3 Kasım 2012 Cumartesi

Seni Özlüyor Üşüyen Duygularım!



Aşk Öyle Bir Şey ki; Kor Ateşte Yandırdı Sevmem Diyenleri...
Ayaklar Altına Aldı Boyun Eğmem Diyenleri...
Zincirlerle Bağladı Asla Dönmem Diyenleri...!

Dokunamaz, Konuşamazsın, Göremesen de Seversin Ama Tanırsın Hüzün Ortağın, Sırdaşındır...
Gelmeyecek Gelmez...
Son Yaprak Düşse de Saklarsın Titremelerini... 
Gelmese de, Bilmese de, İçine Girmese de Seversin...
Uyuyamaz, Oturamaz, Kaçamazsın da, Kanarsın!
Ararsın Bulamazsın, Bulursun Elini Tutamazsın...
Git Dersin Al Yüreğimi de Öyle Git, Almaz, Gitmez de...
Yanarsın Ateş İçinde, Kül Olup Savrulamazsın...
Kalmasa da, Gitmese de, Yüreğini Almasa da Yine Yeniden Seversin...!


Aklıma Her Gelişinde Gözlerim Dalar Gider Hiç Bilmediğim Yerlere...
Tarif Edilmez Bir Duygu Sarar Bedenimi Birden...
Benim İçin Yalnızca Sen Varsın...
Müziğin Gizemine Kapılıp Hayallere Dalarım...
Her Hüzünlü Şarkıda İçin İçin Ağlarım...
Yüreğime Akan Her Damla Yaşta Yalnızca Sen Varsın...
Mehtaplı Gecede Yıldızları İzlerken Gözlerim Nemlenir Derinlere Dalar O Zaman Bir Yıldız Kayar Yüreğimden...
Tuttuğum Dileğimde Sen Varsın...
Uyku Nedir Unuttum...
Geceleri Yalnız Seni Düşünüp Hayaller Kuruyorum Kirpiklerimden Süzülen Yaşlara Aldırmadan...
Bak, Gecenin Rengi Değişiyor Yeniden, Hala Hayallerimde Sen Varsın...


Ruh'umun Derinliklerinde Delice Rüzgarlar Fırtınalar Esiyor, Bıçak Sırtı Islığı Sağır Edercesine İçimde Uğulduyor...
Gecenin Karanlığına Sessizce Yaslanmış Yalnızlığım...
Gözlerim Buğulu, Özlem Islaklığında Dudaklarım...
Ellerim Ellerini Düşlüyor Sıcaklığını Hissetmeyeceğini Bile Bile...
Sevgi Aşk Uzak Düşmüş Bana, Bulamayacağını Bile Bile Seni Özlüyor Üşüyen Duygularım...
Öylesine Sahipsiz Sensiz ki Yüreğim Yanlış Durakta Kaybolmuş Benliğim...
Sensizliğin Siyahında Üşüyor Ellerim...
Yine Ufuklara Dalıyor Gözlerim...
Bir Ateş Yakıyor Kavuruyor Bedenimi...
Artıyor Kat Be Kat Özlemim...
Suya Hasret Kıraç Topraklar Gibi Çatlamış Dudaklarım Senin Öpüşünü Bekliyor...
Gecenin En Arsız Zamanında Bölünüyor Uykularım...
Hani Hoyrat Rüzgarlar Vururda Bağrına Ürperir Ya İnsan?
Hani Serçe Yüreği Gibi Ürkek Titrer Ya?
Öylesine Çarpıyor Yüreğim Heyecanla...
Acaba Diyorum.........?


Özlemim, Hasretim, Olmayan ve Belki de Hiç Olmayacak Vuslatım'sın Sen Benim...
Aşk Aşk Beklediğim...
Sevgi İle Beslediğim...
Sevda Sevda Kokladığım...
Rüya Rüya Dolaştığım...
Sabah Sabah Aradığım...
Esmeyen ve Belki de Hiç Esmeyecek Seher Yelim’sin Sen Benim...


Bütün Yakınların En Uzağındayım Şimdi...
Sana Yakın Olmak İsterken Sensiz Kalmak Düşüyor Bu Gece de Bana...
İyi Geceler Sevgilim...
Ben Yine Sensiz...!
Ben Yine Sessiz...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.