4 Kasım 2012 Pazar

Artık Sendeki Beni Öldürebilirsin...!



Planlanacak Bir Şey de Değildi Aşk...
Kimi Zaman Aşk'tan Kaçarken Yakalanırsın, Kimi Zaman da Kovalarken Yakalanırsın Bu Zamansız Yağmura...
Ben de Kaçtığım Bir Anda Yakalandım...
Hem de Hiç Beklemediğim Bir Anda...
Önce Yağmur, Ardından Rengarenk
Gökkuşağı...
Nedir Aşk?
Nasıl Yaşanır? 
Nasıl Başlar ve Nasıl Tükenir Hiç Bilmiyor, Hiç Tanımıyordum...

Karşılaşmamıştık Daha Önce...
Anlatanlar İse Soyutladıkça Zorlaştırdılar, Uzaklaştırdılar Bana Bu Dile Gelmez Şeyi...
Belkide Aşk Dile Gelmezliktir...
Eğer Yaşadığım Aşk'sa En Doğru Söylemdir"Aşk'ın Dile Gelmezlik"Olduğu...


Ne Zaman Düştü Bu Alev Yüreğime, Ne Zaman Sevdim Seni Böyle Bilmiyorum Ama İşte O Günden Beri Bir Çiçek Misali Sana Dönük Şu Yüzüm...
Elerimi Açsam Semaya Du'amda Sadece Sen Varsın...
Bir Şarkı Sözleri Olsan Dilimde Notalarda Sen Bestelerde Sen Varsın...
Gecemin Sabahında, Uykumun En Kuytusunda, Gözlerimin Yaşındasın...
Kavuşmasada Sana Bu Yürek, Yasaksa da Sana Bu Beden, Elin Elime Değmeden Canım Benden Ayrılsada Her Hücremde Sen Varsın...

Yanımda Olmalıydın...
Yas Düşen Gönlüme Güneş Gibi Gülümsemeliydin...
Varlığın Sonsuzluğunda Kaybolmalıydık Seninle Aşk'la...
Şimdi Sen Olmalıydın Yanımda ve Ben Böyle Üşümemeliydim...
Ellerin Ellerinde Olsun İsterdim...
Seni ve Varlığını Doyasıya Yaşayabilmek ve Seninle Sonsuzlukta Olabilmek İsterdim...
Gözlerine Bakarken Ellerini Tutabilmek, Hiçbir Şey Düşünmeden Ellerinde Ölebilmek İsterdim...
Görmeni İsterdim Yüreğimdeki Sessizliği, O An Anlardın İşte İçimdeki Sensizliği...
Olmadı İşte Zaten Olmayacaktı da Hayalden Öte Gitmezdi Bilirim...

Emin Ol Senli Günlerimde Hiç Keşkem Olmadı...
Her Şeyi Doludizgin Yaşadım ve Asla Pişmanlık Duygusu Sarıp Sarmalamadı Beni...
Sevgi Böyle Bir Şeymiş Sende Öğrendim...
Hayatı Akışına Bıraktım Önüme Ne Getirdiyse Düşünmeden Yaşadım...
Çünkü; Sendendi Her Şey Sen Vardın İçinde...
Nedeni Yok Seni Sevmemin, Nedensiz Seviyorum, Bilinmez Nedensiz Yaşadım ve Yaşıyorum Senli Günleri...
Başını ve Sonunu Düşünmeden, Sadece O An'ı Düşünerek Varlığının Olduğu Zamanı Doyasıya Yaşıyorum ve Seni Seviyorum...


Çok Defa Tövbe Ettim Senin Adını Yazan Kalemlere...
Olmadı!
İçimle Öyle Doluydun ki Hep Dolup Taştın Kağıtlara...
Milyonlarca Kelime Harcadım Uğruna, Bir Senin Yüreğine Değemedi Yüreğimin Taşkınlığı!
Yüreğimden Yüreğine O Kocaman "Aşk'ı" Hissedemedin!
Sığdıramadın Belkide Yüreğine, Çünkü Kocamandı Sana Hissettiklerim...
Dönüşü Olmayan Çıkmaz Sokaklara Girdim ve Yürüyorum...
Ucundayım Bana Sunulan Koca Bir "Aşk'ın"...
Benim Son Sözüm Yok Bu Aşk'a...!
Ve İnan Değil Mesafeler Hayat Girse Aramıza, Ne Seni Sevmekten Vazgeçerim, Ne de Uğruna Nefes Alıp Vermekten...!
En Büyük Umutlarını Giyerek Üzerime Hayatın, Bu Sert Rüzgarına Karşı Koyacağım!
Ne Virgül, Ne de Nokta Koyuyorum Hikayeme...
Üç Noktalara Sığınıp, Sığdırıp Seni Sadece Sessizliğe Gömüyorum "Sen"imi"...



Kıymeti Yok Artık Süslü Anlatıların...
Mutluluğu Kendine Konduramamış İki Yürek Beraber Bir Hüzün Yaratabildi Ancak...
Ben Seni Ne Kadar Sevdim?
Sen Beni Ne Kadar Anlayabildin?
Bir Ömür Yetecek mi Kendi Yüreklerimize Bu Kaçışın Hesabını Vermeye?
Davetsiz Gelen Bir Aşk, Giden Bir Adam ve Kadının Payına Düşen Ağır Bir Acı...!

Pes Ettim Artık Çok Yorgunum...
Kafamı Kaldırıp da Göğe Bakamayacak Kadar Mutsuzum...!

Artık Sendeki Beni Öldürebilirsin, Lakin Bendeki "Sana" Sakın Dokunma...!
Yüreğinde Benden Kalan Tek Bir İz Varsa, Gözyaşlarınla Yıkamaya Çalışma  Çünkü; Ben Senin Nefesindeyim...
Ben Hep Seninle Var Olacağım Bunu Sakın Unutma...
Bir Gün Değil; Ben Seni Bir Ömür Boyu Yaşayacağım Sevgili...
Bir Ömür Boyu...!!!


Zaferin Kutlu Olsun!
Mevsimimi Değiştirdin, Beni Değiştirdin...
Kışla Beraberim Ben Artık Yağmurlarla ve Rüzgarlarla...!


Bende ki Bu Aşk, Bu Özlem, Bu Hasret Böyle Sürecek Ömür Boyu Biliyorum....
Giderek Büyüyecek İçimdeki O Koyu ve Karanlık Sancı Çığ Gibi Gittikçe Saracak Bedenimi...
Sonunda Altında Kalacağım Hasretin ve Nefesim Kesilecek Boğacak Beni Özlemin Hasretin Elleri...!


Ben Bu Aşk Acısına Dayanamıyorum!
Uyumak Ama Sadece Uyumak ve Herşeyi Unutmak, Uyuduğum Bu Uykudan Hiç Uyanmamak İstiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.