15 Kasım 2012 Perşembe

Yepyeni Bir Aşk'ın Elinden Tuttum...



Sana Bir Şeyler Yazayım İstedim Dün Gece Ama Birkaç Satırdan Öteye Gidemedi Yazmayı Denediğim Şeyler...
Şimdi Devam Ediyorum...
O Zaman Yazdıklarım Dün Gece Düşünmekte Olduklarım ve Şimdi Yazacaklarım Öyle Geçecekler ki Birbirlerinin İçine Sen Bile Anlayamayacaksın Neyi Ne Zaman Düşündüğümü...
Neden Böyle Yazdım?
Bilmiyorum, Sadece Dilimin Ucuna Öyle Geldi ve Ben de Öyle Yazıyorum...
Bazen Yalnızca Seni Düşünürken Gözyaşlarım Gelip Perdeliyor Gözbebeklerimi...
Bilmiyorum O Zamanlar Anlayabiliyor musun Aklımdan Geçenleri?
Aslında Ben Hiçbir Zaman Beceremedim Gözlerimle Konuşmayı...
Ve Gözbebeklerindeki Çığlıklar Dışında Duyamadım Anlayamadım Hiç Kimseyi...
Aklından Ne Geçtiğini, Ne Söylemek İstediğini...
Ben Sözcüklere İhtiyaç Duyarım Kendimi Anlatabilmek İçin ve Sözcüklerine İhtiyaç Duyuyorum Seni Anlayabilmek için...


Kocaman Gövdesiyle Hayata Meydan Okuyan Bir Çınar Değilim Ben...
Eskiden Beri Büyüyüp Kuvvetlenen Bir Ağaç Kökü Değilim...
Seviyorum Seni, Bunu Saklayamam Geçmişin Hüzünlü Diyarına...
Yanıma Aldım Geldim Yüreğimi, Hazırım Şimdi Çıkmak İçin Karşına...
Sor Ona, Anlatsın Sana Bildiklerini...
Sendeyim Şimdi, Hiç Olmadığım Kadar Seninim...
Kalabalığın Dolup Taştığı Sokakların Olduğu Yerden Sesleniyorum Sana...
Gözyaşlarım Neşeyle Akıyor Varlığına Doğru, Üzgün Değilim...
Yepyeni Bir Aşk'ın Elinden Tuttum Seni Beklemekteyim...
Seni Bilen, Gözlerine Elini Değdiren, Yanaklarına Dudaklarını, Dudaklarına Parmaklarını, Parmaklarından Aşk'ı İçen O Aşk'ı da Aldım Yanıma, Hala Sol Yanımda, Yanına Gelen Yeni Aşk'la Kaynaşmakta...
Bekliyorum Seni, Saklanmadan, Korkmadan, Umutla Bekliyorum...
Biliyorum Bir Gün Her Şeyinle Geleceksin Bana, O Güne Dek, Sabırla Bekleyeceğim Sevgili...
Zaman Durana, Gücüm Tükenene Kadar Her An Daha Fazla Seveceğim Seni...
Dokunmasam da Sana, Ta Uzaklardan Bakan Bir Çift Göz Bile Anlayacak Sana Olan Sevdamı...
Bitmeyecek Aşk, Bitmesine İzin Vermeyeceğim...
Yanına Yeni Sevgiler Ekleyeceğim...
Sana Bakarken Soğumayacak Hiç Gözlerim...
Dokunurken Hissizleşmeyecek Yüreğim...
Her Zaman ve Daima İlk Günkünden Daha Fazla Bir Aşk'la Seveceğim Tıpkı Şimdi Olduğu Gibi...
Bu Bendeki, Şu Anda Hissettiğim Hiç Bitmeyecek Sevgili...



Sakin Deniz Olamadım, Üzgünüm...
Olsam, Ağlamazdı Şarkılar Belki...
Her Şiirden Bir Cam Kırığı Düşmezdi Payıma...
Elimde Kalmazdı Sevda Kalıntıları...
Artakalan Olmazdım Tüm Umutlardan...

Sahi Sen Yağmurlu Günde Denizi Gördün mü?
Ya Fırtına Sağanağında?
Rengi Uçar Denizin, Maviyi Unutursun, Griye Döner Gözlerin...
Görmemişsin Belli ki...
Görseydin; Kucaklardın Tüm Sancıları Aşk'tandır Diye...
Elek Vermezdin Titreyen Ellerime; Artık Elemelisin Kelimelerini Diye...
Şu Ağrılı Kalbimi Toprak Altına Gömme Çalışmaların Niye?
Duymadın Sesimi...
Duyma da Artık!
Haykırayım ve de Yalnız Ağlayayım Sessizliğime...
Başımı Omzuna Koyup Dünyaya Gözlerimi Kapama Düşlerimi,
Düşüreyim Yüreğimden...
Sen Bak Sadece Çok Uzaklardan Baktığını Bileyim...
Buruk Bir Tebessümle Kucaklayayım Tüm Yaşanmışlıkları...
Veda Mısralarım Olsun Anıl'ar Defterinde...


Bir Ayrılık Ağrısı Kaldı Şuramda ve Hep Kalacak Anlıyorum...
Sonrası Görünüyor Ufkumun...
Sularım Sürekliliğini Koruyamayacak Berraklık Adına; Bulanacağım...
Düşerek ve Dahi Kalkarak Büyüyen Çocuklar Misali Yara Olacak Dizlerim...
Bir Köşede Büzülüp Ağlayamayacağım Üstelik; Başım Hafifçe Eğik Yürüyeceğim Senli Kaldırımlarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.