7 Kasım 2012 Çarşamba

Ruh'um Ruh'unu Hep Sevecek...!


Zannettim ki, Çok Kolay Olacak, Dönecektim Sırtımı, Ağır Adımlarla Gidecektim Sadece...
Olurdu Belki de, Kimbilir Takılmasaydı Yüreğime Yüreğin, Tutuşmasaydı Yüreğim Yüreğinde..
Hiçbir Şey Değişmemiş Gibi Tutup Hayatın Yarım Yarım Kalan Ucundan Sarılırdım Kendime, Yalnızlığıma, Kelimelerime...
Öyle Bir Düğüm ki Çözülmüyor...
Gözyaşıyla Bir Kağıda Yazılmıyor...
Sözler Anlatmıyor Artık...
Sussam Anlar mısın Beni?
Dilimden Dökülmese de Hiçbir Kelime Yine Farkeder misin İçimdeki Sevmeleri?
Duyar mısın Senin İçin Çarpan Yüreğimin Sesini?
Bilir misin Aklımdan Geçen, Yazamadığım Hikayeleri?
Anlar mısın Her Zerreme Nasıl İşlediğini?

Gitsem Ağlar mısın Benim İçin?
Hayatta En Çok Değerli Olan Şeyleri,Gözyaşlarını Döker misin Benim İçin?
Sevebilir misin Sende Benim Gibi Beni?
Anlayabilir misin Duygularımın Farklılığını?
Duyabilir misin Yüreğimdeki Esen Rüzgarların Sesini?
Yaşayabilir misin Benim Gibi Bu Sevdayı?
Ya da Çekip Gidermisin, Kaçar mısın Duygulardan Her Zamanki Gibi?!

Tüm Cümlelerimi Azad Ediyorum Birer Birer...
Artık Mümkün Değil, Yüreğinin Ellerinden Alabilmek Yüreğimi...


Seni Seviyorum Diyorum Sürekli, Ama Artık İçimden...
Sessiz Sessiz Yapıyorum Konuşmalarımı Ne Sen Duy Ne Ben Duyabileyim Diye...
Kimse Bakmasın Gözlerime, Kimse Konuşmasın Hatta Benimle,
Çünkü Kendimden Çok Sendeyim Son Günlerde...
Sessizliğim Bundan...
İçinde Huzursuzluk Çıkartmayayım Diye Çabalıyorum...
Söylediğim Tek Cümle Var, Nakarat Oldu; Seni Seviyorum...
Sen, Huysuz Bir Ev Sahibi Gibisin Aslında, Sürekli Atmaya Çalışıyorsun Beni Yüreğinden...
Kızıyorum Sana!
Başlıyor Durduramadığım Gözyaşlarım ve Hıçkırıklarla Adını Anıyorum...
Yine Aynı Cümle Sessizliğimde Aklımdan Geçen ve Yüreğimde Avazı Çıktığı Kadar Bağıran; Seni Seviyorum...
Zamansızım Aslında..
İlerleyen Hayat Beni İçine Alıyor Gibiyim...
Rutinler Devam Ediyor, Biraz Sen Varsın Aralarında O Kadar...
Zaman Sızım Oluyor Bir Anlamda da...
Canımı Acıtan Şarkılarda Güçleniyorum Şimdi...
Giderim Diyorum...
Denedim Diyorum...
Sevda Yerine Dokunmadım Onun Diyorum...
Ve Ne Bar Biliyor musun?
Değersizliği Görüyorum En Çok, Senin Duvarlarına Çarptığım Yerlerime Bakıyorum O Değersizlikle...
Sonrası Boşluk...
Sonrası Yalnızlık Biraz...
Ve Sonrası Yine Her Şeye Rağmen Sessiz Sedasız Bir Seni Seviyorum...
İçimdekileri Bildiğini Sanırdım, Gülümsediğinde Sıcacık Olurdum...
Anladıklarımı Anlattığım Yerde Vardın Diye Düşünmüştüm...
Ama Yoksun!
Şans mı Şanssızlık mı Bu Yaşantılar?
Biz Demeye Çalışmak Şimdi Zor, Senin Sessizliğin Benden de Öte...
Duyamıyorum...
Sadece İçime Düşüşünü Fark Ediyorum...
Sıyıra Sıyıra Geçiyorsun Yüreğimin Sen Yerlerinden...
Kanıyorum!
Ve Biliyor musun Bu Yaralar Kapanmayacak.. ..
Kendime Ulaşamıyorum Artık...
Yaşatıyor musun Bilmiyorum Beni İç Dünyanda Ama Var Olmasam Bile Son Cümlelerim Yine Sitemle Karışık; Seni Seviyorum...
Anlamıyorsun Beni Diyorsun Ya Hep, Evet Anlamıyorum..
Anlamayacağım da!
Nefes Aldığım Her Saniyede Çünkü İle Bağladığım Seni Seviyorumlar Var İçimde...
Baktığın Yer Neresi Şimdi Duygulara Bilmiyorum....
Her Görüş ve Her Uzaklık Eski Yakınlıklarla Yan Yana Duracak Hep...
Üzüleceğim Ben...
Sen Ne Yaşıyorsun Artık Bilmiyorum, Evet Yaralıyor Bu da...
Gülümsemeye Mecalim Yok, Biraz Senin Yüzünden Aslında...
Bende Kalanları İstediğin Zaman Alabilirsin Diyeceğim Ama Sen Bana Hangi Duygunu Bırakmıştın ki?
Sana Verdiklerimi Almayacağım Merak Etme, Çünkü Onlar Gibisi Olmayacak Bundan Sonra Sana Sunulan Sevgilerde...
Korkma Sessiz Sessiz Söyleyerek Cümlemi,
Kendine Bırakıyorum Kiracısı Olduğum Yüreğini...!



Bana Gelince!
Yine Seni Severdim, Bir Kalbim Daha Olsa...
Yine Sana Adardım, Bir Canım Daha Olsa...
Seni Görmektir Derim, Son Dileğim Sorulursa...
Ne Çekti Bedenim, Kim bilir Neler Çekecek...
Hayatım Seni Sevmekle Başladı ve Bitecek...
Benim İçin Herşey Sen Demek...
Ölsemde Üzülmem
Çünkü Ruh'um Ruh'unu Hep Sevecek...!!!

Adına Sevda Dedikleri Mavi Bir Düş'tü Seninle Yaşadıklarım...
Ne Kadar Gerçek Ne Kadar Yalan Asla Bilemediğim...
Aslında Sen Hayalin Ta Kendisiydin...!


Aşk Bu İşte!
inanmasanda Gün Gelir de Bir Gün, Hiç Ummadığın Bir An'da Dikilir Karşına...
Kimi Zaman Alır Götürür Seni Gezdirir Çöl Fırtınalarında...
Kimi Zaman Ansızın Girer Düş'lerine...
Hasret Fırtınaları Ekerken Kalbine, Kor Bir Ateş Olur da Çöker Yüreğine...
Çöker Sevgilinin Hasreti Her Gece Yarısı O Yorgun Gözlerine...
O An Bir Kuş Çırpınır Bin Bir Hevesle ve Titrer Sevgilinin Özlemiyle Pencerende...
Bir Bir Kayarken Gökyüzünde Yıldızlar, Hasretle Ağıtlar Yakılır Geceye ve Gündüze ve Seni Terk Edip Giden, Aşk'ı Bilmeyen O Vefasız Sevgiliye...
Düşer O An Sevgilinin İsmi Dudaklarına, Düşer de Alev Olup Yakar Seni...
Yakar Tenini...
Yakar Kalbini...
Çöllere Salar Seni...
Saçlarına Ak, Gözlerine Nem Düşürür ve Sen Engel Olamazsın, Akıp Giden Zamana, Seni de Beraberinde Götürür...
Adı Bir Kez Geçmeye Görsün, Adı Aşk Olan O Vefasızın, Boğulursun O Anda Gözyaşlarına...
Tıpkı Bir Su Misali Akıp Giderken Zaman, Engel Olamazsın...
Umutlarını da Kaybedersin Zamanla, Ararken Onu Her Gece Yarısı Issız Sokak Kaldırımlarında...
Kar Beyazı Yıldızlar Düşer Göklerden O Simsiyah Saçlarına...
Gün Be Gün Eritir Seni Ayrılığın O Kor'dan Ateşi...
Tıpkı Güneşin Karı Erittiği Gibi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.