2 Kasım 2012 Cuma

Vurgun Olup Kaldı Yüreğimde Bu Aşk...!

Eğer Yapabilseydim İçimden Gelenleri, Şimdi Bu Satırları Yazmak Yerine Senin Yanında Olurdum...
Eğer İmkan Olsaydı Ben Hep Sana Geliyor Olurdum...
Sadece Susmanı Görmek, Gözlerinde Kaybolmak, Seninle Uykuya Dalmak İçin Sana Geliyor Olurdum...

Eğer Yapabilseydim İçimde Gelenleri Hiç Kimseye Aldırmadan Ellerini Tutar, Gözlerinde Kaybolurdum...
Eğer Yapabilseydim İçimde Gelenleri, Şu Satırları Yazmak Yerine Sana Söylüyor Olurdum Bildiğim En Güzel Cümleleri...


Günlerim Herzaman ki Gibi Karanlık Yine, Acı İle Geçiyor Saatler...
Ne Zaman Dalmıyor ki Gözlerim Senli Sensizliklere...
Yorulmuyor Hayat Dert Çile Vermeye...
Tükenmek Bilmeyen Bir Boşluğun İçinde Savruluyorum Rüzgarla Birlikte...
Perişanım!
Hasret Rüzgarlarını Saldın Üstüme, Çaresizliği Tanıttın!
Derman Bulamıyorum Şimdi Dertlerime...
Ne Tarafa Çevirsem Başımı Bir "Sen" Bakıyor Bana...
Ne Zaman Kahretse Yüreğim, Ağlamaya Susasa ve Ne Zaman İki Damla Belirse Gözbebeklerimde "Sen" Akıyorsun Gözlerimden...
Ne Zaman Seni Düşünsem Desem Yalan Olur Hep Aklımdasın Ya! Her Saniye Bir "Sen" Daha Çakılıyor Aklıma...
Ellerimi Her Uzatışımda Maviye Umut Dilenmek İçin "Sen" Batıyorsun Avuçlarıma...
Bir "Sen" Seviliyorsun Onca Yüreğin Arasından...
Her Yağmurda "Sen" Yağıyorsun Bu Koca Şehire...
Her Sabah Yatağıma "Sen" Vuruyorsun Penceremden...
Keşke Kalbim Demeseydim Sana Şimdi Her An "Sen" Atıyorsun İçimde...
Keşke "Bu Can Seninle Yaşıyor" Demeseydim Sana, Şimdi Her Boğuluşumda "Sen" Dirhem Dirhem Ölüyorsun, Öldürüyorsun!
Bak Gördün mü Sevgili! Her Şey "Sen" Oluyorsun da, O Kadar Sen Bir Ben Olamıyorsun!


Diyebilir misin Bana? "Sen Beni Hiç Sevmedin ki" Diye...
Avuçlarımda Dünyayı Sana Sunmuşken, İtmişken Elimin Tersiyle Senden Başka Herşeyi; Gözlerime Baka Baka İnanır mısın Kendine?
Söyler misin Bana?

Benim Aşk'ım Olmasa Sen, Sen Olur muydun?
Dolaşır mıydın Damarlarımda Sokaklarda Gezdiğin Gibi?
Adım Adım Çiğnetir miydim Onurumu Ayaklarının Altında!?


Bir Aksi Seda Olmuş Sevdalar, Gün Be Gün Kırılgan ve Güçsüz, Sersefil...
Yaşanıp Gidiyor İşte, Yaşanıyor Kayıtsız, Tasasız ve Sıradan...
Geldi mi Bir Kere O Vakit Kaçacak Yer Kalmaz, Kilitlenir Gönüller, Yollar Çıkmaz Olur...
Sarıldım Şimdi Yalnızlığıma ve Onun Yalın Varlığına...
İçten İçe Ölecek Yüreğim Biliyorum Kendi Kendini Yiyip Bitirecek...
Bir Hastalık Geçirdim ve İyileştim Desem de, Yanıltmıyor Beni Hatıralar...
Sisler İçinden Görüyorum Kaderimin Yenikliğini, Karanlık Gecelerimi...
Bitsin Dediğimde Bitmiyor, Serzenişlerim Kendime Kalıyor...
Tutkum, Biçare Rüzgarlarda Savrulup Yine Dermanını Kaybediyor...
Yalınayak Kalışı Sevdamın Beni Öldüresiye Yakıp Geçiyor...
Vurgun Olup Kaldı Yüreğimde Bu Aşk...
Boğazıma Düğümlendi İntizarlarım...
Köhne Bir Gemide Battı Gitti Umutlarım...
Sığınacağım Limanlar Yıkıldı, Şimdi Artık Bir Teselli Yok,
Kahırlarım Kendimden Daha da İnatçı...
Söz Geçmiyor Kalbime, Söz Geçmiyor Sevdama...
Mücadelemde Yalnız Kaldım, Tek Başımayım...
Egemenliğini Sürdürüyorsun Dünyamda Yenikliğimin Karşılığında...
Düşüncelerimin Sahibi Olmayı Başardın Sonunda...
Ben Ne Desem de Çıkmıyorsun Dünyamdan, istesem de Yok Olmuyorsun Düşüncelerimden...
Ben Senden Vazgeçsem de, Kaldın Yüreğimin İçinde Bir Yerlerde...
Sanki Yok Olmamak Üzere Dağlandı Yüreğimin Her Yerine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.