3 Kasım 2012 Cumartesi

Yine Sevdam Sığmıyor Kelimelere!


Seni Özlemek Baharda Dallarda Donmak, Vurdumduymazlığına İnat Seni Sil Baştan Yaşamak Demek...
Seni Özlemek Aldığım Her Nefesi Veremeyecek Gibi Almak, Boğulmak, Düğümlenmek Mavi İçinde Gride Kaybolmak, Hayalini Görmek Sisler Ardında ve Hep Seni Dilemek Ama Hiç Ulaşamamak Demek...
Seni Özlemek Sevdaya Yürek Açmak, Açılan Yürekte Hayat Bulmak, Aynı Heyecanla Canana Ulaşmak, Yoklukta Var Olmak, Uzandığında Tutmak Demek...
Seni Özlemek Geceyi Gündüz Gündüzü Gece Yapmak, Sevgiye Koşulsuz Bağlanmak, Kavrulup Yanmak Demek...
Seni Özlemek Ölmek, Ölmek Ama Hiç Ölememek Demek...!
Ve Ben!
Kalbime Ruh'uma Hayat Veren, Gecemi Gündüz Eden, Her Anımda Yanımda Hissettiğim, Düşündüğüm, Beni Benden Alıp Götüreni Özlüyorum...
Çok Özlüyorum...!!!


Özlemini Nasıl Anlatır İnsan, Nasıl Denir Özledim Seni?
Gel Diyebilmek İçin Nerden Bulunur Cesaret?
Yine Yaprak Dökümü, Yine Akşam Oluyor...
Yine Esecek Ilıktan Soğuğa Rüzgarlar Yüreğime!
Yine Dökülecek Yaşlar Yavaş Yavaş Gözlerime ve Yine Gözlerim Seni Arayacak, Sensizliğim Oturacak Yüreğime!
Yine Yaprakların Döküm Zaman ve Yine Akşam Oluyor, Dağlar Yine Dumanlı, Bulutlar Hüzünlü!
Yine Akşam Oluyor, Gün Sayıp Gün, Gün Tüketiyor!
Yine Alıp Götürüyor Tüm Heveslerimi Güneş, İşliyor İçime Nakış, Nakış Ayrılığı, Yine Sevdam Sığmıyor Kelimelere!
Bir Toplu İğne Başı Kadar Mutluluğum Olsaydı Eğer Böyle Yazmazdı Bu Yazıları Bu Yürek, Bu Kalem...
Elimden Birşey Gelmiyor, Yine Çaresizim Anlayacağın!
Yine Hiçbirşey Yapamıyorum, Seni İnandıramıyorum Sevgime!
Suçluyum Ben Biliyorum, En Ağır Suçu İşledim!
Ben Suçluyum, Çünkü Çok Ama Çok Sevdim!
O Kadar Sevdim ki Bunu Tarife Kalkışamam, Altından Kalkamam, Sevgimi Anlatamam...!
Biliyorum Yine Çıkmaz Bir Sokaktayım!
Yine Çaresizim Anlayacağın...!!!


Sevgiyle Bakarsın Sevdiğine...
Kalbinde ki Sevgiler Hayallerde, Düşlerde Kalır...
Bazen Bir Tebessüm, Bazen Elem İle Yalnızlığı Yaşarsın Dağların Doruklarında...
Üşürsün, Titrersin, Geceninin Karanlığında Kaybolup Gidersin...
Engelleyemezsin Sevgini Hükmeder Kalbine!
Bilemezsin! Sadece Seversin Nedensiz, Niçinsiz, Beklersin Sebebsiz...
Kırılır Kaç Kere Gururun, Yıkılır Benliğin...
Böyle Bir Yaşam Değildir Bekleğin...
Seversin Beklentisiz, Bedelsiz, Kalırsın Yapayalnız Kimsesiz...
Bir Nehir Olur Yaşam Akarsın, Taşarsın, Çaglarsın Değiştiremezsin Akışını, Sürüklenip Gidersin...
Tutunmak İstersin Kıyısına, Tutunamazsın, Kırılır Ellerin...
Bakarsın Gökyüzüne, Gökyüzünde Kalır Gözlerin...
Özlersin...
Özlersin...
Özlersin...
Yinede Vazgeçemez Seversin...!!!


Ben Seni Şiirlerime, Yazılarıma...
En Güzel Mısraların Duygu Dolu Hecelerine Hapsettim İnadına...
Orda Kal Olur mu, Hiç Bir Yere Gitme!
Ben Alışkınım Sürgünlere, Ama Bu Kez Yapamadım...
Senden Çok Uzağa Gidemedim Yinede...
Bu Yürek Bu Şarkıyı Mırıdanmaktan Bir Türlü Vazgeçemedi İşte...
Hapsetti Seni Yüreğinin En Derinlere..
Sende Vazgeçme, Hiç Bir Yere Gitme, Orda Kal Olurmu?
Dedim Ya! Sen Bakma Bana, Benim Yürek Alışkın Sürgünlere...!!!


Ömrümce Yanağımdan Süzülen Bir Damla Yaş Olsan da...
Sensizliğin Küpünde Hergün Boğulsam da...
Geceleri Hayalinin, Acıların Kucağında Avunsam da...
Hasretin Her An Yalnızlığımın Kıyısına Vursa da...
Özlemin Çekilmez Olsa da...
Acılarım İsyana Sürüklese de...
Yokluğuna Dayanmak İmkansız Olsa da...
Sevdan Her Gün Canımı Yaksa da...
Küllenmiş Hüzünlerim Bir Alev Gibi Yansa da...
Yüreğim Bir Umuda Gebe Olsada...
Yokluğun Herzaman Kalbime Bir Hançer Saplasa da, Ben Yine de Seveceğim Seni...!!!

...........................................

Gözlerimi Her Kapayışımda Senin Yanımda Olmanı Diledim...
Nasıl Bir Aşk Bu Bilmiyorum...
Tarifini Sorsalar Her Baktığımda İlk Defa Görüyormuşum Gibi Ama Kendimden Bile Önce Tanıdığım...
Her Saniye Yeniden Doğmak Gibi Ama, Asırlardır Süren...
Kışa Dönmeyen Sonbahar; Derin, Duygulu...
Yaza Dönmeyen İlkbahar; Serin, Coşkulu...
Böyle Olmalı Tarifi Ki, Tarif Edilememeli...
Aradan Geçen Bunca Zamana Rağmen Yine Oturmuş Seni Düşünüyorum....
Zamana Yenik Düşmeyen Kalbimi Alkışlıyorum Büyük Bir Zevkle ve Senin Yanımda Olmanı Diliyorum...
O Kadar Özledim ki Seni, Bunu Anlatmaya Yürek Kalemimin Gücü Dahi Yetmiyor...
Senin İmkansız Olduğun Her An Hayatım O Kadar Anlamsız O Kadar Boş ki!
Sen Duymasan da Boşluğa Haykırıyorum, Evet! Seninle Olmayı Yürekten İstiyorum...
Sensizliğin Acısı Dineceğine Yüreğimde Gün Geçtikçe Büyüyor...
Bunu Kabullenmem Gerek Ama Vazgeçemiyorum...
Bu Sefer de Odamın Duvarlarına Bağırıyorum, Senin Yanımda Olmanı Diliyorum...
Bu Yükü Taşımaya Daha Fazla Gücüm Yetmiyor...
Tükeniyorum...!
Gün Geçtikçe Eriyorum Sanki, İçimden Birşeyler Kayıp Gidiyor...
Senden Geriye Kalan Parçam Bu Bedeni Taşımaya Yetmiyor...
Artık Yanımda Olmanı Değil Yanında Olmayı, Yanında Sonsuza Kadar Uyumayı Diliyorum...
Nerde Olursa Olsun Yeter ki Senin Yanında Olmayı İstiyorum...
Ve Yanına Geliyorum; Çünkü Senin Uğruna Ölmeyi Göze Alacak Kadar Seni Seviyorum...


Her Neredeysen Orada Olacağım Ben Sevgili...
Sensiz Olmak İstemiyorum Çünkü...
İçimdeki Boşluğu Yalnız Seninle Tamamlamak, Resimlerde ki Seni Değil Sende ki Seni Sevmek İstiyorum...
Bir Tek Günümü Bile Sensiz Geçirmek İstemiyorum...
Hep Benimle Olmalısın, Ne Yaşayacaksan Hep Benimle Yaşamalısın El Ele ve Yürek Yüreğe...
Şimdi Diyorum ki Sana, Bir Hayatı Paylaşmak, Bir Aşk'a Ortak Olmak İstiyorsan Çağır Beni Yanına...
Hiç Çekinme Çağır...
Kaygılarından Sıyrıl ve De ki; "Aşığım"... De ki; "İstiyorum"... De ki; Seninim Ben, Sonsuza Kadar Senin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.