1 Kasım 2012 Perşembe

Hiç Özlemeyeceğine Söz Ver Giderim...!

Bitti Diyorsun Ya Kocaman Bir Hava Boşluğu Oluşuyor Yüreğimde, Birden Üşüyorum, Çok Üşüyorum!
Bitti Diyorsun Ya Kırılıyor Düşler Birer Birer, Ortalık Düş Kırıklığı, Ortalık Yangın Yeri!
Bitti Diyorsun Ya Vuruyor Bütün Dalgalar Yüreğime, Vuruyor Umarsızlığın Bütün Bedenime!

Git Dersen,Giderim!
İstersen, Hayatından Çeker Giderim Ama Özlemeyeceğine Söz Ver...
Yokluğum Sen Bilmeden Acıtmayacaksa Eğer Dönülmez Yollara Düşerim...
Bensizlik İçini Titretmeyecekse Değer!
Bana Ait Ne Varsa Sende Kalan Hepsini Dökerim, Ben Seni Sensiz de Severim...
Yüreğindeki Yerimin Bırakacağı Boşluğu Göze Alıyorsan Eğer Varlığımı Söker Giderim...
Artık Yoksa Önemim Değerim Sitem Etmem Söz Veririm...

Derinlerde Bir Hasret Eritmeyecekse Ruh'unu, Rahatsız Olmayacaksa Vicdanın, Kalbin Gözbebeklerinde Yok Olur, Biterim...
Ama Önce Hiç Özlemeyeceğine Söz Ver Giderim...!


Kaç Kere Senden Vazgeçmeyi Seni Unutmayı Denedim Ama Unutmak Sevmek Kadar Kolay Değilmiş Bilemedim...
Ne Senden Vazgeçebildim Ne Seni Unutabildim...

Her Gün Seni Görebilmek Sesin Duyabilmek İçin Yollarını Bekliyorum Ama Sen Benden Kaçıyorsun ...
Ben Seni Sevdim Diye Sitem Ediyorsun Farkındayım...
Ama Kalbimde Sana Karşı Olan Duyguları Bir An Hissetsen Bana Hak Verirdin Biliyorum...


Susuyorum Susmak Ağır Gelsede Bu Kadar Kolay İşte! Haykıramasamda Çığlık Çığlığa Ben Yine de Seni Seviyorum...
Gözümden Uzaksında Ama Gönlümden Olmuyorsun, Çıkmıyorsun Aklımdan...
Ben Hala Yanlızım Buralarda Hala Yoğun Duygularım...
Hala Karanlıktayım  ve Ben Hala Seni Seviyorum...!


Ey Hüzün Saatler Geçmiyor Seninle...
Bak Yine Kaldık Baş Başa...
Hani Çıkmazdın Karşıma Bir Daha?
Hani Sevmekti Tek İlacı Senden Kurtulmanın?
Sevmek Yeterdi Hani Bir Ömür Boyu?
Senden Uzaklaşmak İstedikçe Sen Neden Bendesin, Neden Düşmezsin Yakamdan?
Sanki Kürek Mahkümuyum Seninle, Pranga Takılmışçasına Ağır Geliyorsun Ayaklarıma...
Dizlerimin Bağı Çözülüyor...
Ben Sana Hep Elveda Derken Sen Pişkin, Pişkin Çıkıyorsun Karşıma...
Ya Bir Kitabın Sayfasından Fırlıyorsun Fütursuca Ya da O Bilinen Sonun Başındasın...
Neden Düşmüyorsun Yakamdan?
Neden Hastalık Gibi Sarıyorsun Ciğerlerimi?
Ey Hüzün O Beklediğin Soruyu Sormayacağım!
Seni Yalnızlık Denizimde Mutlu Etmeyeceğim!
Senden Nefret Etsem de Sana Göstermeyeceğim Kalbimdeki Yarayı!
Artık İç Çekmelerimde Bitti Ya Ben Sana Alıştım Ya da Sen Benden Bıktın...
Sana Yenik Düşmedim...
Öğrendim Sevgisiz Kalsam da Senden Uzak Durmayı...
Şimdi Ben Gülüyorum Kan Ağlasa da Yüreğim, İsyan Etse de Kalemim...
Ey Hüzün Sana Boyun Eğmeyeceğim!
Seni Mutlu Etmemek Adına Sana Gülümseyerek Hep Merhaba Diyeceğim...
Merhaba Hüzün Merhaba...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.