23 Kasım 2012 Cuma

Say ki Ben Hiç Sevmedim Seni!


Artık Sonuna Geldik...
Oysa Ben Gerçekten Sonsuza Dek Sevebilirdim Seni, Hem de Deliler Gibi Sevebilirdim...
Ama Artık Bitti...!
Şimdi Kendimi Kandırmaktan, Kendime Seni Affettirecek Bahaneler Bulmaktan, Seni Her Zaman Kalbimde, Kalbime Karşı Koruyup Kollamaktan Vazgeçiyorum...
Fark Ediyorum Hep Kendimle Savaştım Ben, Kendimi Sana İnandırmak İçin Zorladım...
Gelmeyişlerine, Sevmeyişlerine, Senin Sevginle Kendimi Kandırmak İçin, Bir Sevda Masalı Yaşadığımıza İnanmak İçin Savaştım...
Senden Kaçmak İstedikçe Sana Bir Kez Daha Yakalandım...
Bu Ateşi Söndürmek İstedikçe Sana Biraz Daha Yandım...
Sonunda Yenildim İşte!
Öyle Yenildim ki Kendime Artık Kimi Yensem Boş...!!!
Ne Acı dır Değil mi İnsanın Sevdada Sevdiğine Yenik Düşmesi?
Şimdi İçimde Bu Sancıyla Sağa Baksan Acı, Sola Baksan Yenilmiş Bir Sancı!
Savaşı Bitiriyorum...
Bir Gün Bu Savaşın Biteceğine, Sevginin Buna Değeceğine Olan İnancımı, Gözlerindeki Sahte Aşk'ı Bırakıp Ellerine, Kendime Sadece Yaşamımı Alıyorum...
Sensiz Yaşanmayacağına İnansam da, Senden Hayatımı Ayırmakta Zorlansam da, Artık Seninle Savaşmaya Güç Bulamadığım Yaşamım Ellerimde Gidiyorum...
Senin Galip Başladığın Bu Aşk'ta Yenile Yenile Seni Yenmeyi Öğrendim Bu Savaşta...
Artık Bitti Kendimle Savaşım...
Yok Bir Bedel Daha Ödeyecek Dermanım...
Yorgunum...!
Sana Bile Sarılamayacak Kadar Çok Yorgun...!
Say ki Bir Sevda Yarattım Kendime, Yaşamak İstediğim Gibi Bir Sevda!
Say ki Oturdum Yazdım Bu Sevdayı ve Yaşanmışlık Kattım Bu Sevdama, İçimde ki Sevdayı Taşıdım Bu Adama...
Say ki Ben Bir Adama Sevda Yükledim ve Kıpır Kıpır Ettim Yüreğimi, Kıvrandırttım Bedenimi...
Aşk Sözleri Buldum, Sevdaya Dair Hikayeleri İşledim Özenle Beynimin Kıvrımlarına...
Gözyaşımı Saldım Yanaklarıma, Süsledi Sevgiyi...
Say ki Sadece "Seni Özledim" Dedim, Düşleyerek Özlediğim Sevdayı...
Uçurumun Kenarında Avaz Avaz Bağırdım Adını Sevdayı Anlatırcasına...
Say ki Ben Hiç Sevmedim Seni, Say ki Sermedim Önüne Yüreğimi ve Ben Değildim Onca Mısrada Hep Seni Söyleyen...
Say ki Senden Uzak Olduğum Her Gün Sessizce Ağlamadım Hiç, Kirpiklerimden Süzülmedi Yaşlar Yanaklarıma...
Yok Say Sevgimi, Sana Dair Bütün Hayallerimi, Unuttum Say Seni!
Say ki Ben Öldüm...!
Say ki Toprağa Karıştım...!

Sen Git Dedin Ya? İşte Ben de Gidiyorum...
Oysa ki Kal Demene Ne de Çok İhtiyacım Vardı!
Kalbim Girdapta, Gözlerim Uzaklarda...
Uzaklığın Yer ve Gök Gibi, Yokluğun İse Zirvede...
Git Dedin Git, Gidiyorum!
Uzaklardan da Uzağa Gidiyorum Şimdi, Sende Dirilmek İçin Bende Ölüyorum!
Artık Yazılarıma Konu Olmamalısın, Yazılmamalısın, Kelama Dahi Dökülmemelisin...
Bu Sevda Sırra Ermeli, Yürekte Erimeli ve Sukuta Ermeli...
Daha Yazmıyorum Seni!
Artık Sende Bilmelisin Sevdanın Yaktığı Ateşi, Hasretin Bir Kor Olup, Yüreği Nasıl Kavurduğunu!
Gidiyorum!
Ben Gönül Tarlamda Yetişen Sevdamı Yalnız Büyüteceğim...
Kokusu Senin de Gönlünü Cezbedecek, Ama Sende Bu Sevdayı Bensiz Yaşayacaksın...
Gidiyorum!
Sevdamı, Hüznümü, Gönlümü Bırakarak, Gidiyorum...!
Bedenim Kan Revan İçinde, Ruh'umda Bir Sahipsizlik...
Haydi Şimdi Son Olsun...!
Bu Son Gözyaşım, Son Sancım Olsun...
Sevmiyorum İşte Sevmiyorum...!!!
Ah Gönül Bu da Kendine Son Yalanın Olsun...!
Sen Sessizce Git İçimden...
Ben Anlatırım Yokluğunu Yüreğime Uygun Bir Dille...!!!

Neler Geçirdi Bu Yürek Nelerini Kaybetmedi ki ve Kaybettiği Onca Şeye Rağmen Hala Dimdik Ayakta...
Hala O Acı Veren Yüreğini Kilitler Takıp Taşımakta...
Her Sevgisinde Bir Hüzün Her Umudunda Yarası Kanamakta...
Farketmezdi ki Artık Giden Gitsin!
O Alışmış Her Zaman Sevgiye Açmış Gönlünü...
Açmış Tüm Acılara Yüreğini...
Yenilmiş Artık Bedeni...
Gereksiz Yüreğinde Sevgi Taşısada Olur Taşımasa da...!

Ah Yüreğim Her Vefasızın Her Gidenin Ardından Gözyaşlarına Boğulma...
Kaldır Başını Yine Gülümse O Sahte Gülümsemelerinle...!
Gülümse Asla Ama Asla Yıkılma...!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.