her Gün Adım Adım Sana Geliyorum,
Ama Her Elimi Uzattığımda "Boşluk" Tuttuğum...
Her Dokunmak İsteyişimde "Hiçbir Şey" Bulduğum...
Her Sana Bakışımda Gözlerin Öyle Derin Uçurumlara Attı ki Beni,
Düşüp Ölmekten Değil, 
Her Düştüğümde Ölememekten Yoruldum...!

Oysa Ben Büyük Sevdim Seni...
Bir Varlığı Seviyor Olmak Kolaydı Her Zaman,
Ben Yokluğunu Sevdim Senin...
Kolay Olan Varlığını Değil,
Zor Olan Yokluğunu Sevdim...
Dönmen İçin Değil,
Hiç Dönmeyeceğini Bilerek,
Sevmen İçin Değil,
Hiç Sevmeyeceğini Bilerek,
Sensizliği İçimdeki Her Bir Hücreye İtinayla Yerleştirerek,
Gittiğin Yollara Du'aları Serperek,
Ölmeden,
Yaşaya Yaşaya,
Ve Acımı Sindirerek Sevdim...
Sanki Hiç Bir Şeyin Önemi Yokmuş Gibi,
Dünün Köşelerinde Aradım Seni...
Yalnızlığım Ve Ben Çok Bekledik Seni...
Yorgun Ama Israrlı Bir Gülümseme Bıraktık Her Gün Güneşe,
Doğmayacağını Bile Bile...
Adı Konmuyor İşte;
Öyle Sebepsiz, 
Öyle Kelimesiz İşte....
Şimdi Bir Kız Çocuğu Ağlıyor Yüreğimde,
Çaresiz,
Ve Sessizce...
Denedim Kaç Kere,
Ama Bırakamadım Acımı Bir Yere...
İçimde Sakladım,
Büyüttüm,
Bilemedi Kimseler...
Kurtulmak İstesem de
Vaz Geçemedim Sevginden...
Başka Acılar Gördükçe Anlar Oldum İçimdeki Ağlayan Çocuğu...
Her Seferinde Adınla Susturdum Onu...
Tamam,
Belki Yoruldum,
Sensizliğin Ortasında Kayboldum,
Fakat Artık Biliyorum;
Ben Aslında Seninle Doğdum...
Yeni Doğan Çocuk Nasıl İlk Nefesini Ağlayarak Almaya Başlıyorsa,
Sende Benim İlk Nefesim Oldun...
Ağlasa da Yüreğim Ben Seninle Var Oldum...
Seninle Her Gün Biraz Daha Tanıyorum Aşk'ı...
Her Gün Biraz Daha Bağlanıyorum... 
Her Gün Biraz Daha Sürükleniyorum Dalgalarında... 
Öyle Seviyorum ki Seni 
Dakikalara,
Saatlere,
Günlere Sığdıramıyorum... 
Öyle Özlüyorum ki Seni,
Özlemim Gitgide Büyüyor... 
Ve Her Şeye İnat Hala Seni Seviyorum...
Sen Benim Biricik Aşkımsın, 
Ve Öyle Kalmalısın... 
Seni Böylesine Uzaktan Sevmek, 
Kalbimde,
Ruhumda Hissetmek Aşkların En Güzeli, 
İnanmalısın...
Yıllardır Boş Olan Kalbime , 
Güneşin Işıkları Gibi Sıcaklığınla Doğdun,
Bilmelisin...
Ve Sen,
Sen Bir Tanem, 
Solgun Bir Baharı İlkbahara Çevirdin, 
Bilmelisin... 
Ben Sende Renklerin Tümünü Gördüm... 
Hayallerin Mavisini, 
Düşlerimin Pembesini Sende Gördüm... 
Oysa ki, 
Unutmuştum Tüm Renkleri...
Aşk Nedir,
Sevda Nedir ? 
Çoktan Unutmuştum İnan Sesini Duyana Kadar, 
Bilmelisin... 
Bu Öyle Bir Sevda ki, 
Görmeden,
Dokunmadan, 
Yanında Olmadan, 
Kokunu Duymadan, 
Aşktan da Öte Bir Tutku Bu,
Bilmelisin.... 
Bu Sevginin Adı Yok...!
Hüzünleri Var,
Anıları Var Düşler Dolusu,
Unutulmamış,
Hala Burun Sızlatan...
Evet, Bu Sevginin Adı Yok...
Hem Olsa Ne Fark Ederdi ki?
Sadece Sevdim...
İster Düş İster Gerçek Bunu Sorgulamadım... 
Sadece Sevdim...
Sen Hep Bende Kalacaksın... 
Düşüme,
Gündüzüme,
Geceme, 
Her Saniyeme, 
Bir Ses,
Bir Seda, 
Ama Bana Kara Sevda Olacaksın... 
Bilmelisin,
İnanmalısın...
Güneş Doğmadan Evvel Düşlerinde Yak Aşk'ı...
Külleri Kat Yüreğine...
Ellerini Ellerimle Süsle...
Yıldızları Ört Üstümüze... 
Gölgene Yaslanayım Vakitsizliğimle... 
Karışsın Kokun Kokuma... 
Saçlarım Dağılsın Gökyüzüne... 
Ve Sakın Susma...! 
Çığlık Çığlığa Nefesin Nefesime Değsin... 
Dokun Usulca... 
Sarıl Ruhuma...
Aşk'la Seslenişinin Son Hecesinde Olayım... 
Adımın Her Saniyesinde, 
Nefesinde, 
Yüreğinin Sesinde Seninle Olayım... 
Yüreğine Değen Her Katrede Aşk Olayım... 

Yine Sana Yazıldı Yürek Kaleminden...
Yüreğim Acısada Yine Sende Buluyorum Çaremi...
Sevdiğimsin... 
Yüreğimsin... 
Acılarımsın...
Her Şeyimsin...
Sonsuzsun İçimde... 
Sonu Olmayan Tek Şeysin Bende...
Ah Sevgili...! 
Anlamadın Beni,
Anlatamadım Beni...
Anlayamadığın Onca Şeyi Sırtlayıp Unutacaksın Beni Biliyorum...
Bunu Yapma Sevgili...! 
Anlatamasam da,
Anlayamasan da Unutma Beni…
Sakın Unutma...!
Unutursan Eğer Seni Bende Bulamam...
İçimdeki Boşluğu Dolduramam...
Anla...! 
Olmazsan Olmuyor...
Olmuyor... 
Olmuyor...
Bak Karanlıktayım...
Soğuk Bir Rüzgar Esiyor Odamın İçinde...
Ne Kadar Uzaktayım,
Bu Karanlıktan Çıkar mıyım?
Sana Gelir miyim?
Beni İster misin?
Ya da Gelir misin?
Bilmiyorum...
Sadece Sana Teslim Olmuşluğumla Gururlanırken,
Ve Bitmesin Derken Dizlerine Koydum Başımı,
Orada Büyüyorum... 
Özlediğim Adamsın...
Ve Sarıldığım,
Öptüğüm,
Gecelerimi Köle Ettiğim...
Bir Yanım Hep Mahcup Sana, 
Bir Yanım Utangaç...
Bir Yanım Uçsuz Bucaksız Uçurum, 
Bir Yanım Sana Tutulmuş...
Bir Yanım Çöl,
Bir Yanım Ateş...
Sende Yaşıyorum...
Önümde Gözlerin,
Arkamda Benliğim...
Seviyorum Seni Ben...
Öylesine Değil,
Benzemiyor Şimdiye Kadar Duyduğum Hiç Bir Sevgiye,
Ya da Anlatılanların Hiçbirine...
Aşığım ben Sana 
Ve Seninle Gelen Her Şeye...
Seviyorum Seni Ben,
Yaşanmamış Bir Sevgiyle...!

Keşke Bir Baharda Uçurabilseydik Yüreklerimizi...
Korkmasaydık Yükseklerden...
Her Rüzgarda Dans Edebilmeyi Deneseydik...
Yağmur Taneleri İle Köşe Kapmaca Oynayarak,
Yeryüzüne Gülümseyebilseydik...

_____________________________________

Aşk Bir Hayalin Peşinden Yıllarca Koşabilmektir, 
Üstelik Yitip Giden, 
Hızla Geçen Zamanın Sonunda O Hayali Hiç Gerçekleştirememe Olasılığına Rağmen...
Günleri, 
Geceleri Bir Odaya Kapanarak Geçirirken, 
Bir Telefon Çığlığına, 
Bir Kapı Ziline Ömrün Yarısını Verebilmeyi Düşünmektir... 
Yıllarca Görmediğin, 
Tenine Dokunmadığın, 
Kokusunu Doyasıya Ciğerlerine Çekemediğin Birisine Tüm Hücrelerinle Bağlı Kalabilmektir...
Aşık Olmak Emin Olmak Demektir ...
Kuşkusuz, 
Nedensiz, 
Sebebsiz Onun Olmak Demektir...!

Yaşadıysanız Bilirsiniz...
Hislerinin Her Bir Zerresinden Gözyaşı Akıyorsa,
Bütün Gücünle Onu Tekrar Görebilmek İçin Çaba Sarf Ediyorsan,
Bağıra Bağıra Aşkını Anlatmayı İstiyorsan Sen Aşıksın...
Çünkü Hasreti Her Gönül Yaşayamaz...
Her Yaşayan da Kor Ateşlerde Yanamaz...
Her Yanma Bedenle Olmaz...
Yürekte Olanı da İnsanı Bir Defa Yakmaz...
Yandınmı da Bir Ömür Hasretlikler Yürekten Çıkmaz... 

Büyümen Gerek Anlaman İçin Beni...
Amansız Bir Yağmurda Aşk'la Vurulman Gerek... 
Kimse Görmemeli Çığlığının Sahibini...
Kendi Sesinle Ölmelisin...
Anlaman İçin Beni Anlaman Gerek...
Dönmesini Bekleyen Bilir Bunun Izdırabını...
Her Telefon Çalışında Mutluluk 
Ve Umut Dolu Işıltısındaki Gözler Bilir Bunun Anlamını...

Her Kelimemi Anlıyorsan Sende Bunları Yaşamıssın Demektir...
Ben Bekleyişlerdeyim... 
Hiç Dönmeyecek Olsa Bile Özleyişlerdeyim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.