6 Kasım 2012 Salı

Bir Şiirdi Onu Yaşamak...


Hicran Bulutları Gelir Küme Küme...
Hasreti Yağar Bu Şehre Aniden...
Sırılsıklam İslanır Düşlerim...
Binbir Mevsimin Geçer İçimden...
Ve Bir Kurşun Vurur Umutlarımı Tam Yüreğinden...!

Dün Gece Onu Düşündüm Yine Ansızın...
Gözümde Bir Damla Yaş Kirpiklerimden Süzülüp Aktı Yanağıma...
Köşe Bucak Saklandım Kimse Ağladığımı Duymasın Diye...
Dün Gece Onu Düşündüm Yine Ansızın...
Akıllı Olmaktan Uzak, Delicesine...
Seviyorum Onu Ölürcesine...!
Dün Gece Herkes Uykudayken Bir Ben, Bir de Yıldızlar Nöbetteydik...
Yıldızlar Dünyayı Bekledi, Ben İse Yalnız Onu!
Yine de Yalvardım Allah'a Bana Gelsin Diye...
Dönmeyeceğini Bile Bile...!!!


Bir Kez Yalnızca Bir Kez Yanına Gidebilsem...
Onu Bir Kez Görebilsem...
Gözlerine Dalabilsem ve Son Vedamı Edebilsem...
Bir Kez Yalnızca Bir Kez Yanına Gidebilsem...
Bu Yaralı Halimi Görebilse, Onsuz Ne Haldeyim Bir Bilse...
Gözyaşlarımı Silse, Beni Son Kez Mutlu Etse...
Bir Kez Yalnızca Bir Kez Yanına Gelebilsem...
Kalbime Sevgisini Verebilse...
Gözlerime Son Kez Baksa...
Ve Yine Usulca Beni Bıraksa...!!!


Bir Şiirdi Onu Yaşamak...
Hecelerinde Dolaşmak Ürkek ve Derinden...
Sevmek Onu En Güzel Yerinden, O Mis Kokulu Yüreğinden...
Bir Şiirdi Onu Yaşamak...
Mısralarıya Yatıp Kalkmak, Hiç Uyumamak Gezinmek Geceler Boyunca En Derin Anlamlarının En Ücra Köşelerinde...
Bir Şiirdi Onu Yaşamak...
Dolu Dolu Yaşamaktı Onu Şiircesine, Şiirce Onu Yaşamak Sevdalı Bir Şiircesine...!


Her Sabah Yüzüne Doğan Gün Işığı Olmak İsterdim...
Teninde Dolaşabilmek ve Sıcaklığımı Ona Hissettirebilmek İsterdim...
Gözlerine Bakabilmek Dudaklarında Olmak İsterdim...
Bana Söyleyemediklerini Söyleyebilmen İçin Düşünceleri Olmak İsterdim...

Uyandığında Ona Günaydın Diyen İlk Ben Olmak İsterdim...
Gözyaşı Olmak İsterdim Yanlızca Mutlu Olduğunda Dökülebilmek İçin Gözlerinden...
Yalnızlığı Olmak İsterdim En Çaresiz Anında Bile Onu Yalnız Bırakmamak İçin...

Başlangıcında Birlikte Yürüyemesekte, Uzun Ya da Kısa Bu Yolculuğun Sonuna Dek  Onunla Birlikte Yürüyebilmek İsterdim...
Bana Emanet Edilen Ruh'umdaki Sonsuz Sevginin Tümüyle Sevebilmek ve Ona Sadece Ona "Seni Seviyorum" Diyebilmek İsterdim...!

Özlemek Nedir Bilmezdim Camların Arkasından Onu Ararken Öğrendim!
Aşk Acısı Çekmezdim Onu Tanıdığımdan Beri Kurtulamadım!
Şiiri Sevmezdim Onu Yazarken Sevdim!
İçimdeki Ateşi Söndürmüştüm O Alevlendirdi!
Gözlerden Kalbe Giden Yoldan Hiç Geçmemiştim Onunla Geçtim!
Ben Yanmamıştım Hiç Böyle Ama O Beni Ateşlere Attı!
Ben Ona Kalbimi Verdim O Hançeri Sapladı!
Ne Kadar O Kalbi Delik Deşik Etse de Ne Yazık ki O Yine Onun İçin Çarpmaya Devam Edecek...
İster Üzerine Onsuzluk Yağsın İster Karşılık Bulamasın Yine O Bu Aşk'ın Gücüyle Atacak...!


Çaresizliğinde Tanıdım Onu...
Bunca Yıl Sevdalarında Hep Acı ve Hüzün Yaşamış Benim Yaşadığım Gibi, Ama Artık Yorulmuş...
Meğer Onunla, Farklı Yerlerde Aynı Kaderi Paylaşmışız...
Onu, Kendim Gibi Mutsuz ve Umutsuz Bir Halinde Buldum...
Öyle Tanıdım...
Belki de Bu Yüzden Onu Görmek Ona Gitmek İsteyişim...
Varlığımla Ona Acı Vermek İçin Değil, Sadece Sonsuz Mutluluğu Verebilmek İçin Onu Görmek İsteyişim...



Evet Belki Yalnız Gezmiyor ve Kapınızı Her Çaldığında Beraberinde Mutluluğu, Neşeyi Getirdiği Gibi Yalnızlığı ve Acıyıda Getiriyor Olabilir...
En Neşeli An'ınızda Sizi Dizlerinize Kadar Hüzne Bulayabilir!
İçinizde Kocaman Bir Boşluk Açıp  Onu Özlemle Doldurabilir!
Sessiz Gecelerde Sizi Hıçkırıklara Boğabilir!
Bazende Ağlayan Gözlerinizi Sevinçle Doldurabilir, Hep İçinizde Sizinle Yaşayabilir!
Yarı Yolda da Bırakabilir...
Her Geçen Gün İçinizde Yeni Umutlar Yeşerirken O Sizi Umudun Bittiği En Ücra Köşelere İteleyebilir!
Zaman Zaman Çıkmazlara ve Hatta İmkansızlara Zorlayabilir...
Ayaklarınızı Yerden Kesebilir!
Zaman Zaman, Belki de Her Zaman Sizi O Şevk Dolu Yükseklerden En Diplere Sürükleyebilir!
Önce Hep Sonu Olmayan Yeminler Ettirir, Sonra da Sizi Dinlediğiniz Yeminlerle Yapayalnız Bırakabilir!
Ama Bir Şey Vardır Sizi Kendisine Doğru Çeken Bir Şey;
Ve Onun Adı Aşk’sa Eğer Bence Yaşamaya Değer...!


Derlerki Aşk'ın Tarifi Olmaz...
Bence Aşk Zaten Kendisini Hiç Saklamaz...
Aşk Gelirkende, Giderkende Sormaz...
Onun İçin Genç, Yaşlı, Güzel, Çirkin Fark Etmez, Ayırt Etmez...
Seçim Yapmadan Gelir...
Ondan Kurtulmak Ona Yakalanmak Gibi Kolay Değildir...
Birde Tek Taraflı Vurursa Kim Dayanabilir?!
Acıyla, Istırapla Beslenir, Hasretle, Kıskançlıkla Büyür, Varlığını Onlarla Sürdürür...
Onlar Olmazsa Tükenir Biter, Duramaz Gider...
Aşk Hem Kördür Hem Çılgındır...
Aşık Olmak Başa Büyük Beladır, Ama Hiç Aşık Olmamak Hiç Yaşamamaktır...!


Tek Suçum Onu Sevmek...
Seviyorum Hem de Delicesine...
Seviyorum İşte Hem de Ölürcesine...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.