9 Kasım 2012 Cuma

Üşüyorum!

İşte Geldik Yolun Sonuna...!
Derin Bir Nefes Aldım ve Uzak Diyarlardan Gelen Esintileri Dinliyorum...
Dinle Bak!
Sana Son Şarkımı Söylüyorum...
Son Kez Dizelerim Sana Yöneliyor...
Derin Bir Nefes Daha Çekiyorum Sevginden...
Son Kez Kalemi Elime Aldım Seni Yazmak İçin Kağıtlara...
Seni Yazmaya Çalışıyorum Yasak Şarkılarla Birlikte...
Yani En Zorunu Veriyorum Sınavların...
Ölümlerden Ölüm Beğeniyorum...
Ne Vakit Bu Kalem Elimden Düşer, Anla ki Çok Uzaklarda Türküler Söylemekte Dudaklarım...
Anla ki Sesim Soluğum Kesildi...
Anla ki İçimden Koca Bir Şehir Gitti...
Ne Vakit Bu Kalem Elimden Düşer Anla ki Kapamışım Gözlerimi...
Anla ki Son Nefesimi Vermekteyim Ya da İçime Çekmekteyim Son Nefes Diye Seni...


Hadi Kapat Şimdi Gözlerini ve Hayal Kur Benimle Birlikte...
Düşün ki Saçlarına Dokunuyor Ellerim Usulca Mum Işığında...
Aç Gözlerini Sevdiğim...
Ve Düşün ki Gözlerine Değiyor Gözlerim...
Saatler Durmuş...
Hüzün Kaybolmuş...
İçime Sıcaklığın Dolmuş...
Bütün Türküler Bizim Olmuş...
Ve Dudaklarına Dokunmakta Parmaklarım...


Herdem Hayalin İçime Dolar, Dolar da Sığmaz Tenime Sevgin...
Ruh'um Benimden, Sevdan Gözlerimden Taşar...
Bilirim; Düş'lerle Gerçekler Ayrı Ayrı Yaşar...

Seni Ektim Yüreğimin Her Bir Köşesine, Şimdi Gözyaşı Dökmekteyim...
Garip Hasta Bir Yürek Benimkisi, Senden Başka Mahsul Vermeyen Acı Toprak...
Ne Eksem Sen Bitiyorsun...
Bir Kez Olsun Söyleyemedim Gözlerinin İçine Baka Baka...
Kana Kana Söyleyemedim Şöyle Yana Yana...
İşte Şimdi Söylüyorum; Seni Seviyorum...
Seviyorum Seni...
Başı Sonu Olmayan Koca Bir Şiir Gibi...
Seviyorum Seni...
Doğmak Gibi, Ölmek Gibi...!



Tohumunda Ayrılık Varsa Aşk'ın Mahsulun Gözyaşıdır...
Benim Gibi Ağır Ağır Öder Yürek Cezasını!

Çok Saklı Tutulan, Kimsenin Bilmediği, Kimselerin Göremediği Gözyaşlarımda Saklıdır...
Yüreğim Şarkılar Söyler Sana Ama Yüreğin Duymaz!

Bu Arta Kalan Hangi Akşamların Hüzünleri?
Oysa Birbirimizin Kanayan Yaralarıyla Sarmalıydık Kanayan Yerlerimizi...
Yokluğuna Dayanabilirim Sandım...

Oysa Yokluğun Bir Şiir Ama Başka Hayatlarımızla; Hep Seni Yaşarım Kendi İçimde, Senin Haberin Olmaz...
Senden Kilometrelerce Uzaktayken Bile Sanki Sana Dokunabilecekmişim Gibi Seni Aklımın Köşebaşlarında Saklıyorum...
Ve Senin Söylerken Hiç Yara Almadığın Bir Şarkıda Ben Kaç Kez Ölüyorum...
Herşeye Rağmen Adın Yazılı Durur Gözyaşlarımın Kaldırımlarında...

Ve Hasretin Bir Bıçak Yarası Gibi Kanıyor Yüreğimin Karanlığında Hala...
Şimdi "Çok Uzaklarda" Söylenen Aşk Şarkılarının Rüzgarlarla Birlikte Zoraki Buralara Ulaşması Gibi Kesik Kesik Bölük Pörçük Paramparça Herşey...!


Haydi Şimdi Sadece Ağlayalım!
Neye mi Ağlayalım?
Kaybettiklerimize Ya da Hiç Bizim Olmayanlara, Hayallere Ağlayalım...!

Haydi Beraber Ağlayalım!
Neye mi Ağlayalım?
Yitip Giden Herşeye, Kavuşamadan Ayrılmaya, Dokunamadığımız Ellerimize, Göremediğimiz Gözlerimize, Usul Usul, Sessiz Sessiz Sadece Bize Ağlayalım...!

Üşüyorum!
Islanıyor Saçlarım Yağmurlarımdan, Kar Düşüyor Mevsimlerime...
Yollar Uzanıp Dururken Kirpiklerimin Ucunda, Zamansızlığa Susuyorum...
Islanmış Güz Yapraklarıyla Birlikte Düşlerim Bulaşıyor Ellerime...
Ellerim Benim mi, Ben mi Ellerimin Bilmiyorum...
Kaybedişler Kaplıyor Sensizliğimi, Dinmiyor Yangınım...
Dokunsam Ağlayacak Şarkılar Besteliyorum Adına, Sadece Adına; Adından Başka Hiçbir Şeyim Yok...
Öyle Kırgın, Öyle Durgun, Öyle Mahzun Dolaşıyorum Yaşamın Girdaplarında...
Nelere Alıştım Düşünüyorum...
Kaç Sensizlik Nöbetinden Ağır Yaralı Çıktım Bilmiyorum...
Kaç Yıla Hükümlü Olduğumu da Bilmiyorum...
Sızlıyor Şimdi En Yürek Yanlarım Adını Her Andığımda...!


Bir Yürek Var ki Ayrı Bedende ve Ayrı Dünyada Birisi İçin Yanıp Tutuşan...
İçinde Bulunduğu Bedene Can Verdikçe Nerde Olursa Olsun Koparıldığı Diğer Yarısının İsmini Sayıklayan...
Yüzü Gülse Bile Çevresine Karşı Çok Derinlerde Hasretlerin En Acısını Yaşayan...
Yalnız Kaldığında Kendince Hayaller Kurup Avunmaya Çalışan...
Yerine Kimseleri Layık Göremeyip Onun Yerine Karanlıkları Sarıp Koklayan...
Sevgisini Büyütüp Küçücük Dünyasında Ona Hergün Yeniden Aşık Olmayı Başaran...
Bu Büyük Aşk'ını En Güzel Şekilde Yaşayıp Bunu Hayatı Boyunca Herkeslerden Saklayan...
Allah´ına Kendi İçin Değilde Onun Mutluluğu İçin Yalvaran...
Seven Bu Yürek Olacaktır Daima...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.