1 Kasım 2012 Perşembe

Ağlamak İstiyorum Sadece!

Yaptığım En Güzel Şeylerden Biriyken Yazmak, Beceremez Oldum Bunu da!
Saçma Sapanım...!
Kalemi Her Elime Alışımda İsmin Dökülüyor Kağıtlara...


Neden Sanki Birlikte Büyütmedik Sevgi Çiçeğini?
Neden Her Defasında Acılara Saldık Yüreğimizi?
Birgün Geleceksin Diye Beklemekten Başka Bir Seçenek Bırakmadın Bana...
Bu Gidişlerin Yasını Tutmaktan Başka Birşey Yapamadım...
Sonsuza Dek Kapanmayacak Yaralar Açtın Gönlümde...
Gidişinle Bitti Tüm Umutlarım...
Geceler Başladı, En Karanlığı, En Issızı ve En Acımasızı...
Alışamadığım, Anlayamadığım, Hiç Duymadığım Bir Şarkıyı Mırıldandı Gece...
Sensizliğin Şarkısında Uğuldadı Kulaklarım, Avuçlarımda Soldu Hayalinle Dolu Anılar ve Kanadı Avuçlarım, Kanadı Yüreğim Sensiz Gecelerde...
Gittin...!
Her Gece Yeniden Hesapsızca Severken Seni Bitti Umutlarım...
Bitti Sonu Gelmez Sorgularım...!


Bırak Beni Gece!
Ağlamak İstiyorum Delice Yitik Umutlarımla Birlikte Yıkılmış Hayallerimin İçinde!
Parlamayın Yıldızlar Bu Gece!
Şiirler Okumayacağım Bugün Size, Sessizce Bir Köşede Ağlamak İstiyorum Sadece!
Bakmayın Bana Öyle!
Olmadı, Yapamadım! Sonunda Ağlıyorum İşte Bitmiş Umutlar, Yıkılmış Hayaller İçinde...
Sevdim Hemde Çok Sevdim!
Aşk'ın En Koyusunu Yaşadım...
Gideceğini Zaten Biliyordum, Bilmediğim Sadece Bu Kadar Erken Olacağıydı...
Şimdi Bırakın Beni!
Ağlamak İstiyorum Sadece Sessizce Bir Köşede...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.