12 Kasım 2012 Pazartesi

Bu Gece Yalnızlığı İstemiyor Yüreğim...


Rüya'nın En Tatlı Yerinde Uyanmak Gibiydi Seni Kaybetmek!
Tam Düzlüğe Çıkmışken; Bir Uçurumun Kıyısında Bitmesiydi Yolumun...
Dalında, Apansız Solmasıydı Gül'ümün...
Kırk Yıllık Pınarımın Kurumasıydı Ateşten...
Sen, Yazılarıma Yerleşmiş; Cismi Belirsiz Bir Sevda; Mutlulukla Sarmaş Dolaş Bir Hüzündün!
Kalemimi Tutuşturan; Hasreti Cümlelerime Taşıyan Bir Ateşti Yokluğun!
Bir Türlü Tükenmeyen Bu Sözcükler; Seni Kaybetmektendi!

Ansızın Vuruyor Acın Zamanıymış, Değilmiş, Hiç Umursamadan...
Keder Yüklü bir Kervan Kalkıyor Yüreğimden...
Her Yitirdiğimle,
Bir Vagonu Eksiliyor Yaşam Trenimin...
Ve Yaklaşıyor Son İstasyon...


Bu Gece Yalnızlığı İstemiyor Yüreğim...
İçim Sıkılıyor Nedensiz Yere...
Aslında Her Gece Yalnızım ve Yalnızlık Benim Hayatım Ama Bu Gece Sanki Sana Açım, Sanki Hastayım da Sensin İlacım...
Evin İçinde, Bir O Yana Bir Bu Yana Vuruyorum Kendimi...
Ara Sıra Balkona Çıkıyorum, Yanımda Olduğunu Düş'lüyorum...
Bir Nefes Çekiyorum Hayalini En Derininden...
Yüreğimi Avuçlarıma Yansıtıyorum, Sevgimi Ellerimle Sunuyorum, Saçlarını Okşuyorum...
Bir Gece İsterdim Seninle, Baş Başa Tek Bir Gece Olsun Yeter...
Seni Hayatımda Bir Gece Ağırlamayı, Seninle Bir Gece Yalnızlığımı Paylaşmayı, Kah Gülmeyi Kah Ağlamayı, Dans Etmeyi, Sarılmayı, Aşkımla Bir Gece Yaşatmayı, Sana Masallar Anlatmayı, Seni ve Beni Anlatan Hayaller Kurmayı, Kulağına Şarkılar Fısıldamayı, İsterdim En Sevdiklerinden...
Bu Gece Yalnızlığı İstemiyor Yüreğim...
İçim Sıkılıyor Nedensiz Yere...
Bu Gece, Bu Gece Seni İstiyorum ve Bu Gece Seni Her Gecekinden Daha Çok Seviyorum...
Bu Gece Senin İçin Neler Neler Yazacağım...
Senin İçin Gönlümde Bu Gece Bir Sayfa Açacağım...
Ömrümün Sonbaharında, Çıkmaz Sokaklarında Seni Arayacağım...
Bulmak İçin Anı'larımı Bir Bir Yırtacağım...
Bu Gece Saatlerimi Seninle Paylaşacağım...
Sen Yanımda Olmasan da Seni Seninle Yaşayacağım...
Sen Anlamasan da Bu Gece Bir Başka Olacak Bende Duygular...
Öldüreceğim İçimdeki Yalnızlıkları, Seninle Yaşayacağım Dakikaları, Mutlu An'ları...
Gönlümün Zincirlerini Kıracağım Yanında Olmam İçin...
Bu Gece Yağmurları Dinleyeceğim Gözyaşlarıma İnat...
Yürüyeceğim Kalbimin Sahillerine Umursuzca..
Sen Bilmem Hangi Şehrin Akşamlarındasın Ama Nerede Olursan Ol Canımdasın, Kanımdasın, Yanımdasın...
Sabahı Aydınlanmayan Akşamlarımdasın...
Bir Sır Gibi Saklayacağım Seni Duygularımda...
Sana Yürüyeceğim Yollara İnat, Sana İnat...
Sana Koşacağım Sensizliğe İnat...
Bu Gece Seni Canım Gibi Seveceğim Kendime İnat...


Hiç Ardıma Bakmadım Şiirler Yazdım Sen Yokken...
Çok Yangın Çıktı Yüreğimde Küllerini Bile Savuramadım...
Hep Ağladım, Hep Yandım Sen Yokken...
Bekliyorum Dönüşünü Yeniden...
Bir Gelsen, Hayatın Önünden Alsan Beni...
Bir Gelsen, Ölümlü Düşlerimden Alsan Beni...
Sen Yokken Hep Ortasında Kaldım Vurgunların...
Hep Yandım, Hep Ağladım Sen Yokken...
Bir Gelsen, Yangınlardan Alsan Beni...
Bir Gelsen, Dünyalarımdan Alsan Beni...
Bir Gelsen, Şafaksız Gecelerden Alsan Beni...
Ama Ne Zaman Gelsen, Akşam Kızılı Gözlerimle Bulacaksın Beni...


Sadece Onsuz Hayatın Yalancılığını Yaşıyor Yüreğim...
Şimdi Gel Desem Gelir mi ki?
Gelmez Dimi?
Belki O Başka Alemlerde Yeni Sevdalar Yükledi Yüreğine...
Ben Her Şeye Rağmen Gidişleri Kaldırdım Gecemden Belki Gelir Diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.