14 Kasım 2012 Çarşamba

Senin Gelmeni Bekliyor Tüm Düş'lerim...


Sana Anlatacak Nelerim Var Ah Bir Bilsen...
İçimde Fırtınalar Kopuyor!
Kayalıklara Çarpıyor Yüreğim Sensiz ve Senden Yoksun Bu Bedenin Bir Tarafı Hep Eksik!
Kalbimin Çöllerindeki Umut Çiçekleri Soluyor, Senin Gülümsemeni Bekliyor...
Demir Attım Yalnızlığın Dibine, Çıkamıyorum Sensiz!
Hadi Uzat Ellerini Sana Sarılmak İstiyorum...
Yorgun Gözlerim...
Solgun Tüm Umutlarım...
Yokluğunun Çaresizliğinde Eriyorken Ruh'um Senin Gelmeni Bekliyor Tüm Düş'lerim...
Öylesine Sahipsiz ki Bu Yürek Sensiz, Anlatamam Yokluğundaki Yetimliğin Acizliğini...
Yüreğim Buruk...
Kanadı Kırılmış Bir Güvercin Gibi, Ağlayan Çocuk Gibi Ağlıyorken Yağmura Karışmış Yüreğim, Öylesine Sana Muhtaç ki!
Hadi Sevgili!
Sevdanı Bir Bavula Doldur da Yüreğimin Sana Ait Tüm Hücrelerine Sevginle Bir Ömür Boyu Konaklamak İçin Gel...


Bilir misin Nefesinde Baharların Soluduğunu?
Bilir misin Her Gece Yetim Kuşların Yüreğime Dolduğunu?
Bilir misin Her Gözyaşımla Topraktan Yeni Filizler Doğduğunu?
Uzaklar da Bir Canın Senin Her Gülüşünde Hayata Sımsıkı Tutunduğunu Bilir misin?
Hadi Sevgili!
Bana Bir Daha Görüşemeyecekmişiz Gibi Sarıl...
Öyle Bir Sıkı Sarıl ki Hiç Unutmayayım...
Öyle Bir Sarıl ki Rüyalarım Gerçek Olsun...
Öyle Bir Sarl ki Sıcaklığını Alayım...
Öyle Bir Sarıl ki Hiç Bitmez Sanayım...
Öyle Bir Sarıl ki Ölene Kadar Ayrılmayalım...
Bu Sefer Gözlerini Kaçırma Benden, Bırak İçinde Kaybolayım...!


Sevdim Birini;
Bana Ben Olduğumu Unutturucak Kadar...
Benliğimi Ona Adıycak Kadar...
Beni Benden Ayırıp Onunla Birleştirecek Kadar...
Bu Kadar Çok Sevdim Birini...
Umutlarımı Yıkıp Gitse de...
Kalbimi Parça Parça Etse de...
Ben Çok Sevdim Birini...

Yüreğim, Mutsuzluğu Vuruyor Şimdi...
Duygularımsa Delik Deşik...
Gözlerimde Kan Yağmurları...
Sensizlikte Gözlerim, Çaresizliğime Yenik...
Biliyorum, Bitti Desem de Bu Aşk Sonsuza Dek Asla Bitmeyecek...


Her Şeyi Anlamıydı Benim İçin...
Artık Sadece Bende Saklı Olan Bir İnsan...
Bu Hayatta Gerçekten Sevdiniz mi Ölüm Olsa Ayrılmayın...
Ayrılmayın ki Herkes Anlasın Ne Kadar Çok Sevdiğinizi...
Hani Derler Ya Bazen Her İstediğin Olmaz, Gerçek Aşklar Bile Bir Gün Biter, Bitenler Gerçek Aşk Değildir...
Bitmemesi İçin Savaşanlardır Gerçek Sevenler...
Hala Sevip de Sevilmeyenler, Sakın Keşke Sevmeseydim Demeyin, Sevginizle Gurur Duyun...
Sevmek Ayıp Değildir, Sevip de Onun Değerini Ona Vermemektir...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.