7 Kasım 2012 Çarşamba

Aşk Kokuyorsun Sevgili Aşk!

Bir Sokağın Kaldırım Taşlarına Benziyorum Bu Akşam...
Öyle Soğuk, Öyle Kimsesiz...
Nerden Gelecek Olsa Sarılacağım Üzerime Basıp Geçen Ayaklara...
Bir Şiirin Yalnızlıkla Damıtılmış İsyanına Benziyorum Bu Akşam...
Öyle Umarsız, Öyle Davetkar...
Nerden Gelecek Olsa Bulanacağım Mürekkep Damlayan Ellere...
Bir Ölümün Gülümseyen Tenine Benziyorum Bu Akşam...
Öyle Umutsuz, Öyle Hasretli...
Nerden Gelecek Olsa Aldırmadan Bakacağım Ateş Gözlerine...


Aşk'tan Yoksun Yüreğime, Üzerime Gelen Dört Duvara, Kaybolan Ruh'uma, Ben Gibi Eskimiş Klavyeme İnat Yazıyorum Yine İşte...
Ne Hatırlamak İstiyorum Geçmişi, Ne de Silebilmeyi Başarabiliyorum Kader Defterinden Yazılanları...


Yazılarımda Seni Anlatırdım Ya Hep Hani, Hep Sana Birşeyler Karalardım?
Amacım Sen’i Sana Anlatmak Değildi, Senden, Sana Dair, Seni Anlatan Birşeyler Olsun Bende İstediğimdendi...
Ben Gideceğin Günün Hayalini Hiç Kurmamıştım...
Kuramamıştım...!
Güneşimin Doğduğu An’dı Ya Hayatımda Geldiğin An...
Ve Sebebini Bulmuştum Ya Yüreğime Bahar’ın Gelmesinin...
Sana "Gitme" Desem Kalır mıydın ?
Sana Çektiğim Acıyı Anlatsam; "Şakaydı" Diyebilir miydin?
Çok Gidişler Vurdu Benim Limanıma...
Her Ayrılıkda İçime Çektim Ben Bu Havayı...
En Azından Bakışları, Gülüşü, Öpüşü, Yüreği Benim Dedim...!
O Gitti Ama Benim Dedim, Canının Çoğu Bende Dedim...!
Şimdi Bakışın, Gülüşün, Öpüşün Benim Değil!
Hepsini Çaldın Benden...!
Ben Seni "Sensin" Diye Sevdim...
Ben Seni "Benimsin" Diye Sevdim...
Ben Seni Hala Seviyorum...
Sen’in Gözlerin, Nefesin,Tenin, Ellerin Bende Olmasa da ve Ben Bunu Bildikçe Senden Kalan Yazılar, Şiirler Beni Bir Kez Daha Öldürse de Yüreğin Bende İstesen de İstemesen de...!
Nefesimsin, Nefesim Kadar Yakınsın Bana Düşlerimde...
Her Soluk Alış Verişimde Sen Varsın...
Çığlıklarımsın Sen Benim...
Özleminin Acısını Yüreğimin Derinliklerinde Hissettiğimde Sessiz Sessiz Haykırarak Attığım Çığlıklarım...
Gözyaşlarımsın Sen Benim...
Yokluğun Bir Hançer Gibi Saplandığında Yüreğime, Hıçkırıklar İçinde Ağladığımda Akmayan Gözyaşlarımsın...
Hayallerimsin Sen Benim...
Uykusuz Gecelerime Dost Olan Hayallerim, Çaresizce, Umutsuzca Düşlediğim Soğuk Yatağımda Seni Düşlemek İçin Uykusuz Kalmamın Sebebisin Sen Benim...


İstesemde Gidebilir miyim Sanki Uzağa?
Bilmez misin Nefesinden Bir Adım Ötesi Ölüm!
Yüreğini Yüreğime Koyduğum, Üzüntüm, Sevincim, Varlığından Hayat Bulduğum Senden Öncesi Yok, Sonrası Haram!
İçimde Çağlayanım Çıkar At Üstünden Gece Siyahını, Yaprak Sarısını, Gönlünde Bahar Açsın, Giyin Bulutların En Beyazını...
Bilmez misin ki Nefesinden Bir Adım Ötesi Ölüm!


Yine Seni Yazdım, Gözümde ve Yüreğimde Yerini Kaybetmediğin İçin…
Seni Yazıdım, Sensizliğin İçerisinde Senle Yaşadığım İçin...
Yine Seni Yazdım, Seni Hala Senden Çok Sevdiğim İçin...!


Aşk Kokuyorsun Sevgili Aşk!
Hem de Öyle Böyle Değil!
Garip Bir Tutkuyla...
Bitmek Bilmeyen Bir Heyecanla...!

Kalbimden Atamayacağım Seni Billiyorum...
Ama Her Ne Olursa Olsun, Aşk'a İnat Yaşayacağım Seni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.